JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Positiv pop

RuPaul lagar fargerik popmusikk som seier ja til livet.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1799
20190830
1799
20190830

Pop

RuPaul:

Queen Of Queens

RuCo, Inc

Vi lever i ei tid der problemstillingar knytte til identitet og LGBTIQA+ står høgare på dagsordenen enn nokosinne. Ein av dei som har spelt – og framleis speler – ei sentral rolle i profileringa av det skeive miljøet, er den 58 år unge RuPaul Andre Charles, som ved sida av virket som programleiar for realityserien RuPaul’s Drag Race, modell, forfattar og regelrett knockout av ei drag queen, er musikkartist.

På EP-en Queen Of Queens er ymse versjonar av RuPaul-songane deltakarane i dei siste par sesongane av Drag Race har sett sin eigen vokal og tekst til som ledd i konkurransen, samla: klubblåten «Queens Everywhere», den feststemde popsongen «American», som handlar om mangfald og inkludering, «Call Me Mother», eit heidundrande technostykke med dunkande driv og perkussiv vokal, og «Super Queen», ein heilt ålreit, latininspirert poprocklåt. I tillegg får vi høyre a cappella-versjonar, der instrumentaldelen har blitt tatt fullstendig bort, av «Super Queen» og «Queens Everywhere», som i samspel med instumentalversjonar av sistnemnde og «American» fungerer som eit interessant og velklingande studium i popvokal og -produksjon.

Det heile er leikent, forfriskande og positivt, nett som RuPaul’s Drag Race, eit TV-program dei fleste burde gjere seg kjende med. Det fungerer som ein viktig augneopnar, særleg i kombinasjon med dramaserien Pose, som mellom anna er banebrytande på den måten at skodespelarar som faktisk er transpersonar, speler rollene som transpersonar. Det er litt sørgjeleg at det har stått så dårleg til at slikt som dette er banebrytande i 2019, men nettopp derfor er det òg så verdifullt.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Pop

RuPaul:

Queen Of Queens

RuCo, Inc

Vi lever i ei tid der problemstillingar knytte til identitet og LGBTIQA+ står høgare på dagsordenen enn nokosinne. Ein av dei som har spelt – og framleis speler – ei sentral rolle i profileringa av det skeive miljøet, er den 58 år unge RuPaul Andre Charles, som ved sida av virket som programleiar for realityserien RuPaul’s Drag Race, modell, forfattar og regelrett knockout av ei drag queen, er musikkartist.

På EP-en Queen Of Queens er ymse versjonar av RuPaul-songane deltakarane i dei siste par sesongane av Drag Race har sett sin eigen vokal og tekst til som ledd i konkurransen, samla: klubblåten «Queens Everywhere», den feststemde popsongen «American», som handlar om mangfald og inkludering, «Call Me Mother», eit heidundrande technostykke med dunkande driv og perkussiv vokal, og «Super Queen», ein heilt ålreit, latininspirert poprocklåt. I tillegg får vi høyre a cappella-versjonar, der instrumentaldelen har blitt tatt fullstendig bort, av «Super Queen» og «Queens Everywhere», som i samspel med instumentalversjonar av sistnemnde og «American» fungerer som eit interessant og velklingande studium i popvokal og -produksjon.

Det heile er leikent, forfriskande og positivt, nett som RuPaul’s Drag Race, eit TV-program dei fleste burde gjere seg kjende med. Det fungerer som ein viktig augneopnar, særleg i kombinasjon med dramaserien Pose, som mellom anna er banebrytande på den måten at skodespelarar som faktisk er transpersonar, speler rollene som transpersonar. Det er litt sørgjeleg at det har stått så dårleg til at slikt som dette er banebrytande i 2019, men nettopp derfor er det òg så verdifullt.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Flytande gull: Få ting er så godt som olivenolje – om han er rette typen.

Flytande gull: Få ting er så godt som olivenolje – om han er rette typen.

Foto: Pxhere.com

Frå matfatetKunnskap

Olivenolje

Jomfruer veit visst ikkje alltid å ta seg betalt.

Siri Helle
Flytande gull: Få ting er så godt som olivenolje – om han er rette typen.

Flytande gull: Få ting er så godt som olivenolje – om han er rette typen.

Foto: Pxhere.com

Frå matfatetKunnskap

Olivenolje

Jomfruer veit visst ikkje alltid å ta seg betalt.

Siri Helle

Foto: Paal Audestad

BokMeldingar

Ho som får ting til å skje

I Jægtnes’ fantasifulle soge går fakta og fiksjon opp i ein medrivande heilskap.

Hilde Vesaas

Foto: Paal Audestad

BokMeldingar

Ho som får ting til å skje

I Jægtnes’ fantasifulle soge går fakta og fiksjon opp i ein medrivande heilskap.

Hilde Vesaas

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis