JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Arkivet: Harry Nilsson

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1389
20191129
1389
20191129

Eg var ikkje åleine om å leite fram Harry Nilssons Nilsson Schmilsson (1971) etter at det snertne opningssporet «Gotta Get Up» dukka opp som kjenningsmelodi i den like snertne Netflix-serien Russian Doll sist vinter, der serieskapar og skodespelar Natasha Lyonne fekk framvist det massive, mørkhumoristiske talentet sitt (i kreativt samspel med Leslye Headland og Amy Poehler). Nilssons gemytt passa perfekt til prosjektet. No får Nilsson ny merksemd, idet Losst and Founnd kjem ut, albumet han arbeidde med då han gjekk bort i ein alder av 52 år i 1994. Plata skulle verte noko av eit comeback, sidan Nilsson hadde levt eit tilbaketrekt liv storparten av 1980-åra, men slik vart det altså ikkje.

Eit kvart hundreår seinare er Losst and Founnd ein realitet, etter at produsent Mark Hudson fekk arbeidet fullført med delar av Nilssons veneflokk – folk som Van Dyke Parks og Jimmy Webb er med her. Det er ikkje vanskeleg å høyre at mykje er gjort med rudimentære råopptak, men plata minner oss like fullt om mange av Nilssons store kvalitetar som låtskrivar. Losst and Founnd er like så eklektisk som eit album som Nilsson Schmilsson – og inneheld til og med små, elegante ekko frå nett «Gotta Get Up» i låten «Animal Farm». Sjølv om nivået på langt nær er like høgt, er det ei triveleg utgiving å låne øyre til for dei som har sett pris på Harry Nilsson.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Eg var ikkje åleine om å leite fram Harry Nilssons Nilsson Schmilsson (1971) etter at det snertne opningssporet «Gotta Get Up» dukka opp som kjenningsmelodi i den like snertne Netflix-serien Russian Doll sist vinter, der serieskapar og skodespelar Natasha Lyonne fekk framvist det massive, mørkhumoristiske talentet sitt (i kreativt samspel med Leslye Headland og Amy Poehler). Nilssons gemytt passa perfekt til prosjektet. No får Nilsson ny merksemd, idet Losst and Founnd kjem ut, albumet han arbeidde med då han gjekk bort i ein alder av 52 år i 1994. Plata skulle verte noko av eit comeback, sidan Nilsson hadde levt eit tilbaketrekt liv storparten av 1980-åra, men slik vart det altså ikkje.

Eit kvart hundreår seinare er Losst and Founnd ein realitet, etter at produsent Mark Hudson fekk arbeidet fullført med delar av Nilssons veneflokk – folk som Van Dyke Parks og Jimmy Webb er med her. Det er ikkje vanskeleg å høyre at mykje er gjort med rudimentære råopptak, men plata minner oss like fullt om mange av Nilssons store kvalitetar som låtskrivar. Losst and Founnd er like så eklektisk som eit album som Nilsson Schmilsson – og inneheld til og med små, elegante ekko frå nett «Gotta Get Up» i låten «Animal Farm». Sjølv om nivået på langt nær er like høgt, er det ei triveleg utgiving å låne øyre til for dei som har sett pris på Harry Nilsson.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Helsedirektoratet i Noreg tilrår same behandling for ME og kronisk utmatting.

Helsedirektoratet i Noreg tilrår same behandling for ME og kronisk utmatting.

Foto: NTB

Ordskifte

«I dag får ikkje ME-pasientane rett behandling.»

Bjørn K. Getz Wold
Helsedirektoratet i Noreg tilrår same behandling for ME og kronisk utmatting.

Helsedirektoratet i Noreg tilrår same behandling for ME og kronisk utmatting.

Foto: NTB

Ordskifte

«I dag får ikkje ME-pasientane rett behandling.»

Bjørn K. Getz Wold
Kathrine Nedrejord er forfattar, dramatikar og scenekunstnar. Ho er samisk med røter i Kjøllefjord i Finnmark, men har budd i Paris sidan 2011.

Kathrine Nedrejord er forfattar, dramatikar og scenekunstnar. Ho er samisk med røter i Kjøllefjord i Finnmark, men har budd i Paris sidan 2011.

Foto: Fartein Rudjord

BokMeldingar

Eg ropar om det heile tida

Boka til Kathrine Nedrejord er både pamflett og roman.

Hilde Vesaas
Kathrine Nedrejord er forfattar, dramatikar og scenekunstnar. Ho er samisk med røter i Kjøllefjord i Finnmark, men har budd i Paris sidan 2011.

Kathrine Nedrejord er forfattar, dramatikar og scenekunstnar. Ho er samisk med røter i Kjøllefjord i Finnmark, men har budd i Paris sidan 2011.

Foto: Fartein Rudjord

BokMeldingar

Eg ropar om det heile tida

Boka til Kathrine Nedrejord er både pamflett og roman.

Hilde Vesaas

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis