Arkivet: Willie Nelson
Willie Nelson då han spelte i Nashville i november i fjor.
Foto: Mark J. Terrill / AP / NTB scanpix
Han er ikkje nokon ungfole lenger, Willie Hugh Nelson, men det treng jo ikkje å gjere noko. Denne sommaren er 87-åringen atter plateaktuell, med sitt syttiande album (!), First Rose of Spring. Ei ny plate frå den kanten har nærast vorte for ei årviss hending å rekne.
The First Rose of Spring byr på to nye Nelson-komposisjonar, skrivne saman med produsent Buddy Cannon, «Blue Star» og «Love Just Laughed», og elles rommar albumet eit knippe velvalde tolkingar. Nelson er god til nett det – det har vi sett med klassikarar som til dømes den karriereendrande utgivinga Stardust (1978).
Ein slik omveltande effekt vil neppe The First Rose of Spring ha, det ligg vel i korta på så mange vis, men triveleg selskap er no plata lell. «Yesterday, when I was young/ The taste of life was sweet as rain upon my tongue», heiter det i «Yesterday, When I Was Young», som eignar seg svært så godt for ei framføring frå 2020-utgåva av Nelson. Somme lesarar vil nok kjenne originalen til Charles Aznavour og George Garvarentz, «Hier Encore» (1964), eller Roy Clarks versjon frå 1968.
Elles gler eg meg over ein song som «I’m the Only Hell My Mama Ever Raised» (Wayne Kemp/ Bobby Borchers/ Mack Vickery), som Nelson sleppte som singel rett før morsdagen i vår, og som vel er best kjend frå Johnny Paychecks versjon (1977). Låten kjennest verkeleg som skriven for Nelson, og er heilt herleg i hans utgåve.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Han er ikkje nokon ungfole lenger, Willie Hugh Nelson, men det treng jo ikkje å gjere noko. Denne sommaren er 87-åringen atter plateaktuell, med sitt syttiande album (!), First Rose of Spring. Ei ny plate frå den kanten har nærast vorte for ei årviss hending å rekne.
The First Rose of Spring byr på to nye Nelson-komposisjonar, skrivne saman med produsent Buddy Cannon, «Blue Star» og «Love Just Laughed», og elles rommar albumet eit knippe velvalde tolkingar. Nelson er god til nett det – det har vi sett med klassikarar som til dømes den karriereendrande utgivinga Stardust (1978).
Ein slik omveltande effekt vil neppe The First Rose of Spring ha, det ligg vel i korta på så mange vis, men triveleg selskap er no plata lell. «Yesterday, when I was young/ The taste of life was sweet as rain upon my tongue», heiter det i «Yesterday, When I Was Young», som eignar seg svært så godt for ei framføring frå 2020-utgåva av Nelson. Somme lesarar vil nok kjenne originalen til Charles Aznavour og George Garvarentz, «Hier Encore» (1964), eller Roy Clarks versjon frå 1968.
Elles gler eg meg over ein song som «I’m the Only Hell My Mama Ever Raised» (Wayne Kemp/ Bobby Borchers/ Mack Vickery), som Nelson sleppte som singel rett før morsdagen i vår, og som vel er best kjend frå Johnny Paychecks versjon (1977). Låten kjennest verkeleg som skriven for Nelson, og er heilt herleg i hans utgåve.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Abid Raja er advokat og Venstre- politikar.
Foto: Lina Hindrum
Det trugande utanforskapet
På sitt beste er Vår ære og vår frykt historia om ei integrering på retur og ei kraftig åtvaring om kva som kan skje som følgje av det.
Fargerikt om tolsemd
Me får garantert høyra meir til komponisten Eilertsen.
Birger Emanuelsen har skrive både romanar, essay og sakprosa etter debuten i 2012.
Foto: Christopher Helberg
Endringar til godt og vondt
Birger Emanuelsen skriv om folk slik at ein trur på det.
Me drog til månen av di det var teknologisk mogleg. Eit strålande døme på det teknologiske imperativet. Her vandrar astronaut Buzz Aldrin frå Apollo 11 rundt og les sjekklista si på venstre arm på ekte ingeniørvis.
Kjelde: Nasa
Teknologisk imperativ!
«Birkebeinerne på ski over fjellet med kongsbarnet».
Foto: Morten Henden Aamot
Eit ikonisk stykke kunst er kome heim
Medan gode krefter arbeider for å etablere eit museum for kunstnarbrørne Bergslien på Voss, har den lokale sparebanken sikra seg ein originalversjon av eit hovudverk av målaren Knud Bergslien.