JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Elektronisk ørken- og jungelstemning

Zatua byd på forvitneleg hybridmusikk frå Indonesia.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1703
20191206
1703
20191206

Rock

Zatua:

Sin Existencia

Music From Memory / Second Circle

Goethe-instituttet i Jakarta ser ut til å ha nokre sporty bookingagentar i staben. Bandet Zatua spelte saman for første gong etter å ha blitt lagt til konsertprogrammet der i siste liten, med berre ei veke til å førebu seg. Det finst klipp på Youtube frå denne konserten, som i stor grad var improvisert ut ifrå enkle melodiske idear. Sidan den gong har bandet, med den Bali-baserte synthist-DJ-en Dea Barandana i spissen, raffinert materialet sitt og sett saman eit framifrå debutalbum.

Det heile startar med noko som høyrest ut som ei såkalla field recording av sjamanistisk song og fløytespel. Før det første minuttet er omme, har ein svært groovy og dramatisk, men relativt minimalistisk elektronisk beat blitt etablert. Låta heiter «Harimau», som tyder tiger, og kjensla av jungelkratt er umiskjenneleg. Spora «Nun Vuelvas Mas» og «Rubber Elite» minner, med sine snurrige bassliner og syrleg percussive gitarklimpring, om The Meters og George Clintons psykedeliske funk, kan hende blanda med ein dose av Herbie Hancocks Head Hunters, medan «Camel Express (Alatas Version)», spekka med rivande og røskande synthbass, orientalskklingande ørkensynthar, fransk spoken word-vokal, hammondorgel og iherdig, silkemjukt perkusjonsarbeid, er eit av dei definitive høgdepunkta på plata.

Dei sju spora sneiar innom eit breitt spekter av sjangrar ­– funk, tekno, ambient, krautrock – og sounden til Zatua er variert, men heilskapeleg, og heilt unik. Dertil læt det forvitneleg feitt.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Rock

Zatua:

Sin Existencia

Music From Memory / Second Circle

Goethe-instituttet i Jakarta ser ut til å ha nokre sporty bookingagentar i staben. Bandet Zatua spelte saman for første gong etter å ha blitt lagt til konsertprogrammet der i siste liten, med berre ei veke til å førebu seg. Det finst klipp på Youtube frå denne konserten, som i stor grad var improvisert ut ifrå enkle melodiske idear. Sidan den gong har bandet, med den Bali-baserte synthist-DJ-en Dea Barandana i spissen, raffinert materialet sitt og sett saman eit framifrå debutalbum.

Det heile startar med noko som høyrest ut som ei såkalla field recording av sjamanistisk song og fløytespel. Før det første minuttet er omme, har ein svært groovy og dramatisk, men relativt minimalistisk elektronisk beat blitt etablert. Låta heiter «Harimau», som tyder tiger, og kjensla av jungelkratt er umiskjenneleg. Spora «Nun Vuelvas Mas» og «Rubber Elite» minner, med sine snurrige bassliner og syrleg percussive gitarklimpring, om The Meters og George Clintons psykedeliske funk, kan hende blanda med ein dose av Herbie Hancocks Head Hunters, medan «Camel Express (Alatas Version)», spekka med rivande og røskande synthbass, orientalskklingande ørkensynthar, fransk spoken word-vokal, hammondorgel og iherdig, silkemjukt perkusjonsarbeid, er eit av dei definitive høgdepunkta på plata.

Dei sju spora sneiar innom eit breitt spekter av sjangrar ­– funk, tekno, ambient, krautrock – og sounden til Zatua er variert, men heilskapeleg, og heilt unik. Dertil læt det forvitneleg feitt.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Foto: Poetry Foundation

Meldingar

Ung amerikansk dikting på norsk

Felles for fleire i antologien er viljen til å trekkja moderne teknologi og media djupt inn i diktinga.

Kjetil Berthelsen
Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Foto: Poetry Foundation

Meldingar

Ung amerikansk dikting på norsk

Felles for fleire i antologien er viljen til å trekkja moderne teknologi og media djupt inn i diktinga.

Kjetil Berthelsen
Abid Raja er advokat og Venstre- politikar.

Abid Raja er advokat og Venstre- politikar.

Foto: Lina Hindrum

BokMeldingar
EinarHaakaas

Det trugande utanforskapet

På sitt beste er Vår ære og vår frykt historia om ei integrering på retur og ei kraftig åtvaring om kva som kan skje som følgje av det.

MusikkMeldingar
Lars Mossefinn

Fargerikt om tolsemd

Me får garantert høyra meir til komponisten Eilertsen.

Birger Emanuelsen har skrive både romanar, essay og sakprosa etter debuten i 2012.

Birger Emanuelsen har skrive både romanar, essay og sakprosa etter debuten i 2012.

Foto: Christopher Helberg

BokMeldingar
Odd W. Surén

Endringar til godt og vondt

Birger Emanuelsen skriv om folk slik at ein trur på det.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Foto: Carina Johansen / NTB

ØkonomiSamfunn

Ser ei slagside i direktoratet

Sokkeldirektoratet overdriv verdien av norsk
olje og gass, meiner universitetsrektor og petroleumsøkonom Klaus Mohn.

Per Anders Todal
Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Foto: Carina Johansen / NTB

ØkonomiSamfunn

Ser ei slagside i direktoratet

Sokkeldirektoratet overdriv verdien av norsk
olje og gass, meiner universitetsrektor og petroleumsøkonom Klaus Mohn.

Per Anders Todal

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis