JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Arkivet: London Calling

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Bassen som Paul Simonon knuste på scena i 1979, utstilt i London.

Bassen som Paul Simonon knuste på scena i 1979, utstilt i London.

Foto: Øyvind Vågnes

Bassen som Paul Simonon knuste på scena i 1979, utstilt i London.

Bassen som Paul Simonon knuste på scena i 1979, utstilt i London.

Foto: Øyvind Vågnes

1458
20200110
1458
20200110

Museum of London opna The Clash: London Calling i november, og den vesle, men omfangsrike utstillinga som fortel om korleis London Calling (1979) vart til, vert ståande heilt til 19. april i år.

Då eg var innom oppunder jul, var eg ikkje åleine om å verte ståande og glane på bassgitaren Paul Simonon knuste i september 1979, som var prominent plassert i ein glasmonter ved inngangen. Eg var heller ikkje åleine om å ha gråsprengt hår. Lengst myste eg på Joe Strummers maskinskrivne notat, tekstar og skriveri.

I museumsbutikken stønna ein som var endå gråare enn meg over alt fiksfakseriet det gjekk an å kjøpe der, for er ikkje dette produktrabalderet i strid med den eklektiske, rebelske, sosialt engasjerte rockemusikken London Calling representerte? Kanskje, men eg måtte likevel ha med meg utstillingsboka, London Calling Scrapbook, som rommar 120 sider med feiring av denne herlege knyttneven av eit album.

Kvifor er The Clash viktige i dag? Alexander Billet stilte spørsmålet i artikkelen «Why the Clash Matter» i magasinet Jacobin for nokre månader sidan.

Ifølgje Billet har industrien rundt bandet lagt for stor vekt på kommersielt innbringande mytedanning og ikkje fått godt nok fram det vesentlege:

«The Clash’s importance lies not in their ’genius’, but in their decision to participate as artists in a chaotic and bleak world while never forgetting art and music’s capability to map a different future».

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Museum of London opna The Clash: London Calling i november, og den vesle, men omfangsrike utstillinga som fortel om korleis London Calling (1979) vart til, vert ståande heilt til 19. april i år.

Då eg var innom oppunder jul, var eg ikkje åleine om å verte ståande og glane på bassgitaren Paul Simonon knuste i september 1979, som var prominent plassert i ein glasmonter ved inngangen. Eg var heller ikkje åleine om å ha gråsprengt hår. Lengst myste eg på Joe Strummers maskinskrivne notat, tekstar og skriveri.

I museumsbutikken stønna ein som var endå gråare enn meg over alt fiksfakseriet det gjekk an å kjøpe der, for er ikkje dette produktrabalderet i strid med den eklektiske, rebelske, sosialt engasjerte rockemusikken London Calling representerte? Kanskje, men eg måtte likevel ha med meg utstillingsboka, London Calling Scrapbook, som rommar 120 sider med feiring av denne herlege knyttneven av eit album.

Kvifor er The Clash viktige i dag? Alexander Billet stilte spørsmålet i artikkelen «Why the Clash Matter» i magasinet Jacobin for nokre månader sidan.

Ifølgje Billet har industrien rundt bandet lagt for stor vekt på kommersielt innbringande mytedanning og ikkje fått godt nok fram det vesentlege:

«The Clash’s importance lies not in their ’genius’, but in their decision to participate as artists in a chaotic and bleak world while never forgetting art and music’s capability to map a different future».

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

Alle foto: Frank Furseth

KunstMeldingar

Glede er eit aktivt val

Kva vil det seie å leve eit fullverdig liv? Amerikanske Emilie Louise Gossiaux (f. 1989) utfordrar fordommane våre gjennom ei varm, uvanleg og sterk utstilling.

Eva Furseth
«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

Alle foto: Frank Furseth

KunstMeldingar

Glede er eit aktivt val

Kva vil det seie å leve eit fullverdig liv? Amerikanske Emilie Louise Gossiaux (f. 1989) utfordrar fordommane våre gjennom ei varm, uvanleg og sterk utstilling.

Eva Furseth

Teikning: May Linn Clement

KommentarSamfunn

Cuba framfor kollaps?

Den cubanske nasjonen lir no av den kanskje største systemkrisa sidan kolonitida.

VegardBye

Teikning: May Linn Clement

KommentarSamfunn

Cuba framfor kollaps?

Den cubanske nasjonen lir no av den kanskje største systemkrisa sidan kolonitida.

VegardBye

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis