Moderleg dansemusikk
RuPauls fjortande er ein spretten dansegolvssymfoni med smittande aura av sunn sjølvtillit.
Pop / Elektronisk musikk
RuPaul:
Mamaru
RuCo Inc.
RuPaul var først å sjå i videoen til The B52s «Love Shack» frå 1989 og har gitt ut musikk sidan 1993. Det nye albumet, Mamaru, hans fjortande, kom ut same dag som første episode av fjortande sesong av TV-showet RuPaul’s Drag Race. I første episode av det som ser ut til å bli ein heidundrande sesong fylt med inspirerande personlegdomar, gjorde dragmoder Ru sin entré på gangplanken i form av ein koreografi til den varmande house- og R&B-låta «Catwalk», omgitt av muskuløse dansarar og ein aura av inspirerande, sann og sunn sjølvtillit.
Mamaru er eit fokusert album der RuPaul med stor suksess viklar 90-tals house- og dance-røtene sine saman med moderne klubbmusikk og hiphop. Produksjonen er fyldig, fengande og blytung på eit vis som vekkjer lyst til både tramping og spretting.
Det djupe houseopningssporet «Just What They Want» er, med varm 90-talsbassynth, ein overraskande bridge-del og framifrå bruk av stemmesamplingar som drivande element, nett det underteikna vil høyre. Liknande meisterleg tilklipping av vokalsnuttar finst både her og der albumet gjennom, til dømes på det medrivande refrenget til den hardtslåande reggaetonlåten «Who Is She». Ingen av dei ti spora kjennest overflødige. Sjølv den autotuneherja og intenst chiptunekrydra hyperpoplåten «Smile» skal det godt gjerast å bli gretten av.
Noko av det som gjer RuPauls prosjekt så vakkert og viktig, er at han meistrar å overlevere ei kjensle av fridom til å vere den ein er i staden for å presse seg inn i prefabrikkerte stil- og personlegdomsinnpakningar. Verda er di rullebane, som han syng med ein omsorg som med rette kan kallast moderleg.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er musikar, kunstnar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Pop / Elektronisk musikk
RuPaul:
Mamaru
RuCo Inc.
RuPaul var først å sjå i videoen til The B52s «Love Shack» frå 1989 og har gitt ut musikk sidan 1993. Det nye albumet, Mamaru, hans fjortande, kom ut same dag som første episode av fjortande sesong av TV-showet RuPaul’s Drag Race. I første episode av det som ser ut til å bli ein heidundrande sesong fylt med inspirerande personlegdomar, gjorde dragmoder Ru sin entré på gangplanken i form av ein koreografi til den varmande house- og R&B-låta «Catwalk», omgitt av muskuløse dansarar og ein aura av inspirerande, sann og sunn sjølvtillit.
Mamaru er eit fokusert album der RuPaul med stor suksess viklar 90-tals house- og dance-røtene sine saman med moderne klubbmusikk og hiphop. Produksjonen er fyldig, fengande og blytung på eit vis som vekkjer lyst til både tramping og spretting.
Det djupe houseopningssporet «Just What They Want» er, med varm 90-talsbassynth, ein overraskande bridge-del og framifrå bruk av stemmesamplingar som drivande element, nett det underteikna vil høyre. Liknande meisterleg tilklipping av vokalsnuttar finst både her og der albumet gjennom, til dømes på det medrivande refrenget til den hardtslåande reggaetonlåten «Who Is She». Ingen av dei ti spora kjennest overflødige. Sjølv den autotuneherja og intenst chiptunekrydra hyperpoplåten «Smile» skal det godt gjerast å bli gretten av.
Noko av det som gjer RuPauls prosjekt så vakkert og viktig, er at han meistrar å overlevere ei kjensle av fridom til å vere den ein er i staden for å presse seg inn i prefabrikkerte stil- og personlegdomsinnpakningar. Verda er di rullebane, som han syng med ein omsorg som med rette kan kallast moderleg.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er musikar, kunstnar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Klima- og miljøminister Andreas Bjelland Eriksen (Ap)
Foto: Javad Parsa / NTB
Bedre forhold for villreinen
Villreinen som lever i fjellområdene i Sør-Norge, sliter. Skal vi lykkes med å snu utviklingen, må vi finne løsninger sammen.
Oppsettingar og konsertar er ein viktig og synleg del av skolegangen på musikklinjene. Her frå Hakkebakkeskogen ved Stord vidaregåande skule.
Foto: Stord vgs
Kampen om kunstfaga
Om kunstfaglege linjer ved vidaregåande skolar har livets rett, er ein årleg debatt når elevplassar og kroner skal fordelast.
Lars Elling har skrive eit portrett av venen Stian Carstensen.
Foto: Trond A. Isaksen
Singel og sanatorium
Lars Elling skriv sprudlande, intelligent overskotsprosa
frå sinnets undergrunn.
Mannsutvalet saman med kultur- og likestillingsminister Lubna Jaffery under overrekkinga av rapporten.
Foto: Ole Berg-Rusten
Vil avlive likestillingsmytar
Forskar Mari Teigen ønskjer seg ein kjønnsdebatt bygd på kunnskap.
Den norske fiskeflåten er mangfaldig. Her er ringnotfartøy ved kai i Egersund våren 2017.
Foto: Per Anders Todal
Fiskar er fiskar verst
Striden om kvotemeldinga kan få Fiskarlaget til å rivne.