Karin Krog og kanapear
Karin Krog skuffa ikkje publikum, meiner Lars Mossefinn.
Foto: Tommy Neverdal
Jazzlunsj
Maritim Hall
Karin Krog & The-In-Between-Times
Fredag 13. august
Mat og musikk er eit konsept som har spreidd seg på festivalar av ulike slag. På Sildajazz er komlejazz på Røvær like gamalt som festivalen. I år hadde dei laga ein vignett av mat og musikk-kombinasjonen. I tillegg til komler stod sjølvsagt sild og potet på menyen.
Laurdag føremiddag inviterte festivalen og Saga Maritim til kanapear og fiskesuppe i selskap med Karin Krog (vokal), Staffan William-Olsson (gitar) og Terje Gewelt (bass). Maten var god, men Karin Krog er ei oppleving sjølv på tom mage.
Eg veit at Krog er 84 år, men når ho står på scenen, er det veldig lett å gløyma. Stemmekontrollen er imponerande, og timinga er perfekt. Framleis har ho dette ungdomlege glimtet i augo, og ho er ein meister i sjarmerande small talk.
Repertoaret er i tillegg variert og utsøkt, og ho har ofte ein anekdote knytt til låtane, som i tilfellet «I’m in The Mood for Love», der trioen framførte tenoristen James Moodys spesielle versjon av denne låten.
«Vi må jo være litt moderne, vi også», seier Krog ironisk med referanse til hyllingskonserten til Joni Mitchell kvelden før. Så serverer dei Mitchell-klassikaren «All I Want» – ein låt ho spelte inn med Steve Kuhn alt i 1974, og som er å finna på plata We Could Be Flying. Perfekt komp har ho funne i Olsson og Gewelt. Gitar og bass-lydbiletet kler stemma til Krog godt, og Olsson er ei sareptakrukke av solistiske idear.
Eit publikum der sjølv underteikna drog ned gjennomsnittsalderen, var strålande nøgd, og det var ikkje først og fremst på grunn av fiskesuppa.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Jazzlunsj
Maritim Hall
Karin Krog & The-In-Between-Times
Fredag 13. august
Mat og musikk er eit konsept som har spreidd seg på festivalar av ulike slag. På Sildajazz er komlejazz på Røvær like gamalt som festivalen. I år hadde dei laga ein vignett av mat og musikk-kombinasjonen. I tillegg til komler stod sjølvsagt sild og potet på menyen.
Laurdag føremiddag inviterte festivalen og Saga Maritim til kanapear og fiskesuppe i selskap med Karin Krog (vokal), Staffan William-Olsson (gitar) og Terje Gewelt (bass). Maten var god, men Karin Krog er ei oppleving sjølv på tom mage.
Eg veit at Krog er 84 år, men når ho står på scenen, er det veldig lett å gløyma. Stemmekontrollen er imponerande, og timinga er perfekt. Framleis har ho dette ungdomlege glimtet i augo, og ho er ein meister i sjarmerande small talk.
Repertoaret er i tillegg variert og utsøkt, og ho har ofte ein anekdote knytt til låtane, som i tilfellet «I’m in The Mood for Love», der trioen framførte tenoristen James Moodys spesielle versjon av denne låten.
«Vi må jo være litt moderne, vi også», seier Krog ironisk med referanse til hyllingskonserten til Joni Mitchell kvelden før. Så serverer dei Mitchell-klassikaren «All I Want» – ein låt ho spelte inn med Steve Kuhn alt i 1974, og som er å finna på plata We Could Be Flying. Perfekt komp har ho funne i Olsson og Gewelt. Gitar og bass-lydbiletet kler stemma til Krog godt, og Olsson er ei sareptakrukke av solistiske idear.
Eit publikum der sjølv underteikna drog ned gjennomsnittsalderen, var strålande nøgd, og det var ikkje først og fremst på grunn av fiskesuppa.
Fleire artiklar
Sunniva M. Roligheten debuterte som romanforfattar i 2022. Boka som kjem ut no, har ho skrive saman med Daniel A. Wilondja.
Foto: Anna-Julia Granberg / Blunderbuss
Orda mellom oss
Sunniva M. Roligheten, Daniel A. Wilondja og Google Translate har saman skrive ein fascinerande tekstkollasj.
Teikning: May LInn Clement
«Blokk har vore nytta om stabben folk vart halshogne på.»
Med jamne mellomrom legg Riksrevisjonen, her representert ved riksrevisor Karl Eirik Schjøtt-Pedersen, fram undersøkingar med nokså hard kritikk av korleis vedteken politikk vert gjennomført av forvaltinga.
Foto: Ole Berg-Rusten / NTB
Eit spørsmål om kontroll
I rapport etter rapport kritiserer Riksrevisjonen statlege institusjonar for feil og manglar. Men kva kjem det eigentleg ut av kritikken?
Odd Nordstoga slo gjennom som soloartist i 2004. No har han skrive sjølvbiografi.
Foto: Samlaget
Ein av oss
Odd Nordstoga skriv tankefullt om livet, ut frå rolla som folkekjær artist.
Stian Jenssen (t.v.) var alt på plass i Nato då Jens Stoltenberg tok til i jobben som generalsekretær i 2014. Dei neste ti åra skulle dei arbeide tett i lag. Her er dei fotograferte i Kongressen i Washington i januar i år.
Foto: Mandel Ngan / AFP / NTB
Nato-toppen som sa det han tenkte
Stian Jenssen fekk kritikk då han som stabssjef i Nato skisserte ei fredsløysing der Ukraina gjev opp territorium i byte mot Nato-medlemskap. – På eit tidspunkt må ein ta innover seg situasjonen på bakken, seier han.