JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMusikk

Lågmælt og intimt

Feels Like Home har originalt repertoar og fine arrangement.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1863
20180713
1863
20180713

Jazz

Inger
Marie:

Feels Like Home

Inger Marie, vokal; Per Willy Aaserød, trompet; Bendik Hofseth, tenorsaks; Rasmus Solum, tangentinstrument og vokal; Halgrim Bratberg, gitar; Sungsu Kim, bass; Jarle Vespestad, trommer; Kjell Åge Stoveland, bratsj; Kristiansand strykekvartett.
Stunt Records STUCD 18042

Inger Marie Gundersen frå Arendal er ute med si femte utgjeving på danske Stunt. Repertoaret er henta frå eit breitt spekter av sjangrar. Tittellåten er skriven av Randy Newman, og ein finn elles Cropper og Reddings «(Sittin’ on) The Dock of The Bay» og John Fogertys «Long as I Can See The Light».

Gundersen har lagt ned mykje arbeid og omtanke i val av repertoar. Låtane kler stemma hennar – lytt til tittellåten, og du vil forstå – og står godt til kvarandre. Arrangementa er med å pusta nytt liv i gamle travarar. I den nemnde Otis Redding-klassikaren låner ho eit arrangementsgrep som Cassandra Wilson nytta med stort hell i «Last Train to Clarkesville». Også Gundersen – og pianisten hennar gjennom mange år, Oscar Jansen – har endra det harmoniske underlaget og melodistemma, slik at den gamle klassikaren blir om mogeleg endå meir «blå» og utrøysteleg. Aaserød, som også er produsent, har med skarpt blikk for detaljane makta å skapa ein balansert heilskap.

Sjølv om tolkinga av Fogertys «Long as I Can See The Light» legg seg nærare originalen, er dette den vakraste perla i samlinga. Ikkje berre yter tolkinga teksten rettferd, men dynamikken er brukt med eksepsjonell konduite. Jarle Vespestads trommespel er i så måte ein perfekt illustrasjon. Også Hofseths innsmett er formfullendt. Gundersen kastar seg ikkje ut på djupt vatn, men Feels Like Home er gjennomført intim og vakker.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Inger
Marie:

Feels Like Home

Inger Marie, vokal; Per Willy Aaserød, trompet; Bendik Hofseth, tenorsaks; Rasmus Solum, tangentinstrument og vokal; Halgrim Bratberg, gitar; Sungsu Kim, bass; Jarle Vespestad, trommer; Kjell Åge Stoveland, bratsj; Kristiansand strykekvartett.
Stunt Records STUCD 18042

Inger Marie Gundersen frå Arendal er ute med si femte utgjeving på danske Stunt. Repertoaret er henta frå eit breitt spekter av sjangrar. Tittellåten er skriven av Randy Newman, og ein finn elles Cropper og Reddings «(Sittin’ on) The Dock of The Bay» og John Fogertys «Long as I Can See The Light».

Gundersen har lagt ned mykje arbeid og omtanke i val av repertoar. Låtane kler stemma hennar – lytt til tittellåten, og du vil forstå – og står godt til kvarandre. Arrangementa er med å pusta nytt liv i gamle travarar. I den nemnde Otis Redding-klassikaren låner ho eit arrangementsgrep som Cassandra Wilson nytta med stort hell i «Last Train to Clarkesville». Også Gundersen – og pianisten hennar gjennom mange år, Oscar Jansen – har endra det harmoniske underlaget og melodistemma, slik at den gamle klassikaren blir om mogeleg endå meir «blå» og utrøysteleg. Aaserød, som også er produsent, har med skarpt blikk for detaljane makta å skapa ein balansert heilskap.

Sjølv om tolkinga av Fogertys «Long as I Can See The Light» legg seg nærare originalen, er dette den vakraste perla i samlinga. Ikkje berre yter tolkinga teksten rettferd, men dynamikken er brukt med eksepsjonell konduite. Jarle Vespestads trommespel er i så måte ein perfekt illustrasjon. Også Hofseths innsmett er formfullendt. Gundersen kastar seg ikkje ut på djupt vatn, men Feels Like Home er gjennomført intim og vakker.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

ReportasjeFeature

Å stira diskret

Kvifor er det flautt å sjå?

May Linn Clement
ReportasjeFeature

Å stira diskret

Kvifor er det flautt å sjå?

May Linn Clement
Gjennom foto og tekst dokumenterte Maria Gros Vatne eit annleis liv på bloggen Wildandfree.no. Ho og mannen Nik Payne forlét bylivet og trygge jobbar til fordel for økologisk gardsbruk og heimeskule. Her ser me sonen Falk.

Gjennom foto og tekst dokumenterte Maria Gros Vatne eit annleis liv på bloggen Wildandfree.no. Ho og mannen Nik Payne forlét bylivet og trygge jobbar til fordel for økologisk gardsbruk og heimeskule. Her ser me sonen Falk.

Foto: Maria Gros Vatne

FilmKultur
Mona Louise Dysvik Mørk

Frå draum til sorg

Ukjent landskap vinn den eine prisen etter den andre. No er den å finne på lista over filmar som er kvalifiserte til vurdering av Oscar-akademiet i kategorien «Beste dokumentarfilm».

Marie Blokhus, Gard Skagestad og Kirsti Refseth spelar stykket til den tyske dramatikaren Marius von Mayenburg.

Marie Blokhus, Gard Skagestad og Kirsti Refseth spelar stykket til den tyske dramatikaren Marius von Mayenburg.

Foto: Monica Tormassy / Det Norske Teatret

TeaterMeldingar
Jan H. Landro

Kven har makt over kven?

Velspelt om medviten og umedviten makt, sanning, manipulasjon og illusjon.

The Lady (Willa Fitzgerald) må flykte frå ein galen mann.

The Lady (Willa Fitzgerald) må flykte frå ein galen mann.

Foto: Another World Entertainment

FilmMeldingar
Håkon Tveit

Skrekkfilmen Strange Darling tuklar med tida for å trekke i gang tankane.

Krevjande buksering i tronge norske fjordar; her kjem taubåten til sin rett. Éin taubåt sleper framme, medan to mindre båtar er kopla til sidene i fall dei kjem for nære land. Bakarst er ein fjerde og siste taubåt i standby dersom lekteren treng å bremse opp.

Krevjande buksering i tronge norske fjordar; her kjem taubåten til sin rett. Éin taubåt sleper framme, medan to mindre båtar er kopla til sidene i fall dei kjem for nære land. Bakarst er ein fjerde og siste taubåt i standby dersom lekteren treng å bremse opp.

Foto: Svein Egil Økland

ReportasjeFeature

Taubåten – den maritime arbeidsgampen

For somme sjøfolk er livet på ei ferje eller eit cruiseskip ikkje variert eller spanande nok. Då er kan hende løysinga å hoppe over på tug-en – ein jobb der kvar dag er garantert å vere ulik den førre.

William Sem Fure
Krevjande buksering i tronge norske fjordar; her kjem taubåten til sin rett. Éin taubåt sleper framme, medan to mindre båtar er kopla til sidene i fall dei kjem for nære land. Bakarst er ein fjerde og siste taubåt i standby dersom lekteren treng å bremse opp.

Krevjande buksering i tronge norske fjordar; her kjem taubåten til sin rett. Éin taubåt sleper framme, medan to mindre båtar er kopla til sidene i fall dei kjem for nære land. Bakarst er ein fjerde og siste taubåt i standby dersom lekteren treng å bremse opp.

Foto: Svein Egil Økland

ReportasjeFeature

Taubåten – den maritime arbeidsgampen

For somme sjøfolk er livet på ei ferje eller eit cruiseskip ikkje variert eller spanande nok. Då er kan hende løysinga å hoppe over på tug-en – ein jobb der kvar dag er garantert å vere ulik den førre.

William Sem Fure

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis