JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMusikk

Norsk-italiensk mainstream

Samarbeidet mellom Yttredal og Bonati ber nye frukter.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1733
20180928
1733
20180928

Jazz

Johansen/Yttredal/Piacentini/Bonati/Tonin:

Norwita

Tore Johansen, trompet og flygelhorn; Tor Yttredal, tenor- og sopransaksofon; Mario Piacentini, piano; Roberto Bonati, bass; og Marco Tonin, trommer.
ParmaFrontiere PF-CD005

Samarbeidet mellom den norske saksofonisten Tor Yttredal og den italienske bassisten Roberto Bonati har bakgrunn i at båe har vore leiarar for kvart sitt institutt for jazzmusikk i høvesvis Stavanger og Parma, og det vellukka samarbeidet mellom Bonati og Bjergsted-ensemblet frå Stavanger, nor sea/nor land/nor salty waves, blei omtalt her i avisa for to år sidan.

Velspelt

Denne gongen har Bonati og Yttredal henta med seg tidlegare samarbeidspartnarar til ein klassisk trompet/saksofon-kvintett. Her er det mainstream for alle pengane. Sjølv om både form og format er kjent og velprøvt, vil det alltid vera hjarterom for velkomponert og velspelt musikk.

Bonati leverer

Alle har levert komposisjonar til denne innspelingsøkta i Milano for eit år sidan, men Bonati set tydlegast bumerke med fire av ni låtar der «Bianca Luna Di Aprile» verkeleg funklar. Studiolyden er prega av stort rom, men intens nærleik til instrumenta. Det er ei kontemplativ stemning over det meste av musikken som går i ballade eller medium tempo.

Ensemblespelet er strokent, og alle får solistrom, men det er Yttredal på tenorsaks som stel det meste av merksemda. Det er ikkje ofte han spelar dette instrumentet på plate, men det kan han trygt gjera meir av. Dette er ikkje ei banebrytande innspeling på noko vis, men vellyd er her frå første til siste tone.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i
Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Johansen/Yttredal/Piacentini/Bonati/Tonin:

Norwita

Tore Johansen, trompet og flygelhorn; Tor Yttredal, tenor- og sopransaksofon; Mario Piacentini, piano; Roberto Bonati, bass; og Marco Tonin, trommer.
ParmaFrontiere PF-CD005

Samarbeidet mellom den norske saksofonisten Tor Yttredal og den italienske bassisten Roberto Bonati har bakgrunn i at båe har vore leiarar for kvart sitt institutt for jazzmusikk i høvesvis Stavanger og Parma, og det vellukka samarbeidet mellom Bonati og Bjergsted-ensemblet frå Stavanger, nor sea/nor land/nor salty waves, blei omtalt her i avisa for to år sidan.

Velspelt

Denne gongen har Bonati og Yttredal henta med seg tidlegare samarbeidspartnarar til ein klassisk trompet/saksofon-kvintett. Her er det mainstream for alle pengane. Sjølv om både form og format er kjent og velprøvt, vil det alltid vera hjarterom for velkomponert og velspelt musikk.

Bonati leverer

Alle har levert komposisjonar til denne innspelingsøkta i Milano for eit år sidan, men Bonati set tydlegast bumerke med fire av ni låtar der «Bianca Luna Di Aprile» verkeleg funklar. Studiolyden er prega av stort rom, men intens nærleik til instrumenta. Det er ei kontemplativ stemning over det meste av musikken som går i ballade eller medium tempo.

Ensemblespelet er strokent, og alle får solistrom, men det er Yttredal på tenorsaks som stel det meste av merksemda. Det er ikkje ofte han spelar dette instrumentet på plate, men det kan han trygt gjera meir av. Dette er ikkje ei banebrytande innspeling på noko vis, men vellyd er her frå første til siste tone.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i
Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Donald Trump talar til tilhengarane i Traverse i Michigan 25. oktober.

Donald Trump talar til tilhengarane i Traverse i Michigan 25. oktober.

Foto: Jim Watson / AFP / NTB

Samfunn

Trump ord for ord

Kva seier Trump på folkemøta? For å få eit inntrykk av kva han vil formidla til møtelyden, trykkjer vi den første delen av talen han heldt i vippestaten Michigan førre helg.

Donald Trump talar til tilhengarane i Traverse i Michigan 25. oktober.

Donald Trump talar til tilhengarane i Traverse i Michigan 25. oktober.

Foto: Jim Watson / AFP / NTB

Samfunn

Trump ord for ord

Kva seier Trump på folkemøta? For å få eit inntrykk av kva han vil formidla til møtelyden, trykkjer vi den første delen av talen han heldt i vippestaten Michigan førre helg.

Sunniva M. Roligheten debuterte som romanforfattar i 2022. Boka som kjem ut no, har ho skrive saman med Daniel A. Wilondja.

Sunniva M. Roligheten debuterte som romanforfattar i 2022. Boka som kjem ut no, har ho skrive saman med Daniel A. Wilondja.

Foto: Anna-Julia Granberg / Blunderbuss

BokMeldingar
Odd W. Surén

Orda mellom oss

Sunniva M. Roligheten, Daniel A. Wilondja og Google Translate har saman skrive ein fascinerande tekstkollasj.

Teikning: May LInn Clement

Ord om språkKunnskap
Kristin Fridtun

«Blokk har vore nytta om stabben folk vart halshogne på.»

Med jamne mellomrom legg Riksrevisjonen, her representert ved riksrevisor Karl Eirik Schjøtt-Pedersen, fram undersøkingar med nokså hard kritikk av korleis vedteken politikk vert gjennomført av forvaltinga.

Med jamne mellomrom legg Riksrevisjonen, her representert ved riksrevisor Karl Eirik Schjøtt-Pedersen, fram undersøkingar med nokså hard kritikk av korleis vedteken politikk vert gjennomført av forvaltinga.

Foto: Ole Berg-Rusten / NTB

Samfunn
Eva Aalberg Undheim

Eit spørsmål om kontroll

I rapport etter rapport kritiserer Riksrevisjonen statlege institusjonar for feil og manglar. Men kva kjem det eigentleg ut av kritikken?

Etter valet i 2016 blei det vanleg å seie at Trump vann fordi folk hadde oversett kjenslene til den kvite arbeiderklassa. Er biletet eit anna i denne omgangen?

Etter valet i 2016 blei det vanleg å seie at Trump vann fordi folk hadde oversett kjenslene til den kvite arbeiderklassa. Er biletet eit anna i denne omgangen?

Foto: Dustin Chambers / Reuters / NTB

UtanriksSamfunn

Overkorrigeringa

NEW YORK: Mark Lilla fekk enorm merksemd for sin diagnose av presidentvalet i USA i 2016. Eg oppsøker han for å få oppdaterte psykologiseringar av den amerikanske folkesjela anno 2024.

Ida Lødemel Tvedt
Etter valet i 2016 blei det vanleg å seie at Trump vann fordi folk hadde oversett kjenslene til den kvite arbeiderklassa. Er biletet eit anna i denne omgangen?

Etter valet i 2016 blei det vanleg å seie at Trump vann fordi folk hadde oversett kjenslene til den kvite arbeiderklassa. Er biletet eit anna i denne omgangen?

Foto: Dustin Chambers / Reuters / NTB

UtanriksSamfunn

Overkorrigeringa

NEW YORK: Mark Lilla fekk enorm merksemd for sin diagnose av presidentvalet i USA i 2016. Eg oppsøker han for å få oppdaterte psykologiseringar av den amerikanske folkesjela anno 2024.

Ida Lødemel Tvedt

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis