Kultivert råskap
Kombinasjonen vokal, piano og perkusjon fungerer strålande.
Jazz
SOLVEIG SLETTAHJELL:
Live at Victoria
Solveig Slettahjell, vokal og piano; Pål Hausken, trommer og vokal; koret Safari, vokal (8,9). JAZZLAND 377 916 7
I seinare tid har Solveig Slettahjell reist rundt med trioen In The Country og Knut Reiersrud. Heldigvis tok ho seg tid til å gjera denne konserten på Victoria (fredag 29. september 2017), og heldigvis blei konserten teken opp og gjeven ut.
Bak dei ti låtane står sju ulike komponistar. Slettahjell har signert fire. Sjølv om mange komponistar er representerte, kan det meste definerast som gospelinspirert soul, blues og rhythm and blues. Dette har saman med salmeskatten vår vore Slettahjells kjernerepertoar i mange år. Det er såleis ikkje låtmaterialet i seg sjølv som gjer denne plata til juvelen ho er.
Slettahjell serverer nokre tolkingar som ikkje er kvardagskost sjølv for henne – tydlegast i låten «Be Steady». Her har ho ansvaret for både tekst og musikk. Låten er ganske A4, men Hausken og Slettahjell serverer ei aldeles rå tolking. Fraseringa er så langt ute og samstundes så kontrollert at det er ein fryd. Friksjonen og flyten i samspelet mellom piano og trommer er også ein bergtakande kvalitet.
Plata har fleire slike gåsehudaugneblinkar. Både Tom Waits «Take It with Me» og Leonard Cohens «Come Healing» er slike stunder, men toppen på utsøkt fraseringskunst når ho i Gershwins «How Long Has This Been Going on». Klasse, rett og slett!
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Jazz
SOLVEIG SLETTAHJELL:
Live at Victoria
Solveig Slettahjell, vokal og piano; Pål Hausken, trommer og vokal; koret Safari, vokal (8,9). JAZZLAND 377 916 7
I seinare tid har Solveig Slettahjell reist rundt med trioen In The Country og Knut Reiersrud. Heldigvis tok ho seg tid til å gjera denne konserten på Victoria (fredag 29. september 2017), og heldigvis blei konserten teken opp og gjeven ut.
Bak dei ti låtane står sju ulike komponistar. Slettahjell har signert fire. Sjølv om mange komponistar er representerte, kan det meste definerast som gospelinspirert soul, blues og rhythm and blues. Dette har saman med salmeskatten vår vore Slettahjells kjernerepertoar i mange år. Det er såleis ikkje låtmaterialet i seg sjølv som gjer denne plata til juvelen ho er.
Slettahjell serverer nokre tolkingar som ikkje er kvardagskost sjølv for henne – tydlegast i låten «Be Steady». Her har ho ansvaret for både tekst og musikk. Låten er ganske A4, men Hausken og Slettahjell serverer ei aldeles rå tolking. Fraseringa er så langt ute og samstundes så kontrollert at det er ein fryd. Friksjonen og flyten i samspelet mellom piano og trommer er også ein bergtakande kvalitet.
Plata har fleire slike gåsehudaugneblinkar. Både Tom Waits «Take It with Me» og Leonard Cohens «Come Healing» er slike stunder, men toppen på utsøkt fraseringskunst når ho i Gershwins «How Long Has This Been Going on». Klasse, rett og slett!
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Mmm, nam-nam? Tja, om scobyen ser litt rar ut, så vert den fermenterte tedrikken sett pris på av menneske verda over.
Foto via Wikimedia Commons
Fermentert te breier seg i butikkhyllene – til solide prisar.
Foto via Wikimedia Commons
«Hulda Garborg er ein av dei store, gløymde forfattarskapane i Noreg.»
Fuktmålaren syner at veggen er knuskturr. Er det truverdig?
Foto: Per Thorvaldsen
«Frykta er ein god læremeister. Eg sit no og les Byggforsk-artiklar om fukt for harde livet.»
Wako er Kjetil Mulelid, Simon Olderskog Albertsen, Bárdur Reinert Poulsen og Martin Myhre Olsen.
Foto: Eirik Havnes
Sprudlande samspel
Wako serverer ei heilakustisk jazzplate.
Sitrusmarinert kamskjel med estragon, lime og olivenolje.
Alle foto: Dagfinn Nordbø