Teater
Stilreint, men litt for stilig
Kul minimalisme kveikjer bloddramaet.
Ingeborg Sundrehagen Raustøl som Lady Macbeth og Preben Hodneland som Macbeth.
Foto: Eirik Malmo
Den faste husregissøren ved Det Norske Teatret, Peer Perez Øian, har gjort mange overraskande grep på klassikarane, ofte med interessante resultat. For fire år sidan gjorde han ein Hamlet med høgst uvanleg rollebesetning. Når han no har sett opp Macbeth, er han varlegare i rollefordelinga, det gjer òg stykket meir oversiktleg enn førre gongen.
Og fascinerande vil det alltid vere at ei så stygg historie kan ha ein så fin, poetisk tekst. Det litterært verdfulle er nok òg det som lever og blømer best i framsyninga. Både Preben Hodneland i tittelrolla og Ingeborg Raustøl som Lady Macbeth formidlar reint og vakkert orda til menneske i personleg krise og erkjenning.
Digital tilgang – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.