Pop med storbandinnpakking
Tekst og melodi har ikkje nok substans.
Lyder Røed skriv fint for trompet, meiner Lars Mossefinn.
Foto: Signe Fuglesteg Luksengard
Pop/jazz
Lyder Røed featuring Ojkos:
Freespace
Sofie Tollefsbøl, vokal; Lyder Øvreås Røed, Richard Köster og Tancred Heyerdahl Husø, trompet; Magnus Murphy Joelson, Johannes Fosse Solvang og Andreas Rotevatn, trombone og elektronikk; Henriette Eilertsen, fløyte; Camilla Hole og Tina Lægreid Olsen, saksofon og klarinett; Knut Kvifte Nesheim, vibrafon; Jørgen Kasbo og Arne Martin Nybo, gitar; Edvard Synnes, tangentinstrument; Alexander Hoholm, bass; Ola Øverby, trommer. Jazzland Recordings
Det er vel som venta av eit orkester der medlemene skal vera både instrumentalistar og komponistar, at repertoaret blir mangfaldig. Eg har tidlegare meldt platene til Ojkos med musikk signert Andreas Rotevatn og Knut Kvifte Nesheim. Musikken til Lyder Røed er definitivt ein annan skål. Røed deler frilanskarrieren mellom ulike band som Fieh, Lyder Røed kvintett, Bangkok Lingo, Slow is the new fast og Ojkos.
Dette er først og fremst popmusikk i slekt med det Fieh framfører, men med blåsearrangement. Arrangementa har ein del fine passasjar. Røed skriv fint for trompet. Ikkje spesielt overraskande, det. Det mest interessante er likevel den klangpaletten han utviklar med dei elektroniske instrumenta, vibrafonen og blåsarane. «Remember» er slik sett eit lovande opningsspor.
Når ein likevel raskt misser interessa, er det fordi det er lite eller inkje i tekst og melodi som engasjerer. Tekstane er heilt utan poetisk kraft. Tollefsbøl har heller ikkje ei røyst som tilfører tekstane eit utvida tolkingsrom. Arrangementa er høviske og understøttande, men ikkje noko meir. Røed har eit par fine kor på opningssporet og «Get Back to Me», men det blir berre ei påminning om kva dette kunne ha blitt.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Pop/jazz
Lyder Røed featuring Ojkos:
Freespace
Sofie Tollefsbøl, vokal; Lyder Øvreås Røed, Richard Köster og Tancred Heyerdahl Husø, trompet; Magnus Murphy Joelson, Johannes Fosse Solvang og Andreas Rotevatn, trombone og elektronikk; Henriette Eilertsen, fløyte; Camilla Hole og Tina Lægreid Olsen, saksofon og klarinett; Knut Kvifte Nesheim, vibrafon; Jørgen Kasbo og Arne Martin Nybo, gitar; Edvard Synnes, tangentinstrument; Alexander Hoholm, bass; Ola Øverby, trommer. Jazzland Recordings
Det er vel som venta av eit orkester der medlemene skal vera både instrumentalistar og komponistar, at repertoaret blir mangfaldig. Eg har tidlegare meldt platene til Ojkos med musikk signert Andreas Rotevatn og Knut Kvifte Nesheim. Musikken til Lyder Røed er definitivt ein annan skål. Røed deler frilanskarrieren mellom ulike band som Fieh, Lyder Røed kvintett, Bangkok Lingo, Slow is the new fast og Ojkos.
Dette er først og fremst popmusikk i slekt med det Fieh framfører, men med blåsearrangement. Arrangementa har ein del fine passasjar. Røed skriv fint for trompet. Ikkje spesielt overraskande, det. Det mest interessante er likevel den klangpaletten han utviklar med dei elektroniske instrumenta, vibrafonen og blåsarane. «Remember» er slik sett eit lovande opningsspor.
Når ein likevel raskt misser interessa, er det fordi det er lite eller inkje i tekst og melodi som engasjerer. Tekstane er heilt utan poetisk kraft. Tollefsbøl har heller ikkje ei røyst som tilfører tekstane eit utvida tolkingsrom. Arrangementa er høviske og understøttande, men ikkje noko meir. Røed har eit par fine kor på opningssporet og «Get Back to Me», men det blir berre ei påminning om kva dette kunne ha blitt.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Teikning: May Linn Clement
«Rørslene me skildrar som vipping, er gjerne større og kjem mindre tett enn dei me omtalar som vibrering.»
Foto: Agnete Brun
Med den monumentale boka Sjøfareren Erika Fatland gitt oss eit uvant, og skremmande, perspektiv på europeisk kolonialisme.
Moss–Horten-ferja er den mest trafikkerte i landet. Skjer det noko uføresett, som då dei tilsette blei tatt ut i LO-streik i fjor, veks køane på begge sider av fjorden.
Foto: Terje Bendiksby / AP / NTB
Ferja, ein livsnerve for mange, er eigd av folk vi ikkje aner kven er, utanfor vår kontroll.
Kongsbonden Johan Jógvanson bur i den Instagram-venlege bygda Saksun. Men sjølv om han skjeller ut turistar, er det ikkje dei han er forbanna på. Det er politikarane inne i Tórshavn.
Alle foto: Hallgeir Opedal
Turistinvasjonen har gjort Johan Jógvanson til den sintaste bonden på Færøyane.
Finansminister Trygve Slagsvold Vedum (Sp) på pressekonferanse etter framlegginga av statsbudsjettet måndag. For dei som er opptekne av klima, var ikkje budsjettet godt nytt.
Foto: Fredrik Varfjell / NTB
Kapitulasjon i klimapolitikken
Regjeringa veit ikkje om statsbudsjettet bidreg til å redusere eller å auke klimagassutsleppa. Derimot er det klart at det nasjonale klimamålet for 2030 ikkje blir nådd.