JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Melodikaren Johansen

Hedvig Mollestad tilfører Per Oddvar Johansens komposisjonar drama og dynamikk.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Per Oddvar Johansen på ein konsert med Joshua Redman på Nasjonal Jazzscene i 2018.

Per Oddvar Johansen på ein konsert med Joshua Redman på Nasjonal Jazzscene i 2018.

Foto: Tore Sætre / Wikipedia

Per Oddvar Johansen på ein konsert med Joshua Redman på Nasjonal Jazzscene i 2018.

Per Oddvar Johansen på ein konsert med Joshua Redman på Nasjonal Jazzscene i 2018.

Foto: Tore Sætre / Wikipedia

1901
20200327
1901
20200327

Jazz

Per Oddvar Johansen:

The Quiet Cormorant

 Torben Snekkestad, sopran- og tenorsaksofon og bassklarinett; Helge Lien, piano; Hedvig Mollestad, gitar (3 og 6); Per Oddvar Johansen, trommer og vibrafon. LOSEN RECORDS 237-2

Per Oddvar Johansen har vore på Fleinvær og lagt siste hand på i alt 13 komposisjonar som han var i Rainbow Studio og spelte inn sommaren 2017, sjølvsagt med Jan Erik Kongshaug bak spakane. Mest tre år har det teke å få plata ut. Stor takk til Odd Gjelsnes. Dette er nemleg musikk som fortener å bli høyrd av mange.

Høgt skatta

Johansen er ein høgt skatta medmusikant. Seks spellemannprisar har han medverka til. Når det gjeld utgjevingar i eige namn, er CV-en mykje kortare. Det er om lag på dagen fire år sidan Johansen gav ut Let’s Dance med Snekkestad og Lien. Då som no har Johansen skrive all musikk, og The Quiet Cormorant er ei påminning om at han har noko å fara med som komponist.

Låtmaterialet følgjer dels i fotspora til nemnde Let’s Dance. Johansen har sans for desse sorgmilde melodiane som ein finn fleire av her, til dømes «The Njalla Suite», «Island Movies» og den meditative og dynamiske «A Ballad in Popular Keys», men det røskar skikkeleg til i «Love, Peace & Currywurst». Å få med Mollestad på laget var ikkje så dumt. På tittellåten «The Quiet Cormorant» er han inne på eit komposisjonsspor han bør sjekka nærare ut.

Framifrå musikarar

Alle musikarane er framifrå instrumentalistar, og ensemblesounden er heile vegen lytefritt lyttande og dynamisk. Improvisasjonane er godt integrerte i det musikalske forløpet nærast som ei utviding av arrangementa, men innimellom strekkjer dei ut. Snekkestads soprankor på «Brown House» er berre strålande. Ei heilstøypt utgjeving.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Per Oddvar Johansen:

The Quiet Cormorant

 Torben Snekkestad, sopran- og tenorsaksofon og bassklarinett; Helge Lien, piano; Hedvig Mollestad, gitar (3 og 6); Per Oddvar Johansen, trommer og vibrafon. LOSEN RECORDS 237-2

Per Oddvar Johansen har vore på Fleinvær og lagt siste hand på i alt 13 komposisjonar som han var i Rainbow Studio og spelte inn sommaren 2017, sjølvsagt med Jan Erik Kongshaug bak spakane. Mest tre år har det teke å få plata ut. Stor takk til Odd Gjelsnes. Dette er nemleg musikk som fortener å bli høyrd av mange.

Høgt skatta

Johansen er ein høgt skatta medmusikant. Seks spellemannprisar har han medverka til. Når det gjeld utgjevingar i eige namn, er CV-en mykje kortare. Det er om lag på dagen fire år sidan Johansen gav ut Let’s Dance med Snekkestad og Lien. Då som no har Johansen skrive all musikk, og The Quiet Cormorant er ei påminning om at han har noko å fara med som komponist.

Låtmaterialet følgjer dels i fotspora til nemnde Let’s Dance. Johansen har sans for desse sorgmilde melodiane som ein finn fleire av her, til dømes «The Njalla Suite», «Island Movies» og den meditative og dynamiske «A Ballad in Popular Keys», men det røskar skikkeleg til i «Love, Peace & Currywurst». Å få med Mollestad på laget var ikkje så dumt. På tittellåten «The Quiet Cormorant» er han inne på eit komposisjonsspor han bør sjekka nærare ut.

Framifrå musikarar

Alle musikarane er framifrå instrumentalistar, og ensemblesounden er heile vegen lytefritt lyttande og dynamisk. Improvisasjonane er godt integrerte i det musikalske forløpet nærast som ei utviding av arrangementa, men innimellom strekkjer dei ut. Snekkestads soprankor på «Brown House» er berre strålande. Ei heilstøypt utgjeving.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Kvart år i perioden 1990–2021 har om lag éin million menneske globalt døydd som følgje av antibiotikaresistens.

Kvart år i perioden 1990–2021 har om lag éin million menneske globalt døydd som følgje av antibiotikaresistens.

Foto: Cornelius Poppe / NTB

HelseSamfunn

Framtidsrapport frå bakteriefronten

At antibiotika skal slutte å verke, er den store skrekken for helsevesenet verda over. Vi dykkar ned i den grundigaste prognosen som nokon gong er utført for dødsfall som følgje av motstandsdyktige bakteriar.

Christiane Jordheim Larsen
Kvart år i perioden 1990–2021 har om lag éin million menneske globalt døydd som følgje av antibiotikaresistens.

Kvart år i perioden 1990–2021 har om lag éin million menneske globalt døydd som følgje av antibiotikaresistens.

Foto: Cornelius Poppe / NTB

HelseSamfunn

Framtidsrapport frå bakteriefronten

At antibiotika skal slutte å verke, er den store skrekken for helsevesenet verda over. Vi dykkar ned i den grundigaste prognosen som nokon gong er utført for dødsfall som følgje av motstandsdyktige bakteriar.

Christiane Jordheim Larsen
Sauene er henta ned frå fjellet til garden til familien Lützen i Sydradalur for å bli klipte. Ein gong sa dei at ull var gull, men slik er det ikkje lenger. No blir det meste av ulla brend.

Sauene er henta ned frå fjellet til garden til familien Lützen i Sydradalur for å bli klipte. Ein gong sa dei at ull var gull, men slik er det ikkje lenger. No blir det meste av ulla brend.

Alle foto: Hallgeir Opedal

ReportasjeFeature

Om sau og sjølvstende

Amerika har Kennedy-klanen, Færøyane har Patursson-klanen – og 70.000 sauer.

Hallgeir Opedal
Sauene er henta ned frå fjellet til garden til familien Lützen i Sydradalur for å bli klipte. Ein gong sa dei at ull var gull, men slik er det ikkje lenger. No blir det meste av ulla brend.

Sauene er henta ned frå fjellet til garden til familien Lützen i Sydradalur for å bli klipte. Ein gong sa dei at ull var gull, men slik er det ikkje lenger. No blir det meste av ulla brend.

Alle foto: Hallgeir Opedal

ReportasjeFeature

Om sau og sjølvstende

Amerika har Kennedy-klanen, Færøyane har Patursson-klanen – og 70.000 sauer.

Hallgeir Opedal

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis