JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

TeaterMeldingar

Vakkert visuelt show

Ei sanseoppleving for både høyrande og ikkje-høyrande.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Dansaren Håvard Kalseth og skodespelarem Per-Vidar Anfinnsen står på scena.

Dansaren Håvard Kalseth og skodespelarem Per-Vidar Anfinnsen står på scena.

Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen

Dansaren Håvard Kalseth og skodespelarem Per-Vidar Anfinnsen står på scena.

Dansaren Håvard Kalseth og skodespelarem Per-Vidar Anfinnsen står på scena.

Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen

1559
20220610
1559
20220610

Cornerteatret

Silje Sandodden Kise og Thea Elisabeth Skallevold:

Kunsten å se

Manus: Mari Hesjedal
Regi: Thea Elisabeth Skallevold
Scenografi og kostyme: Silje Sandodden Kise
Video- og lysdesign: Oscar Udbye

Tretti personar i eit rundt telt, dansaren Håvard Kalseth og skodespelaren Per Vidar G. Anfinnsen i manesjen. Ei framsyning med minimal dialog, framført som tale og teiknspråk, og med desto fleire «åtak» på andre delar av sanseapparatet.

Det dei to presenterer, er som ei skapingshistorie, ei forteljing om auget og synet, som kom til lenge før mennesket. I ei blanding av fakta og mytar tek dei oss med gjennom evolusjonshistoria, avbrote av spørsmål som: «Kva var det aller første menneskeauget såg?» Mykje blir ikkje sagt, men formidla visuelt på teltduken som omgir oss. Bileta er slåande, stundom som ein storm av sanseinntrykk. Stundom gir videoprojeksjonane kjensla av å vere inne i auget, andre tider kjenner vi oss omgjevne av havet eller universet. Og er det tale om skakande opplevingar, ja, så får vi kjenne det i form av vibrasjonar i stolryggen.

Dei to i manesjen er i stadig rørsle, kommuniserer, utfordrar kvarandre, formidlar og illustrerer kor viktig – og somme tider farleg – augekontakt er. Får fram stykkets tema: Kva betyr det å sjå og bli sett?

Kunsten å se er laga for døve og høyrslehemma, og det sceniske tilbodet til denne gruppa er heller smått her i landet.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er forfattar, journalist og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Cornerteatret

Silje Sandodden Kise og Thea Elisabeth Skallevold:

Kunsten å se

Manus: Mari Hesjedal
Regi: Thea Elisabeth Skallevold
Scenografi og kostyme: Silje Sandodden Kise
Video- og lysdesign: Oscar Udbye

Tretti personar i eit rundt telt, dansaren Håvard Kalseth og skodespelaren Per Vidar G. Anfinnsen i manesjen. Ei framsyning med minimal dialog, framført som tale og teiknspråk, og med desto fleire «åtak» på andre delar av sanseapparatet.

Det dei to presenterer, er som ei skapingshistorie, ei forteljing om auget og synet, som kom til lenge før mennesket. I ei blanding av fakta og mytar tek dei oss med gjennom evolusjonshistoria, avbrote av spørsmål som: «Kva var det aller første menneskeauget såg?» Mykje blir ikkje sagt, men formidla visuelt på teltduken som omgir oss. Bileta er slåande, stundom som ein storm av sanseinntrykk. Stundom gir videoprojeksjonane kjensla av å vere inne i auget, andre tider kjenner vi oss omgjevne av havet eller universet. Og er det tale om skakande opplevingar, ja, så får vi kjenne det i form av vibrasjonar i stolryggen.

Dei to i manesjen er i stadig rørsle, kommuniserer, utfordrar kvarandre, formidlar og illustrerer kor viktig – og somme tider farleg – augekontakt er. Får fram stykkets tema: Kva betyr det å sjå og bli sett?

Kunsten å se er laga for døve og høyrslehemma, og det sceniske tilbodet til denne gruppa er heller smått her i landet.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er forfattar, journalist og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Foto: Andreas Roksvåg

TeaterMeldingar

Syltynt

E16 Dødsvegen er ei framsyning som har lite å melde – og som melder det i over halvannan time.

Jan H. Landro
Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Foto: Andreas Roksvåg

TeaterMeldingar

Syltynt

E16 Dødsvegen er ei framsyning som har lite å melde – og som melder det i over halvannan time.

Jan H. Landro
Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Foto: Valentyn Ogirenko / Reuters / NTB

KrigSamfunn

Hagen til Kvilinskyj finst ikkje lenger

Alle historier, det gjeld òg dei som ser ut til å ha nådd slutten, har eit framhald.

Andrej Kurkov
Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Foto: Valentyn Ogirenko / Reuters / NTB

KrigSamfunn

Hagen til Kvilinskyj finst ikkje lenger

Alle historier, det gjeld òg dei som ser ut til å ha nådd slutten, har eit framhald.

Andrej Kurkov

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis