JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Lyrisk på Lysøen

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Eksentrisk: Ole Bulls sommarvilla på Lysøen.

Eksentrisk: Ole Bulls sommarvilla på Lysøen.

Foto: Thor Brødreskift

Eksentrisk: Ole Bulls sommarvilla på Lysøen.

Eksentrisk: Ole Bulls sommarvilla på Lysøen.

Foto: Thor Brødreskift

1001
20190531
1001
20190531

Ein dryg time med katamaran sør for Bergen, på Lysøen i Os, er Festspillenes kanskje mest eksentrisk utsmykka konsertarena: stova i Ole Bulls sommarvilla, som kjennest som ei blanding av stavkyrkje og maurisk palass. Laurdag 25. mai framførte Berlinfilharmoniens amerikanske fyrstekonsertmeister Noah Bendix-Balgley her eit blanda fiolinprogram, til stødig klaverakkompagnement av austerrikaren Christoph Traxler.

Fiolinsonaten i c-moll, BWV 1017, av J.S. Bach kunne me klart oss utan. For sjølv om framføringa var teknisk lytefri, var korkje tolkinga eller klangen meir interessant enn tubeost. Kontrasten til Johannes Brahms (1833–1897) Fiolinsonate i A-dur, op. 100, kunne ikkje vore større – dette er kjernerepertoar for Bendix-Balgley, som med fortetta tone og klokkerein intonasjon greidde å spenna herleg lyriske melodibogar.

Som ekstranummer fekk me sjølvsagt husherren Ole Bulls «Sæterjentens søndag», kuriøst nok spelt på ein av Bulls eigne fiolinar.

Sjur Haga Bringeland

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Ein dryg time med katamaran sør for Bergen, på Lysøen i Os, er Festspillenes kanskje mest eksentrisk utsmykka konsertarena: stova i Ole Bulls sommarvilla, som kjennest som ei blanding av stavkyrkje og maurisk palass. Laurdag 25. mai framførte Berlinfilharmoniens amerikanske fyrstekonsertmeister Noah Bendix-Balgley her eit blanda fiolinprogram, til stødig klaverakkompagnement av austerrikaren Christoph Traxler.

Fiolinsonaten i c-moll, BWV 1017, av J.S. Bach kunne me klart oss utan. For sjølv om framføringa var teknisk lytefri, var korkje tolkinga eller klangen meir interessant enn tubeost. Kontrasten til Johannes Brahms (1833–1897) Fiolinsonate i A-dur, op. 100, kunne ikkje vore større – dette er kjernerepertoar for Bendix-Balgley, som med fortetta tone og klokkerein intonasjon greidde å spenna herleg lyriske melodibogar.

Som ekstranummer fekk me sjølvsagt husherren Ole Bulls «Sæterjentens søndag», kuriøst nok spelt på ein av Bulls eigne fiolinar.

Sjur Haga Bringeland

Emneknaggar

Fleire artiklar

Jonas Bals er fagleiar i LO og utdanna målarsvein og historikar. Han har skrive fleire bøker og er dessutan spaltist og bokmeldar.

Jonas Bals er fagleiar i LO og utdanna målarsvein og historikar. Han har skrive fleire bøker og er dessutan spaltist og bokmeldar.

Foto: Siw Pessar

BokMeldingar

Jonas Bals har skrive ei tjukk, viktig bok nummer to om fascisme. Men å skrive objektivt om si eiga tid er ei krevjande øving.

Torgeir E. Sæveraas
Jonas Bals er fagleiar i LO og utdanna målarsvein og historikar. Han har skrive fleire bøker og er dessutan spaltist og bokmeldar.

Jonas Bals er fagleiar i LO og utdanna målarsvein og historikar. Han har skrive fleire bøker og er dessutan spaltist og bokmeldar.

Foto: Siw Pessar

BokMeldingar

Jonas Bals har skrive ei tjukk, viktig bok nummer to om fascisme. Men å skrive objektivt om si eiga tid er ei krevjande øving.

Torgeir E. Sæveraas
«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

Alle foto: Frank Furseth

KunstMeldingar

Glede er eit aktivt val

Kva vil det seie å leve eit fullverdig liv? Amerikanske Emilie Louise Gossiaux (f. 1989) utfordrar fordommane våre gjennom ei varm, uvanleg og sterk utstilling.

Eva Furseth
«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

Alle foto: Frank Furseth

KunstMeldingar

Glede er eit aktivt val

Kva vil det seie å leve eit fullverdig liv? Amerikanske Emilie Louise Gossiaux (f. 1989) utfordrar fordommane våre gjennom ei varm, uvanleg og sterk utstilling.

Eva Furseth

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis