JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Pop med storbandinnpakking

Tekst og melodi har ikkje nok substans.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Lyder Røed skriv fint for trompet, meiner Lars Mossefinn.

Lyder Røed skriv fint for trompet, meiner Lars Mossefinn.

Foto: Signe Fuglesteg Luksengard

Lyder Røed skriv fint for trompet, meiner Lars Mossefinn.

Lyder Røed skriv fint for trompet, meiner Lars Mossefinn.

Foto: Signe Fuglesteg Luksengard

1842
20240510
1842
20240510

Pop/jazz

Lyder Røed featuring Ojkos:

Freespace

Sofie Tollefsbøl, vokal; Lyder Øvreås Røed, Richard Köster og Tancred Heyerdahl Husø, trompet; Magnus Murphy Joelson, Johannes Fosse Solvang og Andreas Rotevatn, trombone og elektronikk; Henriette Eilertsen, fløyte; Camilla Hole og Tina Lægreid Olsen, saksofon og klarinett; Knut Kvifte Nesheim, vibrafon; Jørgen Kasbo og Arne Martin Nybo, gitar; Edvard Synnes, tangentinstrument; Alexander Hoholm, bass; Ola Øverby, trommer. Jazzland Recordings

Det er vel som venta av eit orkester der medlemene skal vera både instrumentalistar og komponistar, at repertoaret blir mangfaldig. Eg har tidlegare meldt platene til Ojkos med musikk signert Andreas Rotevatn og Knut Kvifte Nesheim. Musikken til Lyder Røed er definitivt ein annan skål. Røed deler frilanskarrieren mellom ulike band som Fieh, Lyder Røed kvintett, Bangkok Lingo, Slow is the new fast og Ojkos.

Dette er først og fremst popmusikk i slekt med det Fieh framfører, men med blåsearrangement. Arrangementa har ein del fine passasjar. Røed skriv fint for trompet. Ikkje spesielt overraskande, det. Det mest interessante er likevel den klangpaletten han utviklar med dei elektroniske instrumenta, vibrafonen og blåsarane. «Remember» er slik sett eit lovande opningsspor.

Når ein likevel raskt misser interessa, er det fordi det er lite eller inkje i tekst og melodi som engasjerer. Tekstane er heilt utan poetisk kraft. Tollefsbøl har heller ikkje ei røyst som tilfører tekstane eit utvida tolkingsrom. Arrangementa er høviske og understøttande, men ikkje noko meir. Røed har eit par fine kor på opningssporet og «Get Back to Me», men det blir berre ei påminning om kva dette kunne ha blitt.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Pop/jazz

Lyder Røed featuring Ojkos:

Freespace

Sofie Tollefsbøl, vokal; Lyder Øvreås Røed, Richard Köster og Tancred Heyerdahl Husø, trompet; Magnus Murphy Joelson, Johannes Fosse Solvang og Andreas Rotevatn, trombone og elektronikk; Henriette Eilertsen, fløyte; Camilla Hole og Tina Lægreid Olsen, saksofon og klarinett; Knut Kvifte Nesheim, vibrafon; Jørgen Kasbo og Arne Martin Nybo, gitar; Edvard Synnes, tangentinstrument; Alexander Hoholm, bass; Ola Øverby, trommer. Jazzland Recordings

Det er vel som venta av eit orkester der medlemene skal vera både instrumentalistar og komponistar, at repertoaret blir mangfaldig. Eg har tidlegare meldt platene til Ojkos med musikk signert Andreas Rotevatn og Knut Kvifte Nesheim. Musikken til Lyder Røed er definitivt ein annan skål. Røed deler frilanskarrieren mellom ulike band som Fieh, Lyder Røed kvintett, Bangkok Lingo, Slow is the new fast og Ojkos.

Dette er først og fremst popmusikk i slekt med det Fieh framfører, men med blåsearrangement. Arrangementa har ein del fine passasjar. Røed skriv fint for trompet. Ikkje spesielt overraskande, det. Det mest interessante er likevel den klangpaletten han utviklar med dei elektroniske instrumenta, vibrafonen og blåsarane. «Remember» er slik sett eit lovande opningsspor.

Når ein likevel raskt misser interessa, er det fordi det er lite eller inkje i tekst og melodi som engasjerer. Tekstane er heilt utan poetisk kraft. Tollefsbøl har heller ikkje ei røyst som tilfører tekstane eit utvida tolkingsrom. Arrangementa er høviske og understøttande, men ikkje noko meir. Røed har eit par fine kor på opningssporet og «Get Back to Me», men det blir berre ei påminning om kva dette kunne ha blitt.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ei kvinne får hpv-vaksine.

Ei kvinne får hpv-vaksine.

Foto: Heiko Junge / NTB

Kommentar

Skam i eit sprøytestikk

Dersom regjeringa verkeleg bryr seg om kvinnehelse, kan dei starte med å gje norske barn den beste HPV-vaksinen.

Christiane Jordheim Larsen
Ei kvinne får hpv-vaksine.

Ei kvinne får hpv-vaksine.

Foto: Heiko Junge / NTB

Kommentar

Skam i eit sprøytestikk

Dersom regjeringa verkeleg bryr seg om kvinnehelse, kan dei starte med å gje norske barn den beste HPV-vaksinen.

Christiane Jordheim Larsen

Teikning: May Linn Clement

Ord om språkKunnskap
Kristin Fridtun

«Rørslene me skildrar som vipping, er gjerne større og kjem mindre tett enn dei me omtalar som vibrering.»

Foto: Agnete Brun

LitteraturKultur
Jan H. Landro

Med den monumentale boka Sjøfareren Erika Fatland gitt oss eit uvant, og skremmande, perspektiv på europeisk kolonialisme.

Moss–Horten-ferja er den mest trafikkerte i landet. Skjer det noko uføresett, som då dei tilsette blei tatt ut i LO-streik i fjor, veks køane på begge sider av fjorden.

Moss–Horten-ferja er den mest trafikkerte i landet. Skjer det noko uføresett, som då dei tilsette blei tatt ut i LO-streik i fjor, veks køane på begge sider av fjorden.

Foto: Terje Bendiksby / AP / NTB

ØkonomiSamfunn
Marita Liabø

Ferja, ein livsnerve for mange, er eigd av folk vi ikkje aner kven er, utanfor vår kontroll.

Det blei teater av Brynjulf Jung Tjønns sterke og prislønte diktsamling.

Det blei teater av Brynjulf Jung Tjønns sterke og prislønte diktsamling.

Foto: Den Nationale Scene

Meldingar

Sterkt og poetisk om etnisk utanforskap

Ei enkel, framifrå framsyning om vondskapen som synest å ha bite seg fast i oss.

Jan H. Landro
Det blei teater av Brynjulf Jung Tjønns sterke og prislønte diktsamling.

Det blei teater av Brynjulf Jung Tjønns sterke og prislønte diktsamling.

Foto: Den Nationale Scene

Meldingar

Sterkt og poetisk om etnisk utanforskap

Ei enkel, framifrå framsyning om vondskapen som synest å ha bite seg fast i oss.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis