Arkivet: Juliana Hatfield og The Police
Juliana Hatfield spelar dei fleste instrumenta på albumet.
Foto: Stacee Sledge
Somme lesarar vil vel hugse plata den svært så produktive Juliana Hatfield gav ut i 2018, med songar av ingen ringare enn Olivia Newton-John, og no følgjer ho på eit vis opp med Juliana Hatfield Sings The Police (American Laundromat Records).
Eg skal vedgå at eg synest slike prosjekt er artige – det er eit lite eventyr å finne ut kva som kan bu i ein song, og kva hamskifte han kan gå gjennom i hendene på ein snerten og kløktig fortolkar. Hatfield har saktens vist seg å vere ein slik. Ikkje minst er låtvalet hennar interessant. Nyleg fortalde ho ei Boston-avis at ho meiner at fleire av songane til The Police grip rett inn i vår eiga samtid, med «Rehumanize Yourself» som døme. Hadde dette coveralbumet vore ein rein hitparade, ville det ha vore langt mindre interessant.
Hatfield gjer det meste sjølv på albumet. Ikkje berre tilfører ho songane mykje med gitarspelet, ho syng og spelar keyboard på alle tolv spora og tek seg av trommene og bassen på halvparten.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Somme lesarar vil vel hugse plata den svært så produktive Juliana Hatfield gav ut i 2018, med songar av ingen ringare enn Olivia Newton-John, og no følgjer ho på eit vis opp med Juliana Hatfield Sings The Police (American Laundromat Records).
Eg skal vedgå at eg synest slike prosjekt er artige – det er eit lite eventyr å finne ut kva som kan bu i ein song, og kva hamskifte han kan gå gjennom i hendene på ein snerten og kløktig fortolkar. Hatfield har saktens vist seg å vere ein slik. Ikkje minst er låtvalet hennar interessant. Nyleg fortalde ho ei Boston-avis at ho meiner at fleire av songane til The Police grip rett inn i vår eiga samtid, med «Rehumanize Yourself» som døme. Hadde dette coveralbumet vore ein rein hitparade, ville det ha vore langt mindre interessant.
Hatfield gjer det meste sjølv på albumet. Ikkje berre tilfører ho songane mykje med gitarspelet, ho syng og spelar keyboard på alle tolv spora og tek seg av trommene og bassen på halvparten.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Laila Goody, Maria Ómarsdóttir Austgulen, Trond Espen Seim og John Emil Jørgenrud i nachspielet frå helvete som stykket til Edward Albee blir kalla.
Foto: Erika Hebbert
Sterkt om livsløgn og overleving
Gode skodespelarprestasjonar i intens kamp på liv og død.
Den nye statsministeren i Frankrike, Michel Barnier, blir klappa inn av den utgåande, Gabriel Attal, i ein seremoni på Hôtel Matignon i Paris 5. september.
Foto: Stephane De Sakutin / Reuters / NTB
Ny statsminister med gjeld, utan budsjett
No lyt alt skje raskt i fransk politikk for å avverje nye kriser.
Justis- og beredskapsminister Emilie Enger Mehl på veg til pressetreffet om motarbeiding av kriminalitet. Også statsminister Jonas Gahr Støre og finansminister Trygve Slagsvold Vedum deltok.
Foto: Thomas Fure / NTB
– No ser me effekten av færre politifolk
Det er mykje regjeringa kunne gjort som dei ikkje har gjort. Me er ikkje imponerte, seier Helge André Njåstad (FrP).
Den oppdaterte boka om rettens ironi er ei samling av tekstar frå Rune Slagstad gjennom førti år.
Foto: André Johansen / Pax Forlag
Jussen som styringsverktøy
Rettens ironi, no i fjerde og utvida utgåve, har for lengst blitt ein klassikar i norsk idé- og rettshistorie.
Finn Olstad har doktorgrad i historie og er tidlegare professor ved Seksjon for kultur og samfunn ved Noregs idrettshøgskule.
Foto: Edvard Thorup
Det nye klassesamfunnet
Finn Olstads nye bok er eit lettlese innspel til ei sårt tiltrengd innsikt i skilnaden mellom fakta og ideologi.