Lik eit arkeologisk funn
Shaggy har alliert seg med Sting, men resultatet er utan brodd.
Pop
Shaggy & Sting:
44/876
A&M/Interscope/Cherrytree
Dei fleste som var medvitne i 1990-åra, har truleg framleis Shaggys megahit «Boombastic» frå 1995 prega inn i hjernebarken. No har den etter kvart middelaldrande artisten slått reggae- og dancehallkreftene saman med vokalistbassisten Sting. Alliansen er uventa, men gir samstundes meining: Sting blei trass alt kjend gjennom det reggaeinspirerte post-punkbandet The Police.
Landkodar
44/876 er kalla opp etter landkodane til Storbritannia og Jamaica, landa dei to artistane kjem frå, og opningssporet inneheld nettopp telefonlydar. Plata er behageleg, sumarleg og lettsindig. Fellesnemnaren for båe dei to artistane og songane dei har laga saman, er sjangernemninga reggae fusion, og sounden her er heilskapleg og variert: «22nd Street» er svært lik Stings adult contemporary-musikk, «Dreaming In The USA» læt som det mest hyggjelege materialet frå The Police, «Crooked Tree» er ein cabaretaktig, teatralsk mordballade, medan singelen «Don’t Make Me Wait» er likefram reggaepop. «Gotta Get Back My Baby» blir litt vel sippete og boybandaktig for denne meldaren.
Liten motstand
Plata læt som eit arkeologisk funn frå 90-åra, og den litt naive musikken er omtrent like nusseleg som dei to veteranane ser ut på omslaget, smilande på motorsykkelsete.
Her er det liten motstand, og plata skulle kunne passe greitt som lettfordøyeleg bakgrunnsmusikk på sumarfestar med blanda gjesteliste.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Pop
Shaggy & Sting:
44/876
A&M/Interscope/Cherrytree
Dei fleste som var medvitne i 1990-åra, har truleg framleis Shaggys megahit «Boombastic» frå 1995 prega inn i hjernebarken. No har den etter kvart middelaldrande artisten slått reggae- og dancehallkreftene saman med vokalistbassisten Sting. Alliansen er uventa, men gir samstundes meining: Sting blei trass alt kjend gjennom det reggaeinspirerte post-punkbandet The Police.
Landkodar
44/876 er kalla opp etter landkodane til Storbritannia og Jamaica, landa dei to artistane kjem frå, og opningssporet inneheld nettopp telefonlydar. Plata er behageleg, sumarleg og lettsindig. Fellesnemnaren for båe dei to artistane og songane dei har laga saman, er sjangernemninga reggae fusion, og sounden her er heilskapleg og variert: «22nd Street» er svært lik Stings adult contemporary-musikk, «Dreaming In The USA» læt som det mest hyggjelege materialet frå The Police, «Crooked Tree» er ein cabaretaktig, teatralsk mordballade, medan singelen «Don’t Make Me Wait» er likefram reggaepop. «Gotta Get Back My Baby» blir litt vel sippete og boybandaktig for denne meldaren.
Liten motstand
Plata læt som eit arkeologisk funn frå 90-åra, og den litt naive musikken er omtrent like nusseleg som dei to veteranane ser ut på omslaget, smilande på motorsykkelsete.
Her er det liten motstand, og plata skulle kunne passe greitt som lettfordøyeleg bakgrunnsmusikk på sumarfestar med blanda gjesteliste.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Erling Kittelsen er blant dei mest mangsidige av norske poetar, skriv Jan Erik Vold.
Rondanecupen på Otta er ei bridgetevling stinn av tradisjon.
Foto: Otta bridgeklubb
«Det finst bridgespelarar i kvar ein avkrok.»
Jill Stein på eit valkampmøte i Dearborn i Michigan 6. oktober. I vippestaten Michigan fryktar demokratane at Stein skal ta mange røyster frå Harris.
Foto: Rebecca Cook / Reuters / NTB
Stein kan velte lasset
Jill Stein, kandidaten til Dei grøne, er valjokeren demokratane gjerne skulle vore forutan.
Sunniva M. Roligheten debuterte som romanforfattar i 2022. Boka som kjem ut no, har ho skrive saman med Daniel A. Wilondja.
Foto: Anna-Julia Granberg / Blunderbuss
Orda mellom oss
Sunniva M. Roligheten, Daniel A. Wilondja og Google Translate har saman skrive ein fascinerande tekstkollasj.
Teikning: May LInn Clement