JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Sterk debut

Gabriela Garrubo byr på eit musikalsk univers med ei sterk brasiliansk åre.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Gabriela Garrubo platedebuterer.

Gabriela Garrubo platedebuterer.

Foto: Embla Simonsen

Gabriela Garrubo platedebuterer.

Gabriela Garrubo platedebuterer.

Foto: Embla Simonsen

1606
20230609
1606
20230609

Jazz

Gabriela Garrubo:

Rodando

Gabriela Lie Garrubo, vokal og piano; Johannes Aagaard, gitar; Nils Henrik Sagvåg, bass; Cato Lyngholm, trommer; Audun Humberset, perkusjon; Vetle Junker, synth og gitar; Jonas Hamre, saksofon (2, 7 og 8); Olav Imerslund, bass (9 og 10); Carmen Boveda, cello (8).
NXN Recordings

Debutplata til norskbrasilianske Gabriela Lie Garrubo har det vore knytt store forventningar til. Ho har gjort eit sterkt inntrykk på konsertscenen med eit sjølvkomponert repertoar. Musikken er ei blanding av tradisjonell brasiliansk musikk med innslag av bossanova og moderne jazz.

Ho er ein spanande komponist. Tekstane, som er både på portugisisk og engelsk, tek opp eksistensielle spørsmål som enkelt sagt handlar om å finna seg sjølv i ei kompleks, men vakker verd. Det er likevel Garrubo som formidlar mellom linjene som er det mest interessante.

Uttrykket kan verka skjørt og florlett, som i «Stars» og «Bells», men med pondus og autoritet når dette trengst, som til dømes i «A-Chave», der Hamre trør til med eit av dei betre kora på plata. Uansett kva modus det går i, har Garrubo full kontroll på tone og rytmikk. Ho er overraskande komplett som vokalist.

Bandet spelar tett og fint. Dei får det meste ut repertoaret. Det er lite rom for improvisasjon. Her er fokuset på Garrubo som tekstforfattar og låtskrivar.

Ikkje bli overraska om du ser denne plata som ei av dei nominerte til Spellemannprisens opne klasse.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Jazz

Gabriela Garrubo:

Rodando

Gabriela Lie Garrubo, vokal og piano; Johannes Aagaard, gitar; Nils Henrik Sagvåg, bass; Cato Lyngholm, trommer; Audun Humberset, perkusjon; Vetle Junker, synth og gitar; Jonas Hamre, saksofon (2, 7 og 8); Olav Imerslund, bass (9 og 10); Carmen Boveda, cello (8).
NXN Recordings

Debutplata til norskbrasilianske Gabriela Lie Garrubo har det vore knytt store forventningar til. Ho har gjort eit sterkt inntrykk på konsertscenen med eit sjølvkomponert repertoar. Musikken er ei blanding av tradisjonell brasiliansk musikk med innslag av bossanova og moderne jazz.

Ho er ein spanande komponist. Tekstane, som er både på portugisisk og engelsk, tek opp eksistensielle spørsmål som enkelt sagt handlar om å finna seg sjølv i ei kompleks, men vakker verd. Det er likevel Garrubo som formidlar mellom linjene som er det mest interessante.

Uttrykket kan verka skjørt og florlett, som i «Stars» og «Bells», men med pondus og autoritet når dette trengst, som til dømes i «A-Chave», der Hamre trør til med eit av dei betre kora på plata. Uansett kva modus det går i, har Garrubo full kontroll på tone og rytmikk. Ho er overraskande komplett som vokalist.

Bandet spelar tett og fint. Dei får det meste ut repertoaret. Det er lite rom for improvisasjon. Her er fokuset på Garrubo som tekstforfattar og låtskrivar.

Ikkje bli overraska om du ser denne plata som ei av dei nominerte til Spellemannprisens opne klasse.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Foto: Arthaus

FilmMeldingar

Venleik og udyr

Den vakre og vonde dokumentaren til tunisiske Kaouther Ben Hania er stor filmkunst, skriv Håkon Tveit om Olfas døtre.

Håkon Tveit
Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Foto: Arthaus

FilmMeldingar

Venleik og udyr

Den vakre og vonde dokumentaren til tunisiske Kaouther Ben Hania er stor filmkunst, skriv Håkon Tveit om Olfas døtre.

Håkon Tveit
Christian Treutmann-orgelet frå 1737 i stiftskyrkja St. Georg i Grauhof.

Christian Treutmann-orgelet frå 1737 i stiftskyrkja St. Georg i Grauhof.

Foto via Wikimedia Commons

MusikkMeldingar
Sjur Haga Bringeland

Monumental pedal

Masaaki Suzukis frasering gjev rom for smertelege dissonansar.

Det oppstår misvisande biletet av at covid-19 forårsakar Alzheimer, meiner Preben Aavitsland ve FHI.

Det oppstår misvisande biletet av at covid-19 forårsakar Alzheimer, meiner Preben Aavitsland ve FHI.

Foto: Erik Johansen / NTB

Ordskifte
PrebenAavitsland

Meir om seinfølgjer

Den årlege rapporten FHI har publisert, syner at dødeligheita blant personar under 40 år har vore nokså stabil sidan 2015.

Gukesh kan verta den klart yngste verdsmeisteren i historia. Carlsen var nesten fem år eldre då han vann kandidatturneringa og vart verdsmeister i 2013.

Gukesh kan verta den klart yngste verdsmeisteren i historia. Carlsen var nesten fem år eldre då han vann kandidatturneringa og vart verdsmeister i 2013.

Foto: Maria Jemeljanova / Fide

SjakkKunnskap
Atle Grønn

«Sjølv har eg heller aldri sett ein så mogen 17-åring, korkje på eller utanfor sjakkbrettet.»

St. Vincent er artistnamnet til Annie Clark.

St. Vincent er artistnamnet til Annie Clark.

Foto: Alex Da Corte

MusikkMeldingar

Ditt første andedrag er eit skrik

På plata All Born Screaming vender St. Vincent tilbake til, og reindyrkar, det som for mange har definert det kunstnarlege uttrykket hennar.

Øyvind Vågnes
St. Vincent er artistnamnet til Annie Clark.

St. Vincent er artistnamnet til Annie Clark.

Foto: Alex Da Corte

MusikkMeldingar

Ditt første andedrag er eit skrik

På plata All Born Screaming vender St. Vincent tilbake til, og reindyrkar, det som for mange har definert det kunstnarlege uttrykket hennar.

Øyvind Vågnes

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis