Hoem og Hoem funkar som ei kule
Ine Hoem er ein framifrå tekstformidlar.
Viser/pop
Ine Hoem:
Alt vi har kjært
Ine Hoem, vokal; Markus Lillehaug Johnsen, gitar; Andreas Ulvo, tangentinstrument; Jo Berger Myhre, bass; Pål Hausken, trommer; Mathias Eick, trompet (4); Thorbjørn Harr, vokal (7)
Slaraffensongs
Det var med blanda forventningar eg sette på denne CD-en. Kor godt ville det litterære universet til Edvard Hoem gå i hop med det musikalske universet til Ine Hoem? Det enkle svaret er – heilt ok.
Alle dei ni songane har tekst av Edvard Hoem, men Ine Hoem har fått hjelp av Henning Sommerro og Håkon Berge med komponeringa. Sommerro har signert tre låtar, og Berge har sett tone til det absolutte høgdepunktet på plata «No stig vår song». Berge har på magisk vis konstruert ein melodi og ei harmonisering som gjev ei perpetuum mobile-kjensle.
Arrangementa er oftast sparsame, og det fine bandet ho har med seg, legg kledeleg band på seg. Lydbiletet set vokalen i framgrunnen, og tekstane vert formidla krystallklart på ein liketil måte. Sommerros «Sorgsalme» og Hoems eigen «Alt vi har kjært» illustrerer dette på framifrå vis. (Likevel hadde det vore ynskjeleg at tekstane stod på omslaget.)
Minst vellukka er «Så syng eg da ein song for deg». Teksten kjem ikkje til sin rett i denne raske og føreseielege poplåten, men dette er det eine unnataket. Elles opnar produksjonen ikkje opp for improviserte sekvensar. Unnataket er «Den fattige Gud» der Mathias Eick på karakteristisk vis serverer eit kort og formfullenda trompetkor. Ei plate for mørke vinterkveldar.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Viser/pop
Ine Hoem:
Alt vi har kjært
Ine Hoem, vokal; Markus Lillehaug Johnsen, gitar; Andreas Ulvo, tangentinstrument; Jo Berger Myhre, bass; Pål Hausken, trommer; Mathias Eick, trompet (4); Thorbjørn Harr, vokal (7)
Slaraffensongs
Det var med blanda forventningar eg sette på denne CD-en. Kor godt ville det litterære universet til Edvard Hoem gå i hop med det musikalske universet til Ine Hoem? Det enkle svaret er – heilt ok.
Alle dei ni songane har tekst av Edvard Hoem, men Ine Hoem har fått hjelp av Henning Sommerro og Håkon Berge med komponeringa. Sommerro har signert tre låtar, og Berge har sett tone til det absolutte høgdepunktet på plata «No stig vår song». Berge har på magisk vis konstruert ein melodi og ei harmonisering som gjev ei perpetuum mobile-kjensle.
Arrangementa er oftast sparsame, og det fine bandet ho har med seg, legg kledeleg band på seg. Lydbiletet set vokalen i framgrunnen, og tekstane vert formidla krystallklart på ein liketil måte. Sommerros «Sorgsalme» og Hoems eigen «Alt vi har kjært» illustrerer dette på framifrå vis. (Likevel hadde det vore ynskjeleg at tekstane stod på omslaget.)
Minst vellukka er «Så syng eg da ein song for deg». Teksten kjem ikkje til sin rett i denne raske og føreseielege poplåten, men dette er det eine unnataket. Elles opnar produksjonen ikkje opp for improviserte sekvensar. Unnataket er «Den fattige Gud» der Mathias Eick på karakteristisk vis serverer eit kort og formfullenda trompetkor. Ei plate for mørke vinterkveldar.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Stillinga i VM-kampen mellom Ding Liren og Gukesh var 4–4 etter 8 av 14 parti.
Foto: Eng Chin An / FIDE
Sjakken lever vidare som eit kuriosum og freak-show, noko som passar meg ganske bra i denne spalta, skriv Atle Grønn.
Når den ambisiøse kokken Almut (Florence Pugh) møter nyskilde Tobias (Andrew Garfield), endrar livet seg for alltid.
Foto: Ymer Media
At eg tek til tårene, betyr ikkje at eg elskar We Live in Time.
Gjennom foto og tekst dokumenterte Maria Gros Vatne eit annleis liv på bloggen Wildandfree.no. Ho og mannen Nik Payne forlét bylivet og trygge jobbar til fordel for økologisk gardsbruk og heimeskule. Her ser me sonen Falk.
Foto: Maria Gros Vatne
Frå draum til sorg
Ukjent landskap vinn den eine prisen etter den andre. No er den å finne på lista over filmar som er kvalifiserte til vurdering av Oscar-akademiet i kategorien «Beste dokumentarfilm».
Peter Flamm (1891–1963) var ein tysk lege med jødisk familiebakgrunn som i 1926 gjorde furore med debutromanen.
Foto: Otto Kurt Vogelsang / Ullstein bild
«Jeg? er ein djupt fascinerande og høgst moderne tekst om sinnsforvirring og dobbeltgjengeri»
Marie Blokhus, Gard Skagestad og Kirsti Refseth spelar stykket til den tyske dramatikaren Marius von Mayenburg.
Foto: Monica Tormassy / Det Norske Teatret
Kven har makt over kven?
Velspelt om medviten og umedviten makt, sanning, manipulasjon og illusjon.