JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Gjennomarbeidd

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Electric Eye tek imot applaus etter konserten.

Electric Eye tek imot applaus etter konserten.

Foto: Svein Erik Fylkesnes

Electric Eye tek imot applaus etter konserten.

Electric Eye tek imot applaus etter konserten.

Foto: Svein Erik Fylkesnes

1953
20220819
1953
20220819

Tingingsverk

Electric Eye:

Dyp tid

Kulturkirken skåre, Torsdag

Seint torsdag kveld var det duka for nok eit tingingsverk, Dyp tid. Festivalen kunne skilta med heile sju slike nyskapingar. Bandet Electric Eye, med opphav i Bergen og Haugesund, spelar psykedelisk rock med sterke innslag av improvisasjon og har blitt lagt merke til ikkje berre her til lands.

Bandet er sett saman av Øystein Braut (gitar, vokal), Njål Clementsen (bass), Anders Bjelland (tangentinstrument) og Øyvind Hegg-Lunde (trommer). Til å urframføra verket hadde dei fått med seg Sigbjørn Apeland (orgel), Linn Frøkedal (vokal og elektronikk) og Annette Kathinka Servan (vokal og elektronikk). Thorolf Thuestad leverte framifrå lyddesign, og Silje Grimestad hadde ei like helding hand med lysdesignet.

Musikken, som på abstrakt vis tematiserer sider ved skaparverket, har blitt utvikla kollektivt av bandet gjennom mange arbeidsøkter i studio. Verket er ein suite i åtte delar. Kvar del har sin eigen identitet, men orkesteret har lagt mykje arbeid i å utvikla fine overgangar.

Musikken har minimalistiske innslag. Eit dominerande verkemiddel er repeterande figurar som viklar seg inn i kvarandre eller avløyser kvarandre. Det statiske elementet i musikken vert modifisert av det diskré og groovande trommespelet til Hegg-Lunde. Dette poenget viser seg tydelegast i fjerde del. I nokre sekvensar kan ein finna påverknad frå Motorpsycho og Terje Rypdal, men slik inspirasjon svekkjer ikkje inntrykket av at dette er eit verk som står støtt på eigne bein

Temaa er ofte enkle og korte utsegner som kjem etter introar av varierande lengd. Musikken var særs godt gjennomarbeidd. Samspelet var så bra at ein knapt kunne tru det var tale om ei urframføring. Det absolutte høgdepunktet var del tre. Her bygde medlemene i Electric Eye sakte opp eit fundament som blei fullstendig transformert då Apeland kom inn på kyrkjeorgelet. Her viste lyddesignet seg frå si beste side.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Tingingsverk

Electric Eye:

Dyp tid

Kulturkirken skåre, Torsdag

Seint torsdag kveld var det duka for nok eit tingingsverk, Dyp tid. Festivalen kunne skilta med heile sju slike nyskapingar. Bandet Electric Eye, med opphav i Bergen og Haugesund, spelar psykedelisk rock med sterke innslag av improvisasjon og har blitt lagt merke til ikkje berre her til lands.

Bandet er sett saman av Øystein Braut (gitar, vokal), Njål Clementsen (bass), Anders Bjelland (tangentinstrument) og Øyvind Hegg-Lunde (trommer). Til å urframføra verket hadde dei fått med seg Sigbjørn Apeland (orgel), Linn Frøkedal (vokal og elektronikk) og Annette Kathinka Servan (vokal og elektronikk). Thorolf Thuestad leverte framifrå lyddesign, og Silje Grimestad hadde ei like helding hand med lysdesignet.

Musikken, som på abstrakt vis tematiserer sider ved skaparverket, har blitt utvikla kollektivt av bandet gjennom mange arbeidsøkter i studio. Verket er ein suite i åtte delar. Kvar del har sin eigen identitet, men orkesteret har lagt mykje arbeid i å utvikla fine overgangar.

Musikken har minimalistiske innslag. Eit dominerande verkemiddel er repeterande figurar som viklar seg inn i kvarandre eller avløyser kvarandre. Det statiske elementet i musikken vert modifisert av det diskré og groovande trommespelet til Hegg-Lunde. Dette poenget viser seg tydelegast i fjerde del. I nokre sekvensar kan ein finna påverknad frå Motorpsycho og Terje Rypdal, men slik inspirasjon svekkjer ikkje inntrykket av at dette er eit verk som står støtt på eigne bein

Temaa er ofte enkle og korte utsegner som kjem etter introar av varierande lengd. Musikken var særs godt gjennomarbeidd. Samspelet var så bra at ein knapt kunne tru det var tale om ei urframføring. Det absolutte høgdepunktet var del tre. Her bygde medlemene i Electric Eye sakte opp eit fundament som blei fullstendig transformert då Apeland kom inn på kyrkjeorgelet. Her viste lyddesignet seg frå si beste side.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Kvinner i Det republikanske partiet i USA koser seg kring kortbordet.

Kvinner i Det republikanske partiet i USA koser seg kring kortbordet.

Foto: Nina Leen

Frå bridgeverdaKunnskap

Nevrosexisme

«Er det ikkje noko grunnleggjande problematisk ved å ha ein eigen dame­klasse i ein sport som ikkje dreier seg om fysiske eigenskapar, men om logisk tenking?»

Erlend Skjetne
Kvinner i Det republikanske partiet i USA koser seg kring kortbordet.

Kvinner i Det republikanske partiet i USA koser seg kring kortbordet.

Foto: Nina Leen

Frå bridgeverdaKunnskap

Nevrosexisme

«Er det ikkje noko grunnleggjande problematisk ved å ha ein eigen dame­klasse i ein sport som ikkje dreier seg om fysiske eigenskapar, men om logisk tenking?»

Erlend Skjetne
Skodespelar Svein Tindberg flettar saman eigne barndomserfaringar med 4000 år gamle forteljingar frå Bibelen.

Skodespelar Svein Tindberg flettar saman eigne barndomserfaringar med 4000 år gamle forteljingar frå Bibelen.

Foto: Marcel Leliënhof

TeaterMeldingar
KristinAalen

Høgaktuelle forteljingar frå Midtausten

Trur vi Bibelen er ei utdatert bok, tek vi feil. Svein Tindberg syner korleis gamle jødisk-kristne soger talar til vår eksistens no når bombene fell mellom folkeslag.

Foto: Dag Aanderaa

Ordskifte
DagAanderaa

Pyntesjuke og luksuslov

Christian Kvart ville styre pynten, krydderet og konfekten.

Miridae, ei bladtege med oval form.

Miridae, ei bladtege med oval form.

Foto: via Wikimedia Commons

BokMeldingar
Per Roger Sandvik

Levande innsikt om døyande insekt

Ein optimistisk tone råder i ei tettpakka faktabok om dystre utsikter for insekta.

Ein kan finne kveis i levra til sei og torsk.

Ein kan finne kveis i levra til sei og torsk.

Foto: Cornelius Poppe / NTB

KunnskapFeature

Parasittar i fiskekjøtet er ikkje berre ulekkert, det kan òg vere helsefarleg

Arve Nilsen
Ein kan finne kveis i levra til sei og torsk.

Ein kan finne kveis i levra til sei og torsk.

Foto: Cornelius Poppe / NTB

KunnskapFeature

Parasittar i fiskekjøtet er ikkje berre ulekkert, det kan òg vere helsefarleg

Arve Nilsen

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis