JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMusikk

Sober triojazz

82 år gamle Gary Peacock held til dei grader koken.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1673
20170908
1673
20170908

JAZZ

GARY PEACOCK TRIO:

Tangents

Marc Copland, piano; Gary Peacock, bass; Joey Baron, trommer.
ECM 2533

Det er fascinerande å lytta til Garry Peacocks eigne trioplater. I Jarrett-trioen har han ei meir tilbaketrekt rolle. Der er det aksen Jarrett–DeJohnette som fangar mest merksemd. Når Peacock er kapellmeister, er han i fokus på alle vis. Ikkje berre har han komponert fem av elleve låtar, men han er også gjennomgåande det musikalske dreiemomentet, og har ein framskoten plass i lydbiletet.

Oppfølgjar

Tangents er ein oppfølgjar til og ei vidareføring av Now This (2015, ECM) med same besetning. Sjølv om plata stilistisk er forankra i ein post-Evans/Bley-tradisjon, spenner Peacock og kompani opp eit vidt lerret. Trioen er på sitt mest innyndande og melodiøse i Alex Norths smellvakre «Spartacus» og Davis/Evans-låten «Blue in Green», på sitt mest groovande i Peacocks «Tempei Tempo» og på sitt friaste og mest flegmatiske i Barons «In And Out» og i improvisasjonen «Empty Forest». I sistnemnde får også innspelingsstudioet Auditorio Stelio Molo i Lugano vist seg fram på sitt mest fordelaktige. I det heile er lyden på denne plata ein sann svir frå byrjing til slutt.

Spenstig

Høgdepunktet for meg er likevel innleiingssporet «Contact», der Peacock spelar på heile registeret, medan Copland og Baron både fargelegg og groovar. Spenstig og fornøyeleg er Ornette Coleman-hyllinga «Rumblin’», der Baron kjem skikkeleg til sin rett med Blackwell-pastisjen sin. Mangfaldig og heilstøypt: Dei gamle er framleis eldst.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans kulturarbeidar og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

JAZZ

GARY PEACOCK TRIO:

Tangents

Marc Copland, piano; Gary Peacock, bass; Joey Baron, trommer.
ECM 2533

Det er fascinerande å lytta til Garry Peacocks eigne trioplater. I Jarrett-trioen har han ei meir tilbaketrekt rolle. Der er det aksen Jarrett–DeJohnette som fangar mest merksemd. Når Peacock er kapellmeister, er han i fokus på alle vis. Ikkje berre har han komponert fem av elleve låtar, men han er også gjennomgåande det musikalske dreiemomentet, og har ein framskoten plass i lydbiletet.

Oppfølgjar

Tangents er ein oppfølgjar til og ei vidareføring av Now This (2015, ECM) med same besetning. Sjølv om plata stilistisk er forankra i ein post-Evans/Bley-tradisjon, spenner Peacock og kompani opp eit vidt lerret. Trioen er på sitt mest innyndande og melodiøse i Alex Norths smellvakre «Spartacus» og Davis/Evans-låten «Blue in Green», på sitt mest groovande i Peacocks «Tempei Tempo» og på sitt friaste og mest flegmatiske i Barons «In And Out» og i improvisasjonen «Empty Forest». I sistnemnde får også innspelingsstudioet Auditorio Stelio Molo i Lugano vist seg fram på sitt mest fordelaktige. I det heile er lyden på denne plata ein sann svir frå byrjing til slutt.

Spenstig

Høgdepunktet for meg er likevel innleiingssporet «Contact», der Peacock spelar på heile registeret, medan Copland og Baron både fargelegg og groovar. Spenstig og fornøyeleg er Ornette Coleman-hyllinga «Rumblin’», der Baron kjem skikkeleg til sin rett med Blackwell-pastisjen sin. Mangfaldig og heilstøypt: Dei gamle er framleis eldst.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans kulturarbeidar og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Foto: Stian Lysberg Solum / NTB

HelseSamfunn

Kven bør få tilbod om mammografi?

Norske kvinner får eit heilt anna råd enn svenske
og amerikanske.

Christiane Jordheim Larsen
Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Foto: Stian Lysberg Solum / NTB

HelseSamfunn

Kven bør få tilbod om mammografi?

Norske kvinner får eit heilt anna råd enn svenske
og amerikanske.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

Ordskifte
Halvor Tjønn

Å forveksla aggressor med forsvarar

«Etter at Putin kom til makta hausten 1999, har Russland ført ei heil rad med krigar.»

Den nyfødde kalven.

Den nyfødde kalven.

Foto: Hilde Lussand Selheim

Samfunn
Svein Gjerdåker

Ei ny Ameline er fødd

Vårsøg – også kalla Tripso sidan ho var så skvetten som ung, spissa øyro for ingenting og trippa med beina inn og ut av fjøset – fekk ein ny kalv natt til 13. mai.

Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.

Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.

Foto: Another World Entertainment

FilmMeldingar
Brit Aksnes

Skrekkeleg skuffande

Likte du Nattevakten, kjem du ikkje til å elska Nattevakten: Demoner går i arv, dersom det var det du håpte på.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Foto: Rodrigo Abd / AP / NTB

DyrFeature

Influensa-alarm

I mars i år blei det slått full smittealarm i USA. Fugleinfluensa er no funne i meir enn 40 mjølkekubesetningar frå ti ulike delstatar.

Arve Nilsen
Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Foto: Rodrigo Abd / AP / NTB

DyrFeature

Influensa-alarm

I mars i år blei det slått full smittealarm i USA. Fugleinfluensa er no funne i meir enn 40 mjølkekubesetningar frå ti ulike delstatar.

Arve Nilsen

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis