JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Arkivet: Willie Nelson

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Willie Nelson då han spelte i Nashville i november i fjor.

Willie Nelson då han spelte i Nashville i november i fjor.

Foto: Mark J. Terrill / AP / NTB scanpix

Willie Nelson då han spelte i Nashville i november i fjor.

Willie Nelson då han spelte i Nashville i november i fjor.

Foto: Mark J. Terrill / AP / NTB scanpix

1424
20200710
1424
20200710

Han er ikkje nokon ungfole lenger, Willie Hugh Nelson, men det treng jo ikkje å gjere noko. Denne sommaren er 87-åringen atter plateaktuell, med sitt syttiande album (!), First Rose of Spring. Ei ny plate frå den kanten har nærast vorte for ei årviss hending å rekne.

The First Rose of Spring byr på to nye Nelson-komposisjonar, skrivne saman med produsent Buddy Cannon, «Blue Star» og «Love Just Laughed», og elles rommar albumet eit knippe velvalde tolkingar. Nelson er god til nett det – det har vi sett med klassikarar som til dømes den karriereendrande utgivinga Stardust (1978).

Ein slik omveltande effekt vil neppe The First Rose of Spring ha, det ligg vel i korta på så mange vis, men triveleg selskap er no plata lell. «Yesterday, when I was young/ The taste of life was sweet as rain upon my tongue», heiter det i «Yesterday, When I Was Young», som eignar seg svært så godt for ei framføring frå 2020-utgåva av Nelson. Somme lesarar vil nok kjenne originalen til Charles Aznavour og George Garvarentz, «Hier Encore» (1964), eller Roy Clarks versjon frå 1968.

Elles gler eg meg over ein song som «I’m the Only Hell My Mama Ever Raised» (Wayne Kemp/ Bobby Borchers/ Mack Vickery), som Nelson sleppte som singel rett før morsdagen i vår, og som vel er best kjend frå Johnny Paychecks versjon (1977). Låten kjennest verkeleg som skriven for Nelson, og er heilt herleg i hans utgåve.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Han er ikkje nokon ungfole lenger, Willie Hugh Nelson, men det treng jo ikkje å gjere noko. Denne sommaren er 87-åringen atter plateaktuell, med sitt syttiande album (!), First Rose of Spring. Ei ny plate frå den kanten har nærast vorte for ei årviss hending å rekne.

The First Rose of Spring byr på to nye Nelson-komposisjonar, skrivne saman med produsent Buddy Cannon, «Blue Star» og «Love Just Laughed», og elles rommar albumet eit knippe velvalde tolkingar. Nelson er god til nett det – det har vi sett med klassikarar som til dømes den karriereendrande utgivinga Stardust (1978).

Ein slik omveltande effekt vil neppe The First Rose of Spring ha, det ligg vel i korta på så mange vis, men triveleg selskap er no plata lell. «Yesterday, when I was young/ The taste of life was sweet as rain upon my tongue», heiter det i «Yesterday, When I Was Young», som eignar seg svært så godt for ei framføring frå 2020-utgåva av Nelson. Somme lesarar vil nok kjenne originalen til Charles Aznavour og George Garvarentz, «Hier Encore» (1964), eller Roy Clarks versjon frå 1968.

Elles gler eg meg over ein song som «I’m the Only Hell My Mama Ever Raised» (Wayne Kemp/ Bobby Borchers/ Mack Vickery), som Nelson sleppte som singel rett før morsdagen i vår, og som vel er best kjend frå Johnny Paychecks versjon (1977). Låten kjennest verkeleg som skriven for Nelson, og er heilt herleg i hans utgåve.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Foto: Rodrigo Abd / AP / NTB

DyrFeature

Influensa-alarm

I mars i år blei det slått full smittealarm i USA. Fugleinfluensa er no funne i meir enn 40 mjølkekubesetningar frå ti ulike delstatar.

Arve Nilsen
Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Foto: Rodrigo Abd / AP / NTB

DyrFeature

Influensa-alarm

I mars i år blei det slått full smittealarm i USA. Fugleinfluensa er no funne i meir enn 40 mjølkekubesetningar frå ti ulike delstatar.

Arve Nilsen
Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.

Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.

Foto: Another World Entertainment

FilmMeldingar
Brit Aksnes

Skrekkeleg skuffande

Likte du Nattevakten, kjem du ikkje til å elska Nattevakten: Demoner går i arv, dersom det var det du håpte på.

Som låtskrivar er Jessica Pratt meir oppteken av stemningar enn forteljingar, meiner Øyvind Vågnes.

Som låtskrivar er Jessica Pratt meir oppteken av stemningar enn forteljingar, meiner Øyvind Vågnes.

Foto: Samuel Hess

MusikkMeldingar
Øyvind Vågnes

Mindre er meir

Den nye plata til Jessica Pratt, Here in the Pitch, er hennar beste så langt.

Blaz (Aristote Luyindula) (t.v.) har ikkje stor tiltru til systemet, men aktivisten Haby (Anta Diaw) kjempar for å forbetre tilhøva i den falleferdige bustadblokka deira.

Blaz (Aristote Luyindula) (t.v.) har ikkje stor tiltru til systemet, men aktivisten Haby (Anta Diaw) kjempar for å forbetre tilhøva i den falleferdige bustadblokka deira.

Foto: Laurent le Crabe

FilmMeldingar
Håkon Tveit

Oppussinga

Ladj Ly lenar seg mot melodrama etter ein rå debut.

Det er tradisjon for at reisande pyntar opp kupeane sine på Doguekspressen.

Det er tradisjon for at reisande pyntar opp kupeane sine på Doguekspressen.

ReportasjeFeature

Doguekspressen

ANATOLIA: Sett frå ein togkupé midt inne i landet blir Tyrkia ubegripeleg.

Ida Lødemel Tvedt
Det er tradisjon for at reisande pyntar opp kupeane sine på Doguekspressen.

Det er tradisjon for at reisande pyntar opp kupeane sine på Doguekspressen.

ReportasjeFeature

Doguekspressen

ANATOLIA: Sett frå ein togkupé midt inne i landet blir Tyrkia ubegripeleg.

Ida Lødemel Tvedt

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis