Lågmælt og intimt
Feels Like Home har originalt repertoar og fine arrangement.
Jazz
Inger
Marie:
Feels Like Home
Inger Marie, vokal; Per Willy Aaserød, trompet; Bendik Hofseth, tenorsaks; Rasmus Solum, tangentinstrument og vokal; Halgrim Bratberg, gitar; Sungsu Kim, bass; Jarle Vespestad, trommer; Kjell Åge Stoveland, bratsj; Kristiansand strykekvartett.
Stunt Records STUCD 18042
Inger Marie Gundersen frå Arendal er ute med si femte utgjeving på danske Stunt. Repertoaret er henta frå eit breitt spekter av sjangrar. Tittellåten er skriven av Randy Newman, og ein finn elles Cropper og Reddings «(Sittin’ on) The Dock of The Bay» og John Fogertys «Long as I Can See The Light».
Gundersen har lagt ned mykje arbeid og omtanke i val av repertoar. Låtane kler stemma hennar – lytt til tittellåten, og du vil forstå – og står godt til kvarandre. Arrangementa er med å pusta nytt liv i gamle travarar. I den nemnde Otis Redding-klassikaren låner ho eit arrangementsgrep som Cassandra Wilson nytta med stort hell i «Last Train to Clarkesville». Også Gundersen – og pianisten hennar gjennom mange år, Oscar Jansen – har endra det harmoniske underlaget og melodistemma, slik at den gamle klassikaren blir om mogeleg endå meir «blå» og utrøysteleg. Aaserød, som også er produsent, har med skarpt blikk for detaljane makta å skapa ein balansert heilskap.
Sjølv om tolkinga av Fogertys «Long as I Can See The Light» legg seg nærare originalen, er dette den vakraste perla i samlinga. Ikkje berre yter tolkinga teksten rettferd, men dynamikken er brukt med eksepsjonell konduite. Jarle Vespestads trommespel er i så måte ein perfekt illustrasjon. Også Hofseths innsmett er formfullendt. Gundersen kastar seg ikkje ut på djupt vatn, men Feels Like Home er gjennomført intim og vakker.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Jazz
Inger
Marie:
Feels Like Home
Inger Marie, vokal; Per Willy Aaserød, trompet; Bendik Hofseth, tenorsaks; Rasmus Solum, tangentinstrument og vokal; Halgrim Bratberg, gitar; Sungsu Kim, bass; Jarle Vespestad, trommer; Kjell Åge Stoveland, bratsj; Kristiansand strykekvartett.
Stunt Records STUCD 18042
Inger Marie Gundersen frå Arendal er ute med si femte utgjeving på danske Stunt. Repertoaret er henta frå eit breitt spekter av sjangrar. Tittellåten er skriven av Randy Newman, og ein finn elles Cropper og Reddings «(Sittin’ on) The Dock of The Bay» og John Fogertys «Long as I Can See The Light».
Gundersen har lagt ned mykje arbeid og omtanke i val av repertoar. Låtane kler stemma hennar – lytt til tittellåten, og du vil forstå – og står godt til kvarandre. Arrangementa er med å pusta nytt liv i gamle travarar. I den nemnde Otis Redding-klassikaren låner ho eit arrangementsgrep som Cassandra Wilson nytta med stort hell i «Last Train to Clarkesville». Også Gundersen – og pianisten hennar gjennom mange år, Oscar Jansen – har endra det harmoniske underlaget og melodistemma, slik at den gamle klassikaren blir om mogeleg endå meir «blå» og utrøysteleg. Aaserød, som også er produsent, har med skarpt blikk for detaljane makta å skapa ein balansert heilskap.
Sjølv om tolkinga av Fogertys «Long as I Can See The Light» legg seg nærare originalen, er dette den vakraste perla i samlinga. Ikkje berre yter tolkinga teksten rettferd, men dynamikken er brukt med eksepsjonell konduite. Jarle Vespestads trommespel er i så måte ein perfekt illustrasjon. Også Hofseths innsmett er formfullendt. Gundersen kastar seg ikkje ut på djupt vatn, men Feels Like Home er gjennomført intim og vakker.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Gjennom foto og tekst dokumenterte Maria Gros Vatne eit annleis liv på bloggen Wildandfree.no. Ho og mannen Nik Payne forlét bylivet og trygge jobbar til fordel for økologisk gardsbruk og heimeskule. Her ser me sonen Falk.
Foto: Maria Gros Vatne
Frå draum til sorg
Ukjent landskap vinn den eine prisen etter den andre. No er den å finne på lista over filmar som er kvalifiserte til vurdering av Oscar-akademiet i kategorien «Beste dokumentarfilm».
Marie Blokhus, Gard Skagestad og Kirsti Refseth spelar stykket til den tyske dramatikaren Marius von Mayenburg.
Foto: Monica Tormassy / Det Norske Teatret
Kven har makt over kven?
Velspelt om medviten og umedviten makt, sanning, manipulasjon og illusjon.
The Lady (Willa Fitzgerald) må flykte frå ein galen mann.
Foto: Another World Entertainment
Skrekkfilmen Strange Darling tuklar med tida for å trekke i gang tankane.
Sveinung Rotevatn (V), som ser opp, talte ikkje under behandlinga av den nye abortlova 3. desember. Den som gjekk fram til talarstolen flest gonger, var Marian Hussein (SV).
Foto: Thomas Fure / AP / NTB
Mors liv i salen
Debatten vi fekk høyre då den nye abortlova blei behandla tysdag, strekte seg frå 10.00 til 14.30, frå 1915 til framtida og frå fosteret til den store verda.
President Joe Biden (f. 1942) og statsminister Jonas Gahr Støre (f. 1960) stiller opp til familiefoto på Nato-toppmøtet i Washington i år.
Foto: Javad Parsa / NTB