Når alt stemmer
Bobo Stenson Trio spela i bystyresalen.
Foto: Tommy Neverdal
Les også
Vil du vera med, så heng på
Les også
Frontfigur Stian Carstensen spelar på sekkepipe.
Foto: Tommy Neverdal
Musikkterapi frå Eidsvoll
Les også
Mariam Wallentin stod på scena saman med Vestnorsk Jazzensemble.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Fyrtårnet
Les også
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Les også
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
Les også
Electric Eye tek imot applaus etter konserten.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Gjennomarbeidd
Les også
Vil du vera med, så heng på
Les også
Frontfigur Stian Carstensen spelar på sekkepipe.
Foto: Tommy Neverdal
Musikkterapi frå Eidsvoll
Les også
Mariam Wallentin stod på scena saman med Vestnorsk Jazzensemble.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Fyrtårnet
Les også
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Les også
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
Les også
Electric Eye tek imot applaus etter konserten.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Gjennomarbeidd
Konsert
Bobo Stenson Trio
Bystyresalen, fredag
Å sitja på fremste benk i den arkitektonisk vakre og akustisk gode bystyresalen og lytta til favorittpianotrioen sin er toppen av lukke – spesielt når denne trioen har ein heilt optimal dag på jobben. Bobo Stenson (piano), Anders Jormin (bass) og Jon Fält (trommer og kalimba) har jobba saman i 18 år. Kjemien må vera der om eit samarbeid skal fungera og vera kunstnarleg gjevande etter så lang tid, men ein merkar med ein gong at desse tre elskar å skapa musikk saman.
Dei byrja med Sven-Erik Bäcks «Våren» og følgde opp med ein song frå Nord-Korea, som naturleg førte vidare til Alfred Jansons «Ky og vakre Madame Ky», ei nidvise om den sørvietnamesiske leiaren og playboyen Nguyen Cao Ky. Trioen brukar humor for å få fram ironien, og Stenson spelar eit av sine pregnante kor – mest som ein komposisjon i komposisjonen. Dette leier oss fram til det førebelse høgdepunktet i konserten «Don’s Kora Song» (som er å finna på Cantando, ECM, 2008). Temaet blei spelt av Stenson og Fält (på kalimba). I den improviserte sekvensen skifta Fält ut kalimbaen med trommene.
Siste del av konserten byrja med to Jormin-komposisjonar der han fekk vist at han er ein virtuos med bogen. Bluesklassikaren som er ført i pennen av saksofonisten Gary Bartz, blei eit springbrett for trioen til å kasta seg ut i ein lengre bolk som på engelsk heiter trading fours, musikalsk samtalekunst av beste sort!
Det er ikkje ofte det skjer, men ekstranummeret blei faktisk det ultimate høgdepunktet. Ein latininspirert låt trigga både Stenson og Jormin til solistiske høgder, og låten varte mykje lenger enn ekstranummer brukar å vara.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Konsert
Bobo Stenson Trio
Bystyresalen, fredag
Å sitja på fremste benk i den arkitektonisk vakre og akustisk gode bystyresalen og lytta til favorittpianotrioen sin er toppen av lukke – spesielt når denne trioen har ein heilt optimal dag på jobben. Bobo Stenson (piano), Anders Jormin (bass) og Jon Fält (trommer og kalimba) har jobba saman i 18 år. Kjemien må vera der om eit samarbeid skal fungera og vera kunstnarleg gjevande etter så lang tid, men ein merkar med ein gong at desse tre elskar å skapa musikk saman.
Dei byrja med Sven-Erik Bäcks «Våren» og følgde opp med ein song frå Nord-Korea, som naturleg førte vidare til Alfred Jansons «Ky og vakre Madame Ky», ei nidvise om den sørvietnamesiske leiaren og playboyen Nguyen Cao Ky. Trioen brukar humor for å få fram ironien, og Stenson spelar eit av sine pregnante kor – mest som ein komposisjon i komposisjonen. Dette leier oss fram til det førebelse høgdepunktet i konserten «Don’s Kora Song» (som er å finna på Cantando, ECM, 2008). Temaet blei spelt av Stenson og Fält (på kalimba). I den improviserte sekvensen skifta Fält ut kalimbaen med trommene.
Siste del av konserten byrja med to Jormin-komposisjonar der han fekk vist at han er ein virtuos med bogen. Bluesklassikaren som er ført i pennen av saksofonisten Gary Bartz, blei eit springbrett for trioen til å kasta seg ut i ein lengre bolk som på engelsk heiter trading fours, musikalsk samtalekunst av beste sort!
Det er ikkje ofte det skjer, men ekstranummeret blei faktisk det ultimate høgdepunktet. Ein latininspirert låt trigga både Stenson og Jormin til solistiske høgder, og låten varte mykje lenger enn ekstranummer brukar å vara.
Les også
Vil du vera med, så heng på
Les også
Frontfigur Stian Carstensen spelar på sekkepipe.
Foto: Tommy Neverdal
Musikkterapi frå Eidsvoll
Les også
Mariam Wallentin stod på scena saman med Vestnorsk Jazzensemble.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Fyrtårnet
Les også
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Les også
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
Fleire artiklar
Abid Raja er advokat og Venstre- politikar.
Foto: Lina Hindrum
Det trugande utanforskapet
På sitt beste er Vår ære og vår frykt historia om ei integrering på retur og ei kraftig åtvaring om kva som kan skje som følgje av det.
Fargerikt om tolsemd
Me får garantert høyra meir til komponisten Eilertsen.
Birger Emanuelsen har skrive både romanar, essay og sakprosa etter debuten i 2012.
Foto: Christopher Helberg
Endringar til godt og vondt
Birger Emanuelsen skriv om folk slik at ein trur på det.
Me drog til månen av di det var teknologisk mogleg. Eit strålande døme på det teknologiske imperativet. Her vandrar astronaut Buzz Aldrin frå Apollo 11 rundt og les sjekklista si på venstre arm på ekte ingeniørvis.
Kjelde: Nasa
Teknologisk imperativ!
«Birkebeinerne på ski over fjellet med kongsbarnet».
Foto: Morten Henden Aamot
Eit ikonisk stykke kunst er kome heim
Medan gode krefter arbeider for å etablere eit museum for kunstnarbrørne Bergslien på Voss, har den lokale sparebanken sikra seg ein originalversjon av eit hovudverk av målaren Knud Bergslien.