JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Romantisk og minimalistisk

Komponisten Refseth sit i førarsetet.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Karl Ivar Refseth er busett i Berlin og spelar i fleire band ved sida av solo?prosjektet.

Karl Ivar Refseth er busett i Berlin og spelar i fleire band ved sida av solo?prosjektet.

Foto: Stefanie Marcus

Karl Ivar Refseth er busett i Berlin og spelar i fleire band ved sida av solo?prosjektet.

Karl Ivar Refseth er busett i Berlin og spelar i fleire band ved sida av solo?prosjektet.

Foto: Stefanie Marcus

1747
20240119
1747
20240119

Samtidsmusikk

Karl Ivar Refseth:

Unfolding

Karl Ivar Refseth, vibrafon
Traumton Records

Refseth kjem frå Brøttum i Ringsaker, men har for tida Berlin som base. Her deler han tida si på ulike prosjekt, som indierockbandet The Notwist, Gisbert zu Knyphausen, Tied & Tickled Trio, hans eigen trio og soloprosjektet som denne plata er det første døme på.

Unfolding er sett saman av 14 låtar, og Refseth har signert 13 av dei. I tillegg har han gjort ein fabelaktig, nærast avmålt versjon av den gamle spiritualen «We Shall Overcome». Komposisjonane er for det meste av ny dato.

Refseth har jobba grundig med kvar enkelt låt. Desse låtane har hatt fleire versjonar før han meinte at komposisjonen hadde funne forma som var rett å spela inn. I denne prosessen brukte han medprodusenten Morten Quenild aktivt, og etter det ein kan forstå, har det blitt sendt ein del e-post/SMS-ar mellom Berlin og Oslo før materialet endeleg fann si form.

Melodiane står sentralt på denne plata. Dei minimalistiske arrangementa er med på å understreka dette. «Ein Stahlwerk» er vel det beste dømet på akkurat dette. Refseth fell ikkje for freistinga å gjera nokre av låtane om til utgangspunkt for improviserte oppdagingsferder. Det er først og fremst ein styrke med plata, sjølv om den ostinatdrivne «Laura And Steve» kanskje hadde hatt godt av ein rundtur i improvisasjonens umerkte landskap.

Melodikaren Refseth dyrkar den romantiske sida si og generer seg ikkje for å vera harmonisk enkel heilt på grensa til det banale, men uttrykket er balansert med det minimalistiske og nøkterne som gjer at det aldri tippar over.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Samtidsmusikk

Karl Ivar Refseth:

Unfolding

Karl Ivar Refseth, vibrafon
Traumton Records

Refseth kjem frå Brøttum i Ringsaker, men har for tida Berlin som base. Her deler han tida si på ulike prosjekt, som indierockbandet The Notwist, Gisbert zu Knyphausen, Tied & Tickled Trio, hans eigen trio og soloprosjektet som denne plata er det første døme på.

Unfolding er sett saman av 14 låtar, og Refseth har signert 13 av dei. I tillegg har han gjort ein fabelaktig, nærast avmålt versjon av den gamle spiritualen «We Shall Overcome». Komposisjonane er for det meste av ny dato.

Refseth har jobba grundig med kvar enkelt låt. Desse låtane har hatt fleire versjonar før han meinte at komposisjonen hadde funne forma som var rett å spela inn. I denne prosessen brukte han medprodusenten Morten Quenild aktivt, og etter det ein kan forstå, har det blitt sendt ein del e-post/SMS-ar mellom Berlin og Oslo før materialet endeleg fann si form.

Melodiane står sentralt på denne plata. Dei minimalistiske arrangementa er med på å understreka dette. «Ein Stahlwerk» er vel det beste dømet på akkurat dette. Refseth fell ikkje for freistinga å gjera nokre av låtane om til utgangspunkt for improviserte oppdagingsferder. Det er først og fremst ein styrke med plata, sjølv om den ostinatdrivne «Laura And Steve» kanskje hadde hatt godt av ein rundtur i improvisasjonens umerkte landskap.

Melodikaren Refseth dyrkar den romantiske sida si og generer seg ikkje for å vera harmonisk enkel heilt på grensa til det banale, men uttrykket er balansert med det minimalistiske og nøkterne som gjer at det aldri tippar over.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Foto: Poetry Foundation

Meldingar

Ung amerikansk dikting på norsk

Felles for fleire i antologien er viljen til å trekkja moderne teknologi og media djupt inn i diktinga.

Kjetil Berthelsen
Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Foto: Poetry Foundation

Meldingar

Ung amerikansk dikting på norsk

Felles for fleire i antologien er viljen til å trekkja moderne teknologi og media djupt inn i diktinga.

Kjetil Berthelsen
Abid Raja er advokat og Venstre- politikar.

Abid Raja er advokat og Venstre- politikar.

Foto: Lina Hindrum

BokMeldingar
EinarHaakaas

Det trugande utanforskapet

På sitt beste er Vår ære og vår frykt historia om ei integrering på retur og ei kraftig åtvaring om kva som kan skje som følgje av det.

MusikkMeldingar
Lars Mossefinn

Fargerikt om tolsemd

Me får garantert høyra meir til komponisten Eilertsen.

Birger Emanuelsen har skrive både romanar, essay og sakprosa etter debuten i 2012.

Birger Emanuelsen har skrive både romanar, essay og sakprosa etter debuten i 2012.

Foto: Christopher Helberg

BokMeldingar
Odd W. Surén

Endringar til godt og vondt

Birger Emanuelsen skriv om folk slik at ein trur på det.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Foto: Carina Johansen / NTB

ØkonomiSamfunn

Ser ei slagside i direktoratet

Sokkeldirektoratet overdriv verdien av norsk
olje og gass, meiner universitetsrektor og petroleumsøkonom Klaus Mohn.

Per Anders Todal
Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Foto: Carina Johansen / NTB

ØkonomiSamfunn

Ser ei slagside i direktoratet

Sokkeldirektoratet overdriv verdien av norsk
olje og gass, meiner universitetsrektor og petroleumsøkonom Klaus Mohn.

Per Anders Todal

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis