JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Gard med hammaren

Trippel bass og trommer står klart og tydeleg fram.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Supersoncic Orchestra slik Gard Nilssen presenterer det.

Supersoncic Orchestra slik Gard Nilssen presenterer det.

Illustrasjon: gardnilssen.com

Supersoncic Orchestra slik Gard Nilssen presenterer det.

Supersoncic Orchestra slik Gard Nilssen presenterer det.

Illustrasjon: gardnilssen.com

1900
20200306
1900
20200306

Jazz

Gard Nilssen’s Supersonic Orchestra:

If You Listen Carefully The Music Is Yours

Hanna Paulsberg, Kjetil Møster, André Roligheten, Per «Texas» Johansson, Maciej Obara, Mette Rasmussen og Eirik Hegdal, saksofonar, klarinettar og perkusjon; Thomas Johansson og Goran Kajfes, trompet og perkusjon; Erik Johanessen, trombone og perkusjon; Petter Eldh, Ingebrigt Flaten og Ole Morten Vågan, bass og perkusjon; Hans Hulbækmo, Håkon Mjåset Johansen og Gard Nilssen, trommer og perkusjon.
ODIN ODINCD9572

I fjor var Gard Nilssen residerande musikar på Moldejazz, og blant dei åtte konsertane han heldt, var den med det stjernespekka Supersonic Orchestra. Musikken på CD-en er henta frå konserten. Tittelen er ei fornuftig brukarrettleiing. Med 16 musikarar i sving, til tider med fullt trykk, er det krevjande å få med seg alle detaljar.

Sjølv om bandet har 16 medlemmer, er dette langt frå ein klassisk storbandbesetning. Berre tre messingblåsarar har Nilssen funne plass til, men overvekta av treblåsarar der mange trakterer fleire instrument og ein trippel rytmeseksjon gjev eit karakteristisk lydbilete – ein polyrytmisk malstraum der dei nemnde treblåsarane har ein viktig funksjon. Musikken skifter frå det overveldande til det vare, og ofte er det skiftande grupper i bandet som driv den musikalske forteljinga vidare.

Solistane dukkar opp jamt og trutt enten i lange berande parti (Petter Eldh og Hanna Paulsberg i «Teppen Dance», som brubyggjar mellom låtane (Kjetil Møster i overgangen frå «Bøtteknott» til «Elastic Circle») eller i korte utblåsingar i riffbaserte sekvensar, men alt dette er ein organisk del av eit mangslunge uttrykk.

Her må ein berre kombinera konsentrert lytting med å sleppa taket og lata seg føra med i straumen.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid. 

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Gard Nilssen’s Supersonic Orchestra:

If You Listen Carefully The Music Is Yours

Hanna Paulsberg, Kjetil Møster, André Roligheten, Per «Texas» Johansson, Maciej Obara, Mette Rasmussen og Eirik Hegdal, saksofonar, klarinettar og perkusjon; Thomas Johansson og Goran Kajfes, trompet og perkusjon; Erik Johanessen, trombone og perkusjon; Petter Eldh, Ingebrigt Flaten og Ole Morten Vågan, bass og perkusjon; Hans Hulbækmo, Håkon Mjåset Johansen og Gard Nilssen, trommer og perkusjon.
ODIN ODINCD9572

I fjor var Gard Nilssen residerande musikar på Moldejazz, og blant dei åtte konsertane han heldt, var den med det stjernespekka Supersonic Orchestra. Musikken på CD-en er henta frå konserten. Tittelen er ei fornuftig brukarrettleiing. Med 16 musikarar i sving, til tider med fullt trykk, er det krevjande å få med seg alle detaljar.

Sjølv om bandet har 16 medlemmer, er dette langt frå ein klassisk storbandbesetning. Berre tre messingblåsarar har Nilssen funne plass til, men overvekta av treblåsarar der mange trakterer fleire instrument og ein trippel rytmeseksjon gjev eit karakteristisk lydbilete – ein polyrytmisk malstraum der dei nemnde treblåsarane har ein viktig funksjon. Musikken skifter frå det overveldande til det vare, og ofte er det skiftande grupper i bandet som driv den musikalske forteljinga vidare.

Solistane dukkar opp jamt og trutt enten i lange berande parti (Petter Eldh og Hanna Paulsberg i «Teppen Dance», som brubyggjar mellom låtane (Kjetil Møster i overgangen frå «Bøtteknott» til «Elastic Circle») eller i korte utblåsingar i riffbaserte sekvensar, men alt dette er ein organisk del av eit mangslunge uttrykk.

Her må ein berre kombinera konsentrert lytting med å sleppa taket og lata seg føra med i straumen.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar
i Dag og Tid. 

Emneknaggar

Fleire artiklar

Dokumentarfilmskapar Øystein Mamen har følgt innsette og tilsette på ein jesuittisk stilleretreat i Halden fengsel.

Dokumentarfilmskapar Øystein Mamen har følgt innsette og tilsette på ein jesuittisk stilleretreat i Halden fengsel.

Foto: Mop distribusjon

FilmMeldingar

Ansikt, innsikt, utsikt

Øystein Mamen gjer døra høg og porten vid i Straff.

Brit Aksnes
Dokumentarfilmskapar Øystein Mamen har følgt innsette og tilsette på ein jesuittisk stilleretreat i Halden fengsel.

Dokumentarfilmskapar Øystein Mamen har følgt innsette og tilsette på ein jesuittisk stilleretreat i Halden fengsel.

Foto: Mop distribusjon

FilmMeldingar

Ansikt, innsikt, utsikt

Øystein Mamen gjer døra høg og porten vid i Straff.

Brit Aksnes
Frank Rossavik er sakprosaforfattar og kommentator i Aftenposten. Like før han fylte fire år, forsvann nesten all høyrsel.

Frank Rossavik er sakprosaforfattar og kommentator i Aftenposten. Like før han fylte fire år, forsvann nesten all høyrsel.

Foto: Leikny Havik

BokMeldingar

Frank Rossavik har skrive ei rørande bok om korleis eit høyrselstap kan påverka kven du blir.

ErikMartiniussen
Frank Rossavik er sakprosaforfattar og kommentator i Aftenposten. Like før han fylte fire år, forsvann nesten all høyrsel.

Frank Rossavik er sakprosaforfattar og kommentator i Aftenposten. Like før han fylte fire år, forsvann nesten all høyrsel.

Foto: Leikny Havik

BokMeldingar

Frank Rossavik har skrive ei rørande bok om korleis eit høyrselstap kan påverka kven du blir.

ErikMartiniussen

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis