Overtydande debut
PAT har hatt ein særs inspirerande dag på jobben.
Jazz
PAT:
Supergolden
Kjetil Møster, saksofon og bassklarinett; Petter Asbjørnsen, bass; Øyvind Skarbø, trommer.
SMEIK SMKCD207
Petter Asbjørnsen trio, PAT, blei til medan Asbjørnsen var student ved Griegakademiet i Bergen. Seinare har studiar og karriere teke den 30 år gamle bassisten frå Larvik til København, Berlin og New York, men i mars 2018 vart Supergolden spelt inn i Duper studio med Jørgen Træen bak miksepulten. Som ein del anna som kjem frå Bergen, har plata vore vel verd å venta på.
Dei ni låtane til Asbjørnsen har ulike kjelder til inspirasjon og gjev trioen høgst ulike innfallsvinklar til improvisasjon. Både Ornette Coleman, Sonny Rollins, Dave Holland og Morphine er namn som fell ein i hug. Sjølv om improvisasjonen naturleg nok er eit berande element, har komposisjonane både særpreg og ei velutvikla form som gjer dei til noko meir enn eit springbrett for den spontane musiseringa.
Asbjørnsen kunne knapt fått med seg betre selskap til ei plate som denne. Møster har ei makelaus evne til binda saman musikalske idear til ei heilskapleg forteljing, og Skarbø er heile tida på høgd og understrekar og kommenterer. «Scheme» og den bluesinfiserte «Riot» er døme på den musikalske flyten som ein forventar går i ei bestemt lei, men som tek ei heilt anna retning som det mest naturlege og logiske i denne verda. Musikken har relativt fri form, men er gjennomført variert og melodiøs. Supergolden er ein sjeldan plante i jazzfloraen.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Jazz
PAT:
Supergolden
Kjetil Møster, saksofon og bassklarinett; Petter Asbjørnsen, bass; Øyvind Skarbø, trommer.
SMEIK SMKCD207
Petter Asbjørnsen trio, PAT, blei til medan Asbjørnsen var student ved Griegakademiet i Bergen. Seinare har studiar og karriere teke den 30 år gamle bassisten frå Larvik til København, Berlin og New York, men i mars 2018 vart Supergolden spelt inn i Duper studio med Jørgen Træen bak miksepulten. Som ein del anna som kjem frå Bergen, har plata vore vel verd å venta på.
Dei ni låtane til Asbjørnsen har ulike kjelder til inspirasjon og gjev trioen høgst ulike innfallsvinklar til improvisasjon. Både Ornette Coleman, Sonny Rollins, Dave Holland og Morphine er namn som fell ein i hug. Sjølv om improvisasjonen naturleg nok er eit berande element, har komposisjonane både særpreg og ei velutvikla form som gjer dei til noko meir enn eit springbrett for den spontane musiseringa.
Asbjørnsen kunne knapt fått med seg betre selskap til ei plate som denne. Møster har ei makelaus evne til binda saman musikalske idear til ei heilskapleg forteljing, og Skarbø er heile tida på høgd og understrekar og kommenterer. «Scheme» og den bluesinfiserte «Riot» er døme på den musikalske flyten som ein forventar går i ei bestemt lei, men som tek ei heilt anna retning som det mest naturlege og logiske i denne verda. Musikken har relativt fri form, men er gjennomført variert og melodiøs. Supergolden er ein sjeldan plante i jazzfloraen.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Det er naturleg å rykkja til når ein skjønar at laget ein spelar eller heiar på, rykkjer ned (jf. opprykk, nedrykk), skriv Kristin Fridtun. Her tek Ranheims Mads Reginiussen til tårene etter nedrykk i eliteseriekampen i fotball mellom Rosenborg og Ranheim på Lerkendal Stadion (3-2).
Foto: Ole Martin Wold / NTB
I rykk og napp
Det er naturleg å rykkja til når ein skjønar at laget ein spelar eller heiar på, rykkjer ned.
Kjersti Halvorsen er psykolog og forfattar.
Foto: Lina Hindrum
Fadesar og fasadar
Roboten blir til mens vi ror.
Penélope Cruz i rolla som mor til Adriana eller Andrea, spelt av Luana Giuliani.
Foto: Wildside
Roma – ein lukka by
Filmmelding: Italiensk oppvekstdrama sveipt i 70-talet skildrar tronge kjønnsnormer og fridomstrong.
Studentar på Universitetsbiblioteket på Blindern i Oslo.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Ja til skule, nei til studentfabrikk
Diverre er samarbeidet mellom skulen og høgre utdanningsinstitusjonar ofte dårleg.
Ragnar Bjerkreim har teke utgangspunkt i Josef-forteljinga i 1. Mosebok. Prosjektet tek for seg flukt, emigrasjon og folkevandring til ulike tider og på ulike kontinent.
Foto: Gry Monica Hellevik
Gjennom byar, under bru
Ragnar Bjerkreims Stjernesti famnar breitt, med mange røyster og opne landskap.