JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMusikk

Kultivert råskap

Kombinasjonen vokal, piano og perkusjon fungerer strålande.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1576
20180209
1576
20180209

Jazz

SOLVEIG SLETTAHJELL:

Live at Victoria

Solveig Slettahjell, vokal og piano; Pål Hausken, trommer og vokal; koret Safari, vokal (8,9). JAZZLAND 377 916 7

I seinare tid har Solveig Slettahjell reist rundt med trioen In The Country og Knut Reiersrud. Heldigvis tok ho seg tid til å gjera denne konserten på Victoria (fredag 29. september 2017), og heldigvis blei konserten teken opp og gjeven ut.

Bak dei ti låtane står sju ulike komponistar. Slettahjell har signert fire. Sjølv om mange komponistar er representerte, kan det meste definerast som gospelinspirert soul, blues og rhythm and blues. Dette har saman med salmeskatten vår vore Slettahjells kjernerepertoar i mange år. Det er såleis ikkje låtmaterialet i seg sjølv som gjer denne plata til juvelen ho er.

Slettahjell serverer nokre tolkingar som ikkje er kvardagskost sjølv for henne – tydlegast i låten «Be Steady». Her har ho ansvaret for både tekst og musikk. Låten er ganske A4, men Hausken og Slettahjell serverer ei aldeles rå tolking. Fraseringa er så langt ute og samstundes så kontrollert at det er ein fryd. Friksjonen og flyten i samspelet mellom piano og trommer er også ein bergtakande kvalitet.

Plata har fleire slike gåsehudaugneblinkar. Både Tom Waits «Take It with Me» og Leonard Cohens «Come Healing» er slike stunder, men toppen på utsøkt fraseringskunst når ho i Gershwins «How Long Has This Been Going on». Klasse, rett og slett!

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Jazz

SOLVEIG SLETTAHJELL:

Live at Victoria

Solveig Slettahjell, vokal og piano; Pål Hausken, trommer og vokal; koret Safari, vokal (8,9). JAZZLAND 377 916 7

I seinare tid har Solveig Slettahjell reist rundt med trioen In The Country og Knut Reiersrud. Heldigvis tok ho seg tid til å gjera denne konserten på Victoria (fredag 29. september 2017), og heldigvis blei konserten teken opp og gjeven ut.

Bak dei ti låtane står sju ulike komponistar. Slettahjell har signert fire. Sjølv om mange komponistar er representerte, kan det meste definerast som gospelinspirert soul, blues og rhythm and blues. Dette har saman med salmeskatten vår vore Slettahjells kjernerepertoar i mange år. Det er såleis ikkje låtmaterialet i seg sjølv som gjer denne plata til juvelen ho er.

Slettahjell serverer nokre tolkingar som ikkje er kvardagskost sjølv for henne – tydlegast i låten «Be Steady». Her har ho ansvaret for både tekst og musikk. Låten er ganske A4, men Hausken og Slettahjell serverer ei aldeles rå tolking. Fraseringa er så langt ute og samstundes så kontrollert at det er ein fryd. Friksjonen og flyten i samspelet mellom piano og trommer er også ein bergtakande kvalitet.

Plata har fleire slike gåsehudaugneblinkar. Både Tom Waits «Take It with Me» og Leonard Cohens «Come Healing» er slike stunder, men toppen på utsøkt fraseringskunst når ho i Gershwins «How Long Has This Been Going on». Klasse, rett og slett!

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

I framgrunnen står skulpturen «Le Combattant» (1961) av Sonja Ferlov Mancoba, bronse.

I framgrunnen står skulpturen «Le Combattant» (1961) av Sonja Ferlov Mancoba, bronse.

KunstMeldingar

Tungvektar med oppsikts­vekkande manglar

Kunstsilo trona mot blå himmel i Kristiansand på opningsdagen, laurdag 11. mai 2024. Vegen frå idé til ferdig museum har vore lang og prega av konfliktar. Det står att å sjå kva Kunstsilo kan bety for fastbuande og tilreisande. Tangen-samlinga er kanskje verdas største samling av nordisk kunst frå 1900-talet, men er ho representativ for perioden, og er det så nøye?

Mona Louise Dysvik Mørk
I framgrunnen står skulpturen «Le Combattant» (1961) av Sonja Ferlov Mancoba, bronse.

I framgrunnen står skulpturen «Le Combattant» (1961) av Sonja Ferlov Mancoba, bronse.

KunstMeldingar

Tungvektar med oppsikts­vekkande manglar

Kunstsilo trona mot blå himmel i Kristiansand på opningsdagen, laurdag 11. mai 2024. Vegen frå idé til ferdig museum har vore lang og prega av konfliktar. Det står att å sjå kva Kunstsilo kan bety for fastbuande og tilreisande. Tangen-samlinga er kanskje verdas største samling av nordisk kunst frå 1900-talet, men er ho representativ for perioden, og er det så nøye?

Mona Louise Dysvik Mørk

Teikning: May Linn Clement

Ordskifte
Halvor Tjønn

Å forveksla aggressor med forsvarar

«Etter at Putin kom til makta hausten 1999, har Russland ført ei heil rad med krigar.»

Den nyfødde kalven.

Den nyfødde kalven.

Foto: Hilde Lussand Selheim

Samfunn
Svein Gjerdåker

Ei ny Ameline er fødd

Vårsøg – også kalla Tripso sidan ho var så skvetten som ung, spissa øyro for ingenting og trippa med beina inn og ut av fjøset – fekk ein ny kalv natt til 13. mai.

Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.

Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.

Foto: Another World Entertainment

FilmMeldingar
Brit Aksnes

Skrekkeleg skuffande

Likte du Nattevakten, kjem du ikkje til å elska Nattevakten: Demoner går i arv, dersom det var det du håpte på.

Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Foto: Stian Lysberg Solum / NTB

HelseSamfunn

Kven bør få tilbod om mammografi?

Norske kvinner får eit heilt anna råd enn svenske
og amerikanske.

Christiane Jordheim Larsen
Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Foto: Stian Lysberg Solum / NTB

HelseSamfunn

Kven bør få tilbod om mammografi?

Norske kvinner får eit heilt anna råd enn svenske
og amerikanske.

Christiane Jordheim Larsen

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis