Livlaus røre
Daft Punk har fjerna trommene frå eit ti år gamalt album, og resultatet er forferdeleg.
Pop
Daft Punk
Random Access Memories
Columbia / Daft Life
Den franske housepopduoen Daft Punk gjorde seg populære ved å knabbe dei mest medrivande delane av mindre kjende soul- og discolåtar, slengje på nokre svære basstrommer og enkle vocodermelodiar, finne på nye songtitlar og kalle dei sine eigne. På Random Access Memories frå 2013 prøvde duoen seg på å skrive originalt materiale.
«There are many things I don’t understand», song dei på fjerdesporet. Det eg ikkje forstår, er kvifor Random Access Memories (Drumless Edition) eksisterer. Her er trommene fjerna frå albumet; resten er som det var.
Med denne trommelause utgåva greier Daft Punk å understreke kor lite nyskapande dei er, og at kvalitetane i musikken «deira» kjem frå arbeid andre har gjort: I tilfellet Random Access Memories var dette tydelegvis trommespelet til Omar Hakim, kjend for samarbeid med Sting og Weather Report, og John «J.R.» Robinson, som mellom anna spelte på Michael Jackson-plata Off the Wall.
No når han ligg så langt framme i lydbiletet, skjer lyden i den robotaktige vocodervokalen skikkelig i øyro; eg blir faktisk fysisk kvalm (det er sant). Psykisk kvalm blir eg av dei ufatteleg platte arrangementa – det som står att utan trommene, er den flataste og mest generiske etterlikninga av soul, disco og electropop som tenkjast kan. Det einaste musikalsk oppegåande som står att her, er Pharrell Williams’ vokal på «Get Lucky».
«’Give Life Back to Music’, syng den maskerte vocodervokalisten på opningssporet, og det er nettopp liv Daft Punk har gitt til musikken sin», skreiv eg i meldinga mi av Random Access Memories i 2013. På Drumless Edition er livet teke bort; det som står att, er klisjéfylte, flate arrangement og banal tonalitet.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er kunstnar, trommeslagar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Pop
Daft Punk
Random Access Memories
Columbia / Daft Life
Den franske housepopduoen Daft Punk gjorde seg populære ved å knabbe dei mest medrivande delane av mindre kjende soul- og discolåtar, slengje på nokre svære basstrommer og enkle vocodermelodiar, finne på nye songtitlar og kalle dei sine eigne. På Random Access Memories frå 2013 prøvde duoen seg på å skrive originalt materiale.
«There are many things I don’t understand», song dei på fjerdesporet. Det eg ikkje forstår, er kvifor Random Access Memories (Drumless Edition) eksisterer. Her er trommene fjerna frå albumet; resten er som det var.
Med denne trommelause utgåva greier Daft Punk å understreke kor lite nyskapande dei er, og at kvalitetane i musikken «deira» kjem frå arbeid andre har gjort: I tilfellet Random Access Memories var dette tydelegvis trommespelet til Omar Hakim, kjend for samarbeid med Sting og Weather Report, og John «J.R.» Robinson, som mellom anna spelte på Michael Jackson-plata Off the Wall.
No når han ligg så langt framme i lydbiletet, skjer lyden i den robotaktige vocodervokalen skikkelig i øyro; eg blir faktisk fysisk kvalm (det er sant). Psykisk kvalm blir eg av dei ufatteleg platte arrangementa – det som står att utan trommene, er den flataste og mest generiske etterlikninga av soul, disco og electropop som tenkjast kan. Det einaste musikalsk oppegåande som står att her, er Pharrell Williams’ vokal på «Get Lucky».
«’Give Life Back to Music’, syng den maskerte vocodervokalisten på opningssporet, og det er nettopp liv Daft Punk har gitt til musikken sin», skreiv eg i meldinga mi av Random Access Memories i 2013. På Drumless Edition er livet teke bort; det som står att, er klisjéfylte, flate arrangement og banal tonalitet.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er kunstnar, trommeslagar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Palestinarar på veg ut av Rafah måndag, etter at Israel varsla nye åtak i byen lengst sørvest i Gaza.
Foto: Ramadan Abed / Reuters / NTB
Den raude streken i Rafah
Kanskje skal sluttspelet i Gaza-krigen stå i Rafah. Det blir neppe kort.
Titusenvis av menneske har samla seg framfor parlamentet i Tbilisi dei siste vekene, i protest mot det dei kallar «den russiske lova».
Foto: Ida Lødemel Tvedt
Krossveg i den georgiske draumen
TBILISI: Demonstrasjonane i Georgia kjem til å eskalere fram mot 17. mai.
Mange meiner at det er no landet tek vegvalet mellom Russland og Vesten.
Utvalsleiar Line Eldring leverer NOU-rapporten om EØS-avtalen til utanriksminister Espen Barth Eide (Ap).
Foto: Terje Pedersen / NTB
Kva er alternativet til EØS-medlemskap?
Anna Kleiva er forfattar og omsetjar.
Foto: Privat
Anna Kleiva er ny diktskribent i Dag og Tid
«Eg ser fram til å arbeida meir med einskilde dikt frå ulike forfattarar.»
Foto: Hatem Khaled / NTB
Krasnik og eg
Dei som følger debatten, kan sjå to ulike haldningar til Israel og Palestina utfalde seg.