Lyrisk og funky
Mollestad og Eberson er musikalske sjelevener.
Jubileumsverket for Parken kulturhus i Ålesund er noko av det meir lyriske og kontemplative Hedvig Mollestad har laga.
Foto: Gitte Johannessen / NTB
Jazz
Hedvig Mollestad:
Tempest Revisited
Martin Myhre Olsen, sopran-, alt- og barytonsaks; Karl Nyberg, altsaks; Peter Erik Vergeni, tenorsaks, fløyte; Hedvig Mollestad, gitar, vokal, klapping og piano; Marte Eberson, tangentinstrument; Trond Frønes, bass; Ivar Loe Bjørnstad, trommer og perkusjon; Per Oddvar Johansen, trommer (1).
Rune Grammofon
I 1998 opna Parken kulturhus i Ålesund. Delar av verket Stormen av Arne Nordheim blei brukt i opningsseremonien. Då huset feira 20-årsjubileum, fekk gitaristen, komponisten og ålesundsjenta Hedvig Mollestad i oppdrag å laga eit verk til markeringa. Tittelen tyder på at Nordheim-verket er ei inspirasjonskjelde, men musikken syner på at inspirasjonen stort sett er på eit overordna plan.
Stor arbeidskapasitet
Innspelinga blei gjord året etter konsertpremieren og berre fire månader etter at ho hadde levert tingingsverket Ekhidna til Vossa Jazz. Ikkje noko å seia på arbeidskapasiteten der i garden.
Tempest Revisited er delt inn fem frittståande delar, og musikken er langt frå så stormfull som tittelen skulle tyda på. Dette er noko av det meir lyriske og kontemplative Mollestad har laga, med godt rom for improvisasjon både på «Winds Approaching» og «Kittiwakes In Gusts». I den sistnemnde får saksofonistane verkeleg utfalda seg. Det er likevel funne plass til nokre sugande gitarriff. Avslutningslåten «High Hair» er musikalsk mest i slekt med repertoaret til trioen hennar, medan «418 (Stairs In Storms)» er verket i verket, og innleiinga syner klarast inspirasjonen frå Nordheim.
Samspel
Musikken er mangfaldig og bandet leverer upåklageleg, men det er samspelet mellom Eberson og Mollestad som gjev denne plata det vesle ekstra. Eberson brukar tangentinstrumentet Vintage Vibe mykje, og koret hennar på «Winds Approaching», med det eksemplariske kompet til Mollestad (og Bjørnstad), er den vidgjetne rosina i pølsa.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Jazz
Hedvig Mollestad:
Tempest Revisited
Martin Myhre Olsen, sopran-, alt- og barytonsaks; Karl Nyberg, altsaks; Peter Erik Vergeni, tenorsaks, fløyte; Hedvig Mollestad, gitar, vokal, klapping og piano; Marte Eberson, tangentinstrument; Trond Frønes, bass; Ivar Loe Bjørnstad, trommer og perkusjon; Per Oddvar Johansen, trommer (1).
Rune Grammofon
I 1998 opna Parken kulturhus i Ålesund. Delar av verket Stormen av Arne Nordheim blei brukt i opningsseremonien. Då huset feira 20-årsjubileum, fekk gitaristen, komponisten og ålesundsjenta Hedvig Mollestad i oppdrag å laga eit verk til markeringa. Tittelen tyder på at Nordheim-verket er ei inspirasjonskjelde, men musikken syner på at inspirasjonen stort sett er på eit overordna plan.
Stor arbeidskapasitet
Innspelinga blei gjord året etter konsertpremieren og berre fire månader etter at ho hadde levert tingingsverket Ekhidna til Vossa Jazz. Ikkje noko å seia på arbeidskapasiteten der i garden.
Tempest Revisited er delt inn fem frittståande delar, og musikken er langt frå så stormfull som tittelen skulle tyda på. Dette er noko av det meir lyriske og kontemplative Mollestad har laga, med godt rom for improvisasjon både på «Winds Approaching» og «Kittiwakes In Gusts». I den sistnemnde får saksofonistane verkeleg utfalda seg. Det er likevel funne plass til nokre sugande gitarriff. Avslutningslåten «High Hair» er musikalsk mest i slekt med repertoaret til trioen hennar, medan «418 (Stairs In Storms)» er verket i verket, og innleiinga syner klarast inspirasjonen frå Nordheim.
Samspel
Musikken er mangfaldig og bandet leverer upåklageleg, men det er samspelet mellom Eberson og Mollestad som gjev denne plata det vesle ekstra. Eberson brukar tangentinstrumentet Vintage Vibe mykje, og koret hennar på «Winds Approaching», med det eksemplariske kompet til Mollestad (og Bjørnstad), er den vidgjetne rosina i pølsa.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Skodespelarane Joseph Engel (Bastien) og Sara Montpetit (Chloé) i regidebuten til Charlotte Le Bon.
Foto: Cinemateket
Søte sommarskrømt
Falcon Lake er ein ven og var knalldebut frå Quebec.
Palestinarar på veg ut av Rafah måndag, etter at Israel varsla nye åtak i byen lengst sørvest i Gaza.
Foto: Ramadan Abed / Reuters / NTB
Den raude streken i Rafah
Kanskje skal sluttspelet i Gaza-krigen stå i Rafah. Det blir neppe kort.
Titusenvis av menneske har samla seg framfor parlamentet i Tbilisi dei siste vekene, i protest mot det dei kallar «den russiske lova».
Foto: Ida Lødemel Tvedt
Krossveg i den georgiske draumen
TBILISI: Demonstrasjonane i Georgia kjem til å eskalere fram mot 17. mai.
Mange meiner at det er no landet tek vegvalet mellom Russland og Vesten.
Utvalsleiar Line Eldring leverer NOU-rapporten om EØS-avtalen til utanriksminister Espen Barth Eide (Ap).
Foto: Terje Pedersen / NTB
Kva er alternativet til EØS-medlemskap?
Anna Kleiva er forfattar og omsetjar.
Foto: Privat
Anna Kleiva er ny diktskribent i Dag og Tid
«Eg ser fram til å arbeida meir med einskilde dikt frå ulike forfattarar.»