Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Orkesteret Ava Mendoza

Gitaristen er på heimebane i soloformatet.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Ava Mendoza då ho spelte på Bergamo jazzfestival 19. mars i år. Giuseppe Diotti er kunstnaren bak biletet som har tittelen  «La Morte di Antigone».

Ava Mendoza då ho spelte på Bergamo jazzfestival 19. mars i år. Giuseppe Diotti er kunstnaren bak biletet som har tittelen «La Morte di Antigone».

Foto: Lars Mossefinn

Ava Mendoza då ho spelte på Bergamo jazzfestival 19. mars i år. Giuseppe Diotti er kunstnaren bak biletet som har tittelen  «La Morte di Antigone».

Ava Mendoza då ho spelte på Bergamo jazzfestival 19. mars i år. Giuseppe Diotti er kunstnaren bak biletet som har tittelen «La Morte di Antigone».

Foto: Lars Mossefinn

1737
20220603
1737
20220603

Jazz / Rock / Impro

Ava Mendoza:

New Spells

Ava Mendoza, gitarar og elektronikk.
Relative Pitch Records

Den amerikanske gitaristen, vokalisten og komponisten Ava Mendoza er eit av dei heitaste namna på jazz-/improscenen i dag. Spesielt etter at ho i 2013 flytta til Brooklyn, har namnet hennar dukka opp i ei mengd prosjekt. Med bandet Unnatural Ways har ho gjeve ut tre plater. Ho gjorde ein solid figur på William Parkers Mayan Space Station (2021), og i dag står ho på scenen på Nattjazz som medlem av Nate Wooleys Columbia Icefield.

Den første soloplata hennar, Shadow Stories, kom allereie i 2010. Her serverer ho ein miks av tradisjonsstoff tolka på sitt spesielle vis. Med New Spells er country- og bluesrøtene langt frå så tydeleg til stades. To av dei fem låtane har ho skrive sjølv. I tillegg tolkar ho låtar av bassistane Devin Hoff og Trevor Dunn og saksofonisten John Dikeman.

Mendoza er ikkje berre ein virtuos gitarist – ho har fullstendig kontroll på effektboksar og pedalar og brukar dei på utsøkt vis til å skapa eit orkestralt univers. Høgdepunktet er hennar eigen komposisjon «New Ghosts». Her nyttar ho heile paletten og syner seg som ein framifrå historieforteljar. Også Hoffs «Ampulex Compressa» vert driven fram i eit slags spørsmål–svar-formular i ein kaskade av klang, vrenging og overtonar. Dunns «Apart From» er vel den låten som minner sterkast om tradisjonssida til Mendoza. Her formidlar ho ein sår lengt som går over i fortviling og frustrasjon. New Spells triggar eit mangfald av emosjonar. Om du ikkje allereie har gjort det, merk deg namnet Ava Mendoza.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz / Rock / Impro

Ava Mendoza:

New Spells

Ava Mendoza, gitarar og elektronikk.
Relative Pitch Records

Den amerikanske gitaristen, vokalisten og komponisten Ava Mendoza er eit av dei heitaste namna på jazz-/improscenen i dag. Spesielt etter at ho i 2013 flytta til Brooklyn, har namnet hennar dukka opp i ei mengd prosjekt. Med bandet Unnatural Ways har ho gjeve ut tre plater. Ho gjorde ein solid figur på William Parkers Mayan Space Station (2021), og i dag står ho på scenen på Nattjazz som medlem av Nate Wooleys Columbia Icefield.

Den første soloplata hennar, Shadow Stories, kom allereie i 2010. Her serverer ho ein miks av tradisjonsstoff tolka på sitt spesielle vis. Med New Spells er country- og bluesrøtene langt frå så tydeleg til stades. To av dei fem låtane har ho skrive sjølv. I tillegg tolkar ho låtar av bassistane Devin Hoff og Trevor Dunn og saksofonisten John Dikeman.

Mendoza er ikkje berre ein virtuos gitarist – ho har fullstendig kontroll på effektboksar og pedalar og brukar dei på utsøkt vis til å skapa eit orkestralt univers. Høgdepunktet er hennar eigen komposisjon «New Ghosts». Her nyttar ho heile paletten og syner seg som ein framifrå historieforteljar. Også Hoffs «Ampulex Compressa» vert driven fram i eit slags spørsmål–svar-formular i ein kaskade av klang, vrenging og overtonar. Dunns «Apart From» er vel den låten som minner sterkast om tradisjonssida til Mendoza. Her formidlar ho ein sår lengt som går over i fortviling og frustrasjon. New Spells triggar eit mangfald av emosjonar. Om du ikkje allereie har gjort det, merk deg namnet Ava Mendoza.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Den danske forfattaren Olga Ravn har skrive ein slags litterær true crime om hekseprosessane.

Den danske forfattaren Olga Ravn har skrive ein slags litterær true crime om hekseprosessane.

Foto: Sara Galbiati

BokMeldingar

Kvinner som brenn

Olga Ravn fortel om trolldomsprosessar på 1600-talet.

Hilde Vesaas
Den danske forfattaren Olga Ravn har skrive ein slags litterær true crime om hekseprosessane.

Den danske forfattaren Olga Ravn har skrive ein slags litterær true crime om hekseprosessane.

Foto: Sara Galbiati

BokMeldingar

Kvinner som brenn

Olga Ravn fortel om trolldomsprosessar på 1600-talet.

Hilde Vesaas
Bjørn Olaf Johannessen er manusforfattar for ei rekkje filmar og TV-seriar. Årets roman er den tredje sidan debuten i 2017.

Bjørn Olaf Johannessen er manusforfattar for ei rekkje filmar og TV-seriar. Årets roman er den tredje sidan debuten i 2017.

Foto: Jacob Johannessen Maske

BokMeldingar

Inni er me like, men det er utanpå

Bjørn Olaf Johannessen skriv artig, men mest utanpå om det innvendige.

Odd W. Surén
Bjørn Olaf Johannessen er manusforfattar for ei rekkje filmar og TV-seriar. Årets roman er den tredje sidan debuten i 2017.

Bjørn Olaf Johannessen er manusforfattar for ei rekkje filmar og TV-seriar. Årets roman er den tredje sidan debuten i 2017.

Foto: Jacob Johannessen Maske

BokMeldingar

Inni er me like, men det er utanpå

Bjørn Olaf Johannessen skriv artig, men mest utanpå om det innvendige.

Odd W. Surén

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis