Miljøpoeten Seglem
Heilskapen i prosjektet Oljelenkjer imponerer.
Karl Seglem kombinerer eigen musikk og poesi med illustrasjonar laga av Inger Lise Belsvik.
Foto: Ådne Dyrnesli
Poesi / CD
Karl
Seglem:
Oljelenkjer
Karl Seglem, oksofon, bukkehorn, tenorsaks, synth og vokal; Ketil Thorbjørnsen, gitar; Alf Magne Hillestad, trommer, perkusjon og programmering; Andreas Ulvo, tangentinstrument; Hallvard Gaardløs, bass; Erlend Viken, fele; Sigurd Hole, bass; Jonas Howden Sjøvaag, trommer, perkusjon; miksing og mastring; Kenneth Lien, langeleik og munnharpe; Kasper Dyve, gitar; Kåre Opheim, trommer; Torgeir Bolstad, bass; Ørnulf Dyve, synth; Inger Lise Belsvik, illustrasjonar.
Nye Nor NYENOR6105
Åtte komposisjonar og like mange dikt og illustrasjonar utgjer det Seglem og Belsvik har kalla ei poesiCDbok. Musikarane fordeler seg på fire konstellasjonar, eller band, om ein vil. Den dominerande bolken er suiten i fire delar som ber tittelen Oljelenkjer, men eigentleg framstår dette som eit samla opus.
Komposisjonane kan med interesse lyttast til som frittståande instrumentalar, men det er i samanheng med tekstane at musikken for alvor kjem til sin rett. Seglem er kjent for å vera sjenerøs med studioklangen og kan laga mektige lydbilete. Her er det klanglege eit berande element.
Tekstane er ikkje dommedagsprofetiar. Seglem viftar ikkje med moralske peikefingrar. Tvert om. Seglem har dette Rolf Jacobsenske tvisynet – teknologi er fascinerande og skremmande, men iført den musikalske hamen blir uttrykket ofte overveldande dystopisk. Berre i «Skir» tek Seglem oss inn i den groovande varmen.
Banda leverer heile vegen, men det må vera lov å dra fram det arbeidet Hillestad har lagt ned i produksjonen – treffsikkert!
Belsviks illustrasjonar er abstrakte kommentarar til Seglems musikk og poesi. Eg sit att med same kjensla eg fekk i selskap med dei mange banebrytande LP-omslaga som velsigna oss på 1970-talet.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Poesi / CD
Karl
Seglem:
Oljelenkjer
Karl Seglem, oksofon, bukkehorn, tenorsaks, synth og vokal; Ketil Thorbjørnsen, gitar; Alf Magne Hillestad, trommer, perkusjon og programmering; Andreas Ulvo, tangentinstrument; Hallvard Gaardløs, bass; Erlend Viken, fele; Sigurd Hole, bass; Jonas Howden Sjøvaag, trommer, perkusjon; miksing og mastring; Kenneth Lien, langeleik og munnharpe; Kasper Dyve, gitar; Kåre Opheim, trommer; Torgeir Bolstad, bass; Ørnulf Dyve, synth; Inger Lise Belsvik, illustrasjonar.
Nye Nor NYENOR6105
Åtte komposisjonar og like mange dikt og illustrasjonar utgjer det Seglem og Belsvik har kalla ei poesiCDbok. Musikarane fordeler seg på fire konstellasjonar, eller band, om ein vil. Den dominerande bolken er suiten i fire delar som ber tittelen Oljelenkjer, men eigentleg framstår dette som eit samla opus.
Komposisjonane kan med interesse lyttast til som frittståande instrumentalar, men det er i samanheng med tekstane at musikken for alvor kjem til sin rett. Seglem er kjent for å vera sjenerøs med studioklangen og kan laga mektige lydbilete. Her er det klanglege eit berande element.
Tekstane er ikkje dommedagsprofetiar. Seglem viftar ikkje med moralske peikefingrar. Tvert om. Seglem har dette Rolf Jacobsenske tvisynet – teknologi er fascinerande og skremmande, men iført den musikalske hamen blir uttrykket ofte overveldande dystopisk. Berre i «Skir» tek Seglem oss inn i den groovande varmen.
Banda leverer heile vegen, men det må vera lov å dra fram det arbeidet Hillestad har lagt ned i produksjonen – treffsikkert!
Belsviks illustrasjonar er abstrakte kommentarar til Seglems musikk og poesi. Eg sit att med same kjensla eg fekk i selskap med dei mange banebrytande LP-omslaga som velsigna oss på 1970-talet.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Dombås Hotell brenn 19. mai 2007.
Foto: Kari Anette Austvik / NTB
Frå bridgeverda: Svidd utgang
Kjersti Halvorsen er psykolog og forfattar.
Foto: Lina Hindrum
Fadesar og fasadar
Roboten blir til mens vi ror.
Det er naturleg å rykkja til når ein skjønar at laget ein spelar eller heiar på, rykkjer ned (jf. opprykk, nedrykk), skriv Kristin Fridtun. Her tek Ranheims Mads Reginiussen til tårene etter nedrykk i eliteseriekampen i fotball mellom Rosenborg og Ranheim på Lerkendal Stadion (3-2).
Foto: Ole Martin Wold / NTB
I rykk og napp
Det er naturleg å rykkja til når ein skjønar at laget ein spelar eller heiar på, rykkjer ned.
Penélope Cruz i rolla som mor til Adriana eller Andrea, spelt av Luana Giuliani.
Foto: Wildside
Roma – ein lukka by
Filmmelding: Italiensk oppvekstdrama sveipt i 70-talet skildrar tronge kjønnsnormer og fridomstrong.
Studentar på Universitetsbiblioteket på Blindern i Oslo.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Ja til skule, nei til studentfabrikk
Diverre er samarbeidet mellom skulen og høgre utdanningsinstitusjonar ofte dårleg.