JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Det byrjar å ta form

Lyder Øvreås Røed imponerer både som komponist og som arrangør.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Lyder Øvreås Røed (nummer fire frå venstre) står i spissen for Slow Is The New Fast.

Lyder Øvreås Røed (nummer fire frå venstre) står i spissen for Slow Is The New Fast.

Foto: AMP Music & Records

Lyder Øvreås Røed (nummer fire frå venstre) står i spissen for Slow Is The New Fast.

Lyder Øvreås Røed (nummer fire frå venstre) står i spissen for Slow Is The New Fast.

Foto: AMP Music & Records

1467
20200605
1467
20200605

Jazz

Slow Is The New Fast:

Slower

Lyder Øvreås Røed, trompet og flygelhorn; Håkon Aase, fiolin, ravanhatta og perkusjon; Henriette Hvidsten Eilertsen, fløyte; Bjørn-Even Bjarkli Verbeke, piano; Joel Ring, bass; Tore Ljøkelsøy, trommer. AMP Music & Records AT066

Lyder Øvreås Røed ute med den andre Slow Is The New Fast-plata to år etter den vellukka debuten Slow. Hans Kjorstad er erstatta av Håkon Aase, og fløytisten Henriette Hvidsten Eilertsen er ny på laget. Sjølv om musikken på Slower er meir groovebasert, er det framleis melankolien som pregar låtane til Røed.

Arrangementa er langt meir gjennomarbeidde og varierte no enn på debuten. Alle dei åtte låtane har sitt særpreg. Røed arrangerer for heile ensemblet. Lytt til dømes til bass og trommer på «What Is Geography Without Borders». Her er mange fine detaljar å festa seg ved.

Også solistisk er Slower eit steg i rett lei. Orkesterleiaren har fleire bidrag både på nemnde «What Is Geography Without Borders» og «Just Dust». På sistnemnde har også Eilertsen eit særs velforma bidrag. Høgdepunktet er likevel koret til Aase på «Let’s Stay A Little Bit Longer». Kombinasjonen av det skjøre og formfullenda gjer eit sterkt inntrykk. Dette er eit prov på at det enkle ofte er det vakraste. Lyder Øvreås Røed har eit lag å byggja vidare på.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Jazz

Slow Is The New Fast:

Slower

Lyder Øvreås Røed, trompet og flygelhorn; Håkon Aase, fiolin, ravanhatta og perkusjon; Henriette Hvidsten Eilertsen, fløyte; Bjørn-Even Bjarkli Verbeke, piano; Joel Ring, bass; Tore Ljøkelsøy, trommer. AMP Music & Records AT066

Lyder Øvreås Røed ute med den andre Slow Is The New Fast-plata to år etter den vellukka debuten Slow. Hans Kjorstad er erstatta av Håkon Aase, og fløytisten Henriette Hvidsten Eilertsen er ny på laget. Sjølv om musikken på Slower er meir groovebasert, er det framleis melankolien som pregar låtane til Røed.

Arrangementa er langt meir gjennomarbeidde og varierte no enn på debuten. Alle dei åtte låtane har sitt særpreg. Røed arrangerer for heile ensemblet. Lytt til dømes til bass og trommer på «What Is Geography Without Borders». Her er mange fine detaljar å festa seg ved.

Også solistisk er Slower eit steg i rett lei. Orkesterleiaren har fleire bidrag både på nemnde «What Is Geography Without Borders» og «Just Dust». På sistnemnde har også Eilertsen eit særs velforma bidrag. Høgdepunktet er likevel koret til Aase på «Let’s Stay A Little Bit Longer». Kombinasjonen av det skjøre og formfullenda gjer eit sterkt inntrykk. Dette er eit prov på at det enkle ofte er det vakraste. Lyder Øvreås Røed har eit lag å byggja vidare på.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Samfunn

Krig i ein biletkarusell

Krig, propaganda og kunstig intelligens set dokumentarfotografiet under stadig kraftigare press. Det er krigen i Gaza eit døme på.

Christiane Jordheim Larsen
Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Samfunn

Krig i ein biletkarusell

Krig, propaganda og kunstig intelligens set dokumentarfotografiet under stadig kraftigare press. Det er krigen i Gaza eit døme på.

Christiane Jordheim Larsen
Kjersti Halvorsen er psykolog og forfattar.

Kjersti Halvorsen er psykolog og forfattar.

Foto: Lina Hindrum

BokMeldingar
Ingvild Bræin

Fadesar og fasadar

Roboten blir til mens vi ror.

Det er naturleg å rykkja til når ein skjønar at laget ein spelar eller heiar på, rykkjer ned (jf. opprykk, nedrykk), skriv Kristin Fridtun. Her tek  Ranheims Mads Reginiussen til tårene etter nedrykk i eliteseriekampen i fotball mellom Rosenborg og Ranheim på Lerkendal Stadion (3-2).

Det er naturleg å rykkja til når ein skjønar at laget ein spelar eller heiar på, rykkjer ned (jf. opprykk, nedrykk), skriv Kristin Fridtun. Her tek Ranheims Mads Reginiussen til tårene etter nedrykk i eliteseriekampen i fotball mellom Rosenborg og Ranheim på Lerkendal Stadion (3-2).

Foto: Ole Martin Wold / NTB

Ord om språkKunnskap
Kristin Fridtun

I rykk og napp

Penélope Cruz i rolla som mor til Adriana eller Andrea, spelt av Luana Giuliani.

Penélope Cruz i rolla som mor til Adriana eller Andrea, spelt av Luana Giuliani.

Foto: Wildside

FilmMeldingar
Håkon Tveit

Roma – ein lukka by

Filmmelding: Italiensk oppvekstdrama sveipt i 70-talet skildrar tronge kjønnsnormer og fridomstrong.

Leonie Benesch spelar hovudrolla som læraren Carla Nowak.

Leonie Benesch spelar hovudrolla som læraren Carla Nowak.

Foto: Selmer Media

FilmMeldingar

Ja takk, Çatak

Eit sanningsord: Lærerværelset er høgst sjåverdig.

Brit Aksnes
Leonie Benesch spelar hovudrolla som læraren Carla Nowak.

Leonie Benesch spelar hovudrolla som læraren Carla Nowak.

Foto: Selmer Media

FilmMeldingar

Ja takk, Çatak

Eit sanningsord: Lærerværelset er høgst sjåverdig.

Brit Aksnes

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis