Når alt stemmer
Bobo Stenson Trio spela i bystyresalen.
Foto: Tommy Neverdal
Les også
Vil du vera med, så heng på
Les også
Frontfigur Stian Carstensen spelar på sekkepipe.
Foto: Tommy Neverdal
Musikkterapi frå Eidsvoll
Les også
Mariam Wallentin stod på scena saman med Vestnorsk Jazzensemble.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Fyrtårnet
Les også
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Les også
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
Les også
Electric Eye tek imot applaus etter konserten.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Gjennomarbeidd
Les også
Vil du vera med, så heng på
Les også
Frontfigur Stian Carstensen spelar på sekkepipe.
Foto: Tommy Neverdal
Musikkterapi frå Eidsvoll
Les også
Mariam Wallentin stod på scena saman med Vestnorsk Jazzensemble.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Fyrtårnet
Les også
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Les også
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
Les også
Electric Eye tek imot applaus etter konserten.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Gjennomarbeidd
Konsert
Bobo Stenson Trio
Bystyresalen, fredag
Å sitja på fremste benk i den arkitektonisk vakre og akustisk gode bystyresalen og lytta til favorittpianotrioen sin er toppen av lukke – spesielt når denne trioen har ein heilt optimal dag på jobben. Bobo Stenson (piano), Anders Jormin (bass) og Jon Fält (trommer og kalimba) har jobba saman i 18 år. Kjemien må vera der om eit samarbeid skal fungera og vera kunstnarleg gjevande etter så lang tid, men ein merkar med ein gong at desse tre elskar å skapa musikk saman.
Dei byrja med Sven-Erik Bäcks «Våren» og følgde opp med ein song frå Nord-Korea, som naturleg førte vidare til Alfred Jansons «Ky og vakre Madame Ky», ei nidvise om den sørvietnamesiske leiaren og playboyen Nguyen Cao Ky. Trioen brukar humor for å få fram ironien, og Stenson spelar eit av sine pregnante kor – mest som ein komposisjon i komposisjonen. Dette leier oss fram til det førebelse høgdepunktet i konserten «Don’s Kora Song» (som er å finna på Cantando, ECM, 2008). Temaet blei spelt av Stenson og Fält (på kalimba). I den improviserte sekvensen skifta Fält ut kalimbaen med trommene.
Siste del av konserten byrja med to Jormin-komposisjonar der han fekk vist at han er ein virtuos med bogen. Bluesklassikaren som er ført i pennen av saksofonisten Gary Bartz, blei eit springbrett for trioen til å kasta seg ut i ein lengre bolk som på engelsk heiter trading fours, musikalsk samtalekunst av beste sort!
Det er ikkje ofte det skjer, men ekstranummeret blei faktisk det ultimate høgdepunktet. Ein latininspirert låt trigga både Stenson og Jormin til solistiske høgder, og låten varte mykje lenger enn ekstranummer brukar å vara.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Konsert
Bobo Stenson Trio
Bystyresalen, fredag
Å sitja på fremste benk i den arkitektonisk vakre og akustisk gode bystyresalen og lytta til favorittpianotrioen sin er toppen av lukke – spesielt når denne trioen har ein heilt optimal dag på jobben. Bobo Stenson (piano), Anders Jormin (bass) og Jon Fält (trommer og kalimba) har jobba saman i 18 år. Kjemien må vera der om eit samarbeid skal fungera og vera kunstnarleg gjevande etter så lang tid, men ein merkar med ein gong at desse tre elskar å skapa musikk saman.
Dei byrja med Sven-Erik Bäcks «Våren» og følgde opp med ein song frå Nord-Korea, som naturleg førte vidare til Alfred Jansons «Ky og vakre Madame Ky», ei nidvise om den sørvietnamesiske leiaren og playboyen Nguyen Cao Ky. Trioen brukar humor for å få fram ironien, og Stenson spelar eit av sine pregnante kor – mest som ein komposisjon i komposisjonen. Dette leier oss fram til det førebelse høgdepunktet i konserten «Don’s Kora Song» (som er å finna på Cantando, ECM, 2008). Temaet blei spelt av Stenson og Fält (på kalimba). I den improviserte sekvensen skifta Fält ut kalimbaen med trommene.
Siste del av konserten byrja med to Jormin-komposisjonar der han fekk vist at han er ein virtuos med bogen. Bluesklassikaren som er ført i pennen av saksofonisten Gary Bartz, blei eit springbrett for trioen til å kasta seg ut i ein lengre bolk som på engelsk heiter trading fours, musikalsk samtalekunst av beste sort!
Det er ikkje ofte det skjer, men ekstranummeret blei faktisk det ultimate høgdepunktet. Ein latininspirert låt trigga både Stenson og Jormin til solistiske høgder, og låten varte mykje lenger enn ekstranummer brukar å vara.
Les også
Vil du vera med, så heng på
Les også
Frontfigur Stian Carstensen spelar på sekkepipe.
Foto: Tommy Neverdal
Musikkterapi frå Eidsvoll
Les også
Mariam Wallentin stod på scena saman med Vestnorsk Jazzensemble.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Fyrtårnet
Les også
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Les også
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
Fleire artiklar
Isbilar er ikkje noko nytt, men heller ikkje nokon garanti for kvalitet.
Foto via Wikimedia Commons
Isbilen spelar høgt, men taper på kvalitet.
Kor mykje vatn er det eigentleg mogleg å ha i ein iskrem og framleis få han til å likne ein fløyteis?
Foto: Seth Wenig / AP / NTB
Eit teikn på frustrasjon
Korkje Trump eller Biden har i røynda full kontroll på auke og fall i inflasjon eller kriminalitet.
Else Hagen: «Familie» (1950), olje på lerret. Rolf E. Stenersens samling / Munchmuseet.
Etterlysing og turné
Else Hagen er i dag eit ukjent namn for mange, men det er i endring.
Anders Folkestad og Torbjørn Ryssevik meiner det er nødvendig å styrke den vidaregåande skulen si studieførebuande rolle.
Gorm Kallestad / NTB
Studieopptak og skulifisering
Statsråden gjer rett i å avvise opptaksprøver som hovudveg til høgare utdanning.
Stig Amdam og Ragnhild Gudbrandsen spelar hovudrollene i stykket av August Strindberg.
Foto: Magnus Skrede / Den Nationale Scene
Krigen mellom kjønna
Dødsdansen er eit ekteskapsdrama der komikken får for stor plass, men spelestilane utfordrar kvarandre på interessant vis.