Arkivet: Shannons Waylon
Lesarar som likar Waylon Jennings, bør finne vegen til Shannon McNallys ferske album The Waylon Sessions, som ikkje er ei hyllest så mykje som ei slags rekontekstualisering av musikken hans. Som artist og plateselskap poengterer i ei pressemelding, dreier det seg om ein «nyansert, feminin vri» på eit materiale som lenge har vore rekna som ein «hetero-maskulin bastion».
Når det er sagt, dreier det seg ikkje om noka mjuk tolking av Jennings’ outlaw-estetikk, snarare tvert om. For McNally var det viktig å tilføre ein eigen intensitet til stoffet – ho gir uttrykk for at ho ønskte å syngje songane slik at dei høyrdest truverdige ut frå ståstaden til ei skild åleinemor i førtiåra (altså hennar eigen ståstad).
Og ja, det bur kanskje noko eg ikkje visste om i songar som «I’ve Always Been Crazy» (1978), «I Ain’t Living Long Like This» (skriven av Rodney Crowell og først utgitt i Gary Stewarts versjon i 1977, tolka av Jennings i 1979), og ikkje minst «Mammas Don’t Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys» (skriven av Ed og Patsy Bruce og først utgitt i 1976, med på Jennings og Willie Nelsons Waylon & Willie frå 1978), som eg høyrer for første gong når Shannon McNally røskar tak i dei. Med seg har ho litt av ein gjeng: folk som Jessi Colter, Buddy Miller, Lukas Nelson og Rodney Crowell gjestar – sistnemnde på sin eigen låt.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Lesarar som likar Waylon Jennings, bør finne vegen til Shannon McNallys ferske album The Waylon Sessions, som ikkje er ei hyllest så mykje som ei slags rekontekstualisering av musikken hans. Som artist og plateselskap poengterer i ei pressemelding, dreier det seg om ein «nyansert, feminin vri» på eit materiale som lenge har vore rekna som ein «hetero-maskulin bastion».
Når det er sagt, dreier det seg ikkje om noka mjuk tolking av Jennings’ outlaw-estetikk, snarare tvert om. For McNally var det viktig å tilføre ein eigen intensitet til stoffet – ho gir uttrykk for at ho ønskte å syngje songane slik at dei høyrdest truverdige ut frå ståstaden til ei skild åleinemor i førtiåra (altså hennar eigen ståstad).
Og ja, det bur kanskje noko eg ikkje visste om i songar som «I’ve Always Been Crazy» (1978), «I Ain’t Living Long Like This» (skriven av Rodney Crowell og først utgitt i Gary Stewarts versjon i 1977, tolka av Jennings i 1979), og ikkje minst «Mammas Don’t Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys» (skriven av Ed og Patsy Bruce og først utgitt i 1976, med på Jennings og Willie Nelsons Waylon & Willie frå 1978), som eg høyrer for første gong når Shannon McNally røskar tak i dei. Med seg har ho litt av ein gjeng: folk som Jessi Colter, Buddy Miller, Lukas Nelson og Rodney Crowell gjestar – sistnemnde på sin eigen låt.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Små-ulovleg: Godtet er smått, men er denne reklamen retta mot små eller store menneske? Det kan få alt å seie dersom ei ny forskrift vert vedteken.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
«Om høyringsinnspela frå Helsedirektoratet vert inkluderte, risikerer ein å kriminalisere heilt vanleg mat.»
To unge mormonmisjonærar, søster Paxton (Sophie Thatcher) og søster Barnes (Chloe East), blir tvinga til å setje trua si på prøve i møtet med herr Reed (Hugh Grant).
Foto: Ymer Media
«Mange av skrekkfilmane no til dags liknar meir på filmar frå syttitalet»
I tillegg til å vere forfattar er Kristina Leganger Iversen også litteraturvitar, samfunnsdebattant og omsetjar.
Foto: Sara Olivia Sanderud
Nedslåande sanning
Kristina Leganger Iversen leverer eit grundig studium av noko som burde vere opplagt for fleire.
Teikning: May Linn Clement
«Me har ikkje grunnlag for å seia at bokmålsbrukarar har kvassare penn enn andre, men nokre av dei evnar å kløyva kvass i to.»
Gjennom Hitlers progagandaminister Joseph Goebbels får vi eit innblikk i sanninga bak Nazi-Tysklands propagandamaskin.
Foto: Another World Entertainment
Propaganda på agendaen
Fører og forfører er ein drivande historietime om tidenes skumlaste skrønemakar.