Eivind Austad i New Orleans

Austad har late seg inspirera av tradisjonsrike omgjevnader.

Publisert

Denne plata har eg hatt liggjande ei stund og spelt med ujamne mellomrom. Musikken er lett å lika, men det er først etter ein del gjennomspelingar eg har skjøna kor bra plata er.

Austad møtte og spelte saman med Singelton og Vidachovic i New Orleans i 2014, og då han fire år seinare fann ut at han skulle laga ei plate med New Orleans-inspirert musikk, inviterte han dei med på laget. Musikken er sett saman av fire Austad-låtar, dei tradisjonelle «Baisin Street Blues» og «What a Friend We Have in Jesus», Ornette Colemans «Turnaround» og, til stor overrasking, George Harrisons «Something» – som han gjer ein aldeles glimrande versjon av, og som avslører eit tilnærma telepatisk samspel med bassisten.

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement