Arkivet: Whitney
Julien Erhlich og Max Kakaceks utgjer bandet Whitney.
Pressefoto
Kva er dette, tenkte eg, då ein solvarm song trilla ut av høgtalarane for nokre dagar sidan, som for å halde på sommaren nokre timar til, før bergensregnet tek over fram til neste sommar – for eg hadde jo høyrt det før, hadde eg ikkje?
Jau, det hadde eg, for jammen var det ei tolking av «A.M. AM», ein song Damien Jurado hadde med på Visions of Us on the Land (2016), no løfta fram igjen i ny drakt på elegant og snertent vis av bandet Whitney, med eit flott blåsearrangement.
«A.M. AM» viser seg å høyre heime på Candid, eit fint album som inneheld ti smarte, velvalde, sjarmerande coverversjonar, ein liten miks americana som varer litt over halvtimen, og seier noko om rekkjevidda i Julien Erhlich og Max Kakaceks inspirasjonskjelder. I både presseskriv og fleire intervju fortel dei to at låtane var favorittar som fekk dei litt ut av komfortsona.
Med det har dette vorte ei eklektisk samansetjing heilt etter min smak, frå The Roches til David Byrne – og saktens dukkar Waxahatchees Kate Crutchfield også opp, på ein versjon av John Denvers «Take Me Home Country Road».
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Kva er dette, tenkte eg, då ein solvarm song trilla ut av høgtalarane for nokre dagar sidan, som for å halde på sommaren nokre timar til, før bergensregnet tek over fram til neste sommar – for eg hadde jo høyrt det før, hadde eg ikkje?
Jau, det hadde eg, for jammen var det ei tolking av «A.M. AM», ein song Damien Jurado hadde med på Visions of Us on the Land (2016), no løfta fram igjen i ny drakt på elegant og snertent vis av bandet Whitney, med eit flott blåsearrangement.
«A.M. AM» viser seg å høyre heime på Candid, eit fint album som inneheld ti smarte, velvalde, sjarmerande coverversjonar, ein liten miks americana som varer litt over halvtimen, og seier noko om rekkjevidda i Julien Erhlich og Max Kakaceks inspirasjonskjelder. I både presseskriv og fleire intervju fortel dei to at låtane var favorittar som fekk dei litt ut av komfortsona.
Med det har dette vorte ei eklektisk samansetjing heilt etter min smak, frå The Roches til David Byrne – og saktens dukkar Waxahatchees Kate Crutchfield også opp, på ein versjon av John Denvers «Take Me Home Country Road».
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Wako er Kjetil Mulelid, Simon Olderskog Albertsen, Bárdur Reinert Poulsen og Martin Myhre Olsen.
Foto: Eirik Havnes
Sprudlande samspel
Wako serverer ei heilakustisk jazzplate.
Sitrusmarinert kamskjel med estragon, lime og olivenolje.
Alle foto: Dagfinn Nordbø
«Måltidet skreid fram under både lågmælte og høglydte sukk og stønn.»
Stillinga i VM-kampen mellom Ding Liren og Gukesh var 4–4 etter 8 av 14 parti.
Foto: Eng Chin An / FIDE
Sjakken lever vidare som eit kuriosum og freak-show, noko som passar meg ganske bra i denne spalta, skriv Atle Grønn.
Når den ambisiøse kokken Almut (Florence Pugh) møter nyskilde Tobias (Andrew Garfield), endrar livet seg for alltid.
Foto: Ymer Media
At eg tek til tårene, betyr ikkje at eg elskar We Live in Time.
Ein demonstrant med gassmaske protesterer i Tblisi 2. desember mot at den nye regjeringa vil leggja vekk EU-søknaden.
Foto: Irakli Gedenidze / Reuters / NTB