Vakkert visuelt show
Ei sanseoppleving for både høyrande og ikkje-høyrande.
Dansaren Håvard Kalseth og skodespelarem Per-Vidar Anfinnsen står på scena.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Les også
Publikum vert vitne til eit opprivande familieoppgjer i stykket til Toril Goksøyr og Camilla Martens.
Foto: Kim Hiorthøy
Familiehelvete i fugleperspektiv
Les også
Terje Strømdahl er den einaste skodespelaren som opptrer som skodespelar.
Foto: Magnus SkredeKun
Råd til «den nye makta»
Les også
Publikum vert vitne til eit opprivande familieoppgjer i stykket til Toril Goksøyr og Camilla Martens.
Foto: Kim Hiorthøy
Familiehelvete i fugleperspektiv
Les også
Terje Strømdahl er den einaste skodespelaren som opptrer som skodespelar.
Foto: Magnus SkredeKun
Råd til «den nye makta»
Cornerteatret
Silje Sandodden Kise og Thea Elisabeth Skallevold:
Kunsten å se
Manus: Mari Hesjedal
Regi: Thea Elisabeth Skallevold
Scenografi og kostyme: Silje Sandodden Kise
Video- og lysdesign: Oscar Udbye
Tretti personar i eit rundt telt, dansaren Håvard Kalseth og skodespelaren Per Vidar G. Anfinnsen i manesjen. Ei framsyning med minimal dialog, framført som tale og teiknspråk, og med desto fleire «åtak» på andre delar av sanseapparatet.
Det dei to presenterer, er som ei skapingshistorie, ei forteljing om auget og synet, som kom til lenge før mennesket. I ei blanding av fakta og mytar tek dei oss med gjennom evolusjonshistoria, avbrote av spørsmål som: «Kva var det aller første menneskeauget såg?» Mykje blir ikkje sagt, men formidla visuelt på teltduken som omgir oss. Bileta er slåande, stundom som ein storm av sanseinntrykk. Stundom gir videoprojeksjonane kjensla av å vere inne i auget, andre tider kjenner vi oss omgjevne av havet eller universet. Og er det tale om skakande opplevingar, ja, så får vi kjenne det i form av vibrasjonar i stolryggen.
Dei to i manesjen er i stadig rørsle, kommuniserer, utfordrar kvarandre, formidlar og illustrerer kor viktig – og somme tider farleg – augekontakt er. Får fram stykkets tema: Kva betyr det å sjå og bli sett?
Kunsten å se er laga for døve og høyrslehemma, og det sceniske tilbodet til denne gruppa er heller smått her i landet.
Jan H. Landro
Jan H. Landro er forfattar, journalist og fast teatermeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Cornerteatret
Silje Sandodden Kise og Thea Elisabeth Skallevold:
Kunsten å se
Manus: Mari Hesjedal
Regi: Thea Elisabeth Skallevold
Scenografi og kostyme: Silje Sandodden Kise
Video- og lysdesign: Oscar Udbye
Tretti personar i eit rundt telt, dansaren Håvard Kalseth og skodespelaren Per Vidar G. Anfinnsen i manesjen. Ei framsyning med minimal dialog, framført som tale og teiknspråk, og med desto fleire «åtak» på andre delar av sanseapparatet.
Det dei to presenterer, er som ei skapingshistorie, ei forteljing om auget og synet, som kom til lenge før mennesket. I ei blanding av fakta og mytar tek dei oss med gjennom evolusjonshistoria, avbrote av spørsmål som: «Kva var det aller første menneskeauget såg?» Mykje blir ikkje sagt, men formidla visuelt på teltduken som omgir oss. Bileta er slåande, stundom som ein storm av sanseinntrykk. Stundom gir videoprojeksjonane kjensla av å vere inne i auget, andre tider kjenner vi oss omgjevne av havet eller universet. Og er det tale om skakande opplevingar, ja, så får vi kjenne det i form av vibrasjonar i stolryggen.
Dei to i manesjen er i stadig rørsle, kommuniserer, utfordrar kvarandre, formidlar og illustrerer kor viktig – og somme tider farleg – augekontakt er. Får fram stykkets tema: Kva betyr det å sjå og bli sett?
Kunsten å se er laga for døve og høyrslehemma, og det sceniske tilbodet til denne gruppa er heller smått her i landet.
Jan H. Landro
Jan H. Landro er forfattar, journalist og fast teatermeldar i Dag og Tid.
Les også
Publikum vert vitne til eit opprivande familieoppgjer i stykket til Toril Goksøyr og Camilla Martens.
Foto: Kim Hiorthøy
Familiehelvete i fugleperspektiv
Les også
Terje Strømdahl er den einaste skodespelaren som opptrer som skodespelar.
Foto: Magnus SkredeKun
Råd til «den nye makta»
Fleire artiklar
Små-ulovleg: Godtet er smått, men er denne reklamen retta mot små eller store menneske? Det kan få alt å seie dersom ei ny forskrift vert vedteken.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
«Om høyringsinnspela frå Helsedirektoratet vert inkluderte, risikerer ein å kriminalisere heilt vanleg mat.»
I tillegg til å vere forfattar er Kristina Leganger Iversen også litteraturvitar, samfunnsdebattant og omsetjar.
Foto: Sara Olivia Sanderud
Nedslåande sanning
Kristina Leganger Iversen leverer eit grundig studium av noko som burde vere opplagt for fleire.
To unge mormonmisjonærar, søster Paxton (Sophie Thatcher) og søster Barnes (Chloe East), blir tvinga til å setje trua si på prøve i møtet med herr Reed (Hugh Grant).
Foto: Ymer Media
«Mange av skrekkfilmane no til dags liknar meir på filmar frå syttitalet»
Teikning: May Linn Clement
«Me har ikkje grunnlag for å seia at bokmålsbrukarar har kvassare penn enn andre, men nokre av dei evnar å kløyva kvass i to.»
Gjennom Hitlers progagandaminister Joseph Goebbels får vi eit innblikk i sanninga bak Nazi-Tysklands propagandamaskin.
Foto: Another World Entertainment
Propaganda på agendaen
Fører og forfører er ein drivande historietime om tidenes skumlaste skrønemakar.