Arkivet: Marvin Gaye
Marvin Gaye døydde i 1984, nær 45 år gammal.
Foto: Nancy Kaye / AP / NTB scanpix
Marvin Gaye framførte «What’s Going On» (1971) berre éin gong på konsert, og det skjedde ein kveld i mai 1972 på Kennedy Center i Washington D.C., etter at artisten ikkje hadde vore å sjå på ein scene på fire år.
Fans av plata – og dei er det mange av – vil ha glede av What’s Going On (Live) som kom ut i haust. Først tek Gaye seg tid til å varme publikum (og oss, snart eit halvt hundreår seinare) godt opp, med ein elegant, nesten kvarterlangt medley over gamle slagarar, inkludert «I Heard It Through The Grapevine».
Deretter følgjer «What’s Going On», men merkeleg nok valde Gaye å framføre plateside 2, med «Right On», «Wholy Holy» og «Inner City Blues», først, for deretter å ta plateside 1, innleidd med tittellåten – utan at nokon ser ut til å vite kvifor. Ein opptaksfeil gjer dessutan at «Mercy Mercy Me» rett og slett manglar.
Dette utgjer likevel ikkje eit stort problem: I dette konsertopptaket møter vi ein artist og eit band i toppform, som framfører ein sosialt engasjert, uimotståeleg fengande songsyklus som med gode grunnar fekk populærmusikalsk klassikarstatus.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Marvin Gaye framførte «What’s Going On» (1971) berre éin gong på konsert, og det skjedde ein kveld i mai 1972 på Kennedy Center i Washington D.C., etter at artisten ikkje hadde vore å sjå på ein scene på fire år.
Fans av plata – og dei er det mange av – vil ha glede av What’s Going On (Live) som kom ut i haust. Først tek Gaye seg tid til å varme publikum (og oss, snart eit halvt hundreår seinare) godt opp, med ein elegant, nesten kvarterlangt medley over gamle slagarar, inkludert «I Heard It Through The Grapevine».
Deretter følgjer «What’s Going On», men merkeleg nok valde Gaye å framføre plateside 2, med «Right On», «Wholy Holy» og «Inner City Blues», først, for deretter å ta plateside 1, innleidd med tittellåten – utan at nokon ser ut til å vite kvifor. Ein opptaksfeil gjer dessutan at «Mercy Mercy Me» rett og slett manglar.
Dette utgjer likevel ikkje eit stort problem: I dette konsertopptaket møter vi ein artist og eit band i toppform, som framfører ein sosialt engasjert, uimotståeleg fengande songsyklus som med gode grunnar fekk populærmusikalsk klassikarstatus.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Ole Paus døydde før sjølvbiografien var ferdigskriven.
Foto: Nina Djæff
Eit sandkorn i maskineriet
Ole Paus skriv mest om slektsbakgrunn og mindre om artistkarrieren i sjølvbiografien sin, men det forklarar likevel mennesket Ole Paus.
Eit hus i Ål kommune vart teke av jordskred under ekstremvêret "Hans" i august i fjor.
Foto: Frederik Ringnes / NTB
Husforsikring i hardt vêr
Kan klimaendringane føre til at også norske heimar blir umoglege å forsikre?
Folkerørsla for lokalsjukehusa demonstrerer mot helseføretakmodellen utanfor Stortinget i 2017.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Vestre må avslutte konflikter og beklage
«Svært mange av de 300.000 som jobber i Helse-
vesenet, merker daglig følgene av Helseforetaks-
modellen som nå videreføres av Ap og Sp.»
Teikning: May Linn Clement
Tid for realitetsorientering
Valet av Donald Trump til president er ikkje noka tilfeldig ulukke, men ei fylgje av dårleg politisk handverk gjennom lang tid.
James Rebanks på Lillehammer sist veke.
Foto: Morten A. Strøksnes
Ein mann for alle årstider
LILLEHAMMER: Etter å ha skrive to svært populære bøker om landbruk og sauehald hamna James Rebanks i ei krise som førte han til eit dunvær på Helgeland.