JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Pastellfarga forteljingar

Ine Hoem fortel historier i eit nyenkelt og metaforfattig språk.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Ine Hoem har skrive all musikk og tekst på albumet.

Ine Hoem har skrive all musikk og tekst på albumet.

Pressefoto

Ine Hoem har skrive all musikk og tekst på albumet.

Ine Hoem har skrive all musikk og tekst på albumet.

Pressefoto

1597
20200313
1597
20200313

Pop

Ine Hoem:

Hundre dager

Ine Hoem, vokal; Markus Lillehaug Johansen, gitar; David Wallumrød, bass; Bjørn Sæther, trommer; Isa Caroline Holmesland, fiolin og bratsj (4); Kaja Fjellberg Pettersen, cello (4). SLARAFFENSONGS SC250

Ine Hoem er ute med den tredje plata i eige namn. Ho har skrive alt av tekst og musikk. Arrangementa har ho gjort saman med bandet. Dette er popmusikk, men popmusikk som ikkje kunne ha vore laga av andre enn nokon med jazzmusikalsk bakgrunn.

Hoem lagar på sitt beste fine forteljingar om barndoms- og ungdomstid, om å bli forelder og, sjølvsagt, den vanskelege kjærleiken, på eit nyenkelt og naivistisk språk. Ho har laga ei hylling til Bergen som på strålande vis oppsummerer alle desse kvalitetane. «Blinkende Bergen» kan gje bergenshyllingane til Knutsen og Ludvigsen og Ole Paus avløysing for ei stund.

I den Sting-inspirerte «Hva hadde skjedd da» blir det stilt kontrafaktiske spørsmål ved små og store val dikt-eget har gjort opp gjennom livet. I den sjølvbiografiske (?) «1998» møter me ein person som ser attende på det sosialt strevsame livet som 13-åring. Høgdepunktet er likevel den melankolske «Årstid».

Arrangementa gjev heile vegen tekst og musikk ein vesentleg koloritt, og saman med «Å være tre er nok» er «Årstid» døme på korleis arrangementa ikkje berre gjev klangbotn til Hoems uttrykk, men tilfører ein naudsynt ambivalens. Pastellfargane blir dermed ikkje så monokrome.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Pop

Ine Hoem:

Hundre dager

Ine Hoem, vokal; Markus Lillehaug Johansen, gitar; David Wallumrød, bass; Bjørn Sæther, trommer; Isa Caroline Holmesland, fiolin og bratsj (4); Kaja Fjellberg Pettersen, cello (4). SLARAFFENSONGS SC250

Ine Hoem er ute med den tredje plata i eige namn. Ho har skrive alt av tekst og musikk. Arrangementa har ho gjort saman med bandet. Dette er popmusikk, men popmusikk som ikkje kunne ha vore laga av andre enn nokon med jazzmusikalsk bakgrunn.

Hoem lagar på sitt beste fine forteljingar om barndoms- og ungdomstid, om å bli forelder og, sjølvsagt, den vanskelege kjærleiken, på eit nyenkelt og naivistisk språk. Ho har laga ei hylling til Bergen som på strålande vis oppsummerer alle desse kvalitetane. «Blinkende Bergen» kan gje bergenshyllingane til Knutsen og Ludvigsen og Ole Paus avløysing for ei stund.

I den Sting-inspirerte «Hva hadde skjedd da» blir det stilt kontrafaktiske spørsmål ved små og store val dikt-eget har gjort opp gjennom livet. I den sjølvbiografiske (?) «1998» møter me ein person som ser attende på det sosialt strevsame livet som 13-åring. Høgdepunktet er likevel den melankolske «Årstid».

Arrangementa gjev heile vegen tekst og musikk ein vesentleg koloritt, og saman med «Å være tre er nok» er «Årstid» døme på korleis arrangementa ikkje berre gjev klangbotn til Hoems uttrykk, men tilfører ein naudsynt ambivalens. Pastellfargane blir dermed ikkje så monokrome.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Samfunn

Krig i ein biletkarusell

Krig, propaganda og kunstig intelligens set dokumentarfotografiet under stadig kraftigare press. Det er krigen i Gaza eit døme på.

Christiane Jordheim Larsen
Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Samfunn

Krig i ein biletkarusell

Krig, propaganda og kunstig intelligens set dokumentarfotografiet under stadig kraftigare press. Det er krigen i Gaza eit døme på.

Christiane Jordheim Larsen
Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Foto: Andreas Roksvåg

TeaterMeldingar
Jan H. Landro

Syltynt

E16 Dødsvegen er ei framsyning som har lite å melde – og som melder det i over halvannan time.

Eskil Skjeldal har skrive fleire bøker, både sakprosa og romanar.

Eskil Skjeldal har skrive fleire bøker, både sakprosa og romanar.

Foto: Vegard Giskehaug

Meldingar
HeleneGuåker

Der mørkeret bur

Eskil Skjeldal er ikkje redd for å gå dit det gjer mest vondt.

Foto: Terje Pedersen / NTB

Ordskifte
RichardAubrey White

Tendensiøs statistikk om senfølger

Myndighetene må anerkjenne at senfølger eksisterer og utgjør et samfunnsproblem.

Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Foto: Valentyn Ogirenko / Reuters / NTB

KrigSamfunn

Hagen til Kvilinskyj finst ikkje lenger

Alle historier, det gjeld òg dei som ser ut til å ha nådd slutten, har eit framhald.

Andrej Kurkov
Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Foto: Valentyn Ogirenko / Reuters / NTB

KrigSamfunn

Hagen til Kvilinskyj finst ikkje lenger

Alle historier, det gjeld òg dei som ser ut til å ha nådd slutten, har eit framhald.

Andrej Kurkov

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis