JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Arkivet: Willie Nelson

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Willie Nelson då han spelte i Nashville i november i fjor.

Willie Nelson då han spelte i Nashville i november i fjor.

Foto: Mark J. Terrill / AP / NTB scanpix

Willie Nelson då han spelte i Nashville i november i fjor.

Willie Nelson då han spelte i Nashville i november i fjor.

Foto: Mark J. Terrill / AP / NTB scanpix

1424
20200710
1424
20200710

Han er ikkje nokon ungfole lenger, Willie Hugh Nelson, men det treng jo ikkje å gjere noko. Denne sommaren er 87-åringen atter plateaktuell, med sitt syttiande album (!), First Rose of Spring. Ei ny plate frå den kanten har nærast vorte for ei årviss hending å rekne.

The First Rose of Spring byr på to nye Nelson-komposisjonar, skrivne saman med produsent Buddy Cannon, «Blue Star» og «Love Just Laughed», og elles rommar albumet eit knippe velvalde tolkingar. Nelson er god til nett det – det har vi sett med klassikarar som til dømes den karriereendrande utgivinga Stardust (1978).

Ein slik omveltande effekt vil neppe The First Rose of Spring ha, det ligg vel i korta på så mange vis, men triveleg selskap er no plata lell. «Yesterday, when I was young/ The taste of life was sweet as rain upon my tongue», heiter det i «Yesterday, When I Was Young», som eignar seg svært så godt for ei framføring frå 2020-utgåva av Nelson. Somme lesarar vil nok kjenne originalen til Charles Aznavour og George Garvarentz, «Hier Encore» (1964), eller Roy Clarks versjon frå 1968.

Elles gler eg meg over ein song som «I’m the Only Hell My Mama Ever Raised» (Wayne Kemp/ Bobby Borchers/ Mack Vickery), som Nelson sleppte som singel rett før morsdagen i vår, og som vel er best kjend frå Johnny Paychecks versjon (1977). Låten kjennest verkeleg som skriven for Nelson, og er heilt herleg i hans utgåve.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Han er ikkje nokon ungfole lenger, Willie Hugh Nelson, men det treng jo ikkje å gjere noko. Denne sommaren er 87-åringen atter plateaktuell, med sitt syttiande album (!), First Rose of Spring. Ei ny plate frå den kanten har nærast vorte for ei årviss hending å rekne.

The First Rose of Spring byr på to nye Nelson-komposisjonar, skrivne saman med produsent Buddy Cannon, «Blue Star» og «Love Just Laughed», og elles rommar albumet eit knippe velvalde tolkingar. Nelson er god til nett det – det har vi sett med klassikarar som til dømes den karriereendrande utgivinga Stardust (1978).

Ein slik omveltande effekt vil neppe The First Rose of Spring ha, det ligg vel i korta på så mange vis, men triveleg selskap er no plata lell. «Yesterday, when I was young/ The taste of life was sweet as rain upon my tongue», heiter det i «Yesterday, When I Was Young», som eignar seg svært så godt for ei framføring frå 2020-utgåva av Nelson. Somme lesarar vil nok kjenne originalen til Charles Aznavour og George Garvarentz, «Hier Encore» (1964), eller Roy Clarks versjon frå 1968.

Elles gler eg meg over ein song som «I’m the Only Hell My Mama Ever Raised» (Wayne Kemp/ Bobby Borchers/ Mack Vickery), som Nelson sleppte som singel rett før morsdagen i vår, og som vel er best kjend frå Johnny Paychecks versjon (1977). Låten kjennest verkeleg som skriven for Nelson, og er heilt herleg i hans utgåve.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Foto: Poetry Foundation

Meldingar

Ung amerikansk dikting på norsk

Felles for fleire i antologien er viljen til å trekkja moderne teknologi og media djupt inn i diktinga.

Kjetil Berthelsen
Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Foto: Poetry Foundation

Meldingar

Ung amerikansk dikting på norsk

Felles for fleire i antologien er viljen til å trekkja moderne teknologi og media djupt inn i diktinga.

Kjetil Berthelsen
Abid Raja er advokat og Venstre- politikar.

Abid Raja er advokat og Venstre- politikar.

Foto: Lina Hindrum

BokMeldingar
EinarHaakaas

Det trugande utanforskapet

På sitt beste er Vår ære og vår frykt historia om ei integrering på retur og ei kraftig åtvaring om kva som kan skje som følgje av det.

MusikkMeldingar
Lars Mossefinn

Fargerikt om tolsemd

Me får garantert høyra meir til komponisten Eilertsen.

Birger Emanuelsen har skrive både romanar, essay og sakprosa etter debuten i 2012.

Birger Emanuelsen har skrive både romanar, essay og sakprosa etter debuten i 2012.

Foto: Christopher Helberg

BokMeldingar
Odd W. Surén

Endringar til godt og vondt

Birger Emanuelsen skriv om folk slik at ein trur på det.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Foto: Carina Johansen / NTB

ØkonomiSamfunn

Ser ei slagside i direktoratet

Sokkeldirektoratet overdriv verdien av norsk
olje og gass, meiner universitetsrektor og petroleumsøkonom Klaus Mohn.

Per Anders Todal
Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Foto: Carina Johansen / NTB

ØkonomiSamfunn

Ser ei slagside i direktoratet

Sokkeldirektoratet overdriv verdien av norsk
olje og gass, meiner universitetsrektor og petroleumsøkonom Klaus Mohn.

Per Anders Todal

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis