Gjennomarbeidd
Electric Eye tek imot applaus etter konserten.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Les også
Vil du vera med, så heng på
Les også
Frontfigur Stian Carstensen spelar på sekkepipe.
Foto: Tommy Neverdal
Musikkterapi frå Eidsvoll
Les også
Mariam Wallentin stod på scena saman med Vestnorsk Jazzensemble.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Fyrtårnet
Les også
Bobo Stenson Trio spela i bystyresalen.
Foto: Tommy Neverdal
Når alt stemmer
Les også
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Les også
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
Les også
Vil du vera med, så heng på
Les også
Frontfigur Stian Carstensen spelar på sekkepipe.
Foto: Tommy Neverdal
Musikkterapi frå Eidsvoll
Les også
Mariam Wallentin stod på scena saman med Vestnorsk Jazzensemble.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Fyrtårnet
Les også
Bobo Stenson Trio spela i bystyresalen.
Foto: Tommy Neverdal
Når alt stemmer
Les også
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Les også
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
Tingingsverk
Electric Eye:
Dyp tid
Kulturkirken skåre, Torsdag
Seint torsdag kveld var det duka for nok eit tingingsverk, Dyp tid. Festivalen kunne skilta med heile sju slike nyskapingar. Bandet Electric Eye, med opphav i Bergen og Haugesund, spelar psykedelisk rock med sterke innslag av improvisasjon og har blitt lagt merke til ikkje berre her til lands.
Bandet er sett saman av Øystein Braut (gitar, vokal), Njål Clementsen (bass), Anders Bjelland (tangentinstrument) og Øyvind Hegg-Lunde (trommer). Til å urframføra verket hadde dei fått med seg Sigbjørn Apeland (orgel), Linn Frøkedal (vokal og elektronikk) og Annette Kathinka Servan (vokal og elektronikk). Thorolf Thuestad leverte framifrå lyddesign, og Silje Grimestad hadde ei like helding hand med lysdesignet.
Musikken, som på abstrakt vis tematiserer sider ved skaparverket, har blitt utvikla kollektivt av bandet gjennom mange arbeidsøkter i studio. Verket er ein suite i åtte delar. Kvar del har sin eigen identitet, men orkesteret har lagt mykje arbeid i å utvikla fine overgangar.
Musikken har minimalistiske innslag. Eit dominerande verkemiddel er repeterande figurar som viklar seg inn i kvarandre eller avløyser kvarandre. Det statiske elementet i musikken vert modifisert av det diskré og groovande trommespelet til Hegg-Lunde. Dette poenget viser seg tydelegast i fjerde del. I nokre sekvensar kan ein finna påverknad frå Motorpsycho og Terje Rypdal, men slik inspirasjon svekkjer ikkje inntrykket av at dette er eit verk som står støtt på eigne bein
Temaa er ofte enkle og korte utsegner som kjem etter introar av varierande lengd. Musikken var særs godt gjennomarbeidd. Samspelet var så bra at ein knapt kunne tru det var tale om ei urframføring. Det absolutte høgdepunktet var del tre. Her bygde medlemene i Electric Eye sakte opp eit fundament som blei fullstendig transformert då Apeland kom inn på kyrkjeorgelet. Her viste lyddesignet seg frå si beste side.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Tingingsverk
Electric Eye:
Dyp tid
Kulturkirken skåre, Torsdag
Seint torsdag kveld var det duka for nok eit tingingsverk, Dyp tid. Festivalen kunne skilta med heile sju slike nyskapingar. Bandet Electric Eye, med opphav i Bergen og Haugesund, spelar psykedelisk rock med sterke innslag av improvisasjon og har blitt lagt merke til ikkje berre her til lands.
Bandet er sett saman av Øystein Braut (gitar, vokal), Njål Clementsen (bass), Anders Bjelland (tangentinstrument) og Øyvind Hegg-Lunde (trommer). Til å urframføra verket hadde dei fått med seg Sigbjørn Apeland (orgel), Linn Frøkedal (vokal og elektronikk) og Annette Kathinka Servan (vokal og elektronikk). Thorolf Thuestad leverte framifrå lyddesign, og Silje Grimestad hadde ei like helding hand med lysdesignet.
Musikken, som på abstrakt vis tematiserer sider ved skaparverket, har blitt utvikla kollektivt av bandet gjennom mange arbeidsøkter i studio. Verket er ein suite i åtte delar. Kvar del har sin eigen identitet, men orkesteret har lagt mykje arbeid i å utvikla fine overgangar.
Musikken har minimalistiske innslag. Eit dominerande verkemiddel er repeterande figurar som viklar seg inn i kvarandre eller avløyser kvarandre. Det statiske elementet i musikken vert modifisert av det diskré og groovande trommespelet til Hegg-Lunde. Dette poenget viser seg tydelegast i fjerde del. I nokre sekvensar kan ein finna påverknad frå Motorpsycho og Terje Rypdal, men slik inspirasjon svekkjer ikkje inntrykket av at dette er eit verk som står støtt på eigne bein
Temaa er ofte enkle og korte utsegner som kjem etter introar av varierande lengd. Musikken var særs godt gjennomarbeidd. Samspelet var så bra at ein knapt kunne tru det var tale om ei urframføring. Det absolutte høgdepunktet var del tre. Her bygde medlemene i Electric Eye sakte opp eit fundament som blei fullstendig transformert då Apeland kom inn på kyrkjeorgelet. Her viste lyddesignet seg frå si beste side.
Les også
Vil du vera med, så heng på
Les også
Frontfigur Stian Carstensen spelar på sekkepipe.
Foto: Tommy Neverdal
Musikkterapi frå Eidsvoll
Les også
Mariam Wallentin stod på scena saman med Vestnorsk Jazzensemble.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Fyrtårnet
Les også
Bobo Stenson Trio spela i bystyresalen.
Foto: Tommy Neverdal
Når alt stemmer
Les også
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Fleire artiklar
Sunniva M. Roligheten debuterte som romanforfattar i 2022. Boka som kjem ut no, har ho skrive saman med Daniel A. Wilondja.
Foto: Anna-Julia Granberg / Blunderbuss
Orda mellom oss
Sunniva M. Roligheten, Daniel A. Wilondja og Google Translate har saman skrive ein fascinerande tekstkollasj.
Teikning: May LInn Clement
«Blokk har vore nytta om stabben folk vart halshogne på.»
Med jamne mellomrom legg Riksrevisjonen, her representert ved riksrevisor Karl Eirik Schjøtt-Pedersen, fram undersøkingar med nokså hard kritikk av korleis vedteken politikk vert gjennomført av forvaltinga.
Foto: Ole Berg-Rusten / NTB
Eit spørsmål om kontroll
I rapport etter rapport kritiserer Riksrevisjonen statlege institusjonar for feil og manglar. Men kva kjem det eigentleg ut av kritikken?
Odd Nordstoga slo gjennom som soloartist i 2004. No har han skrive sjølvbiografi.
Foto: Samlaget
Ein av oss
Odd Nordstoga skriv tankefullt om livet, ut frå rolla som folkekjær artist.
Stian Jenssen (t.v.) var alt på plass i Nato då Jens Stoltenberg tok til i jobben som generalsekretær i 2014. Dei neste ti åra skulle dei arbeide tett i lag. Her er dei fotograferte i Kongressen i Washington i januar i år.
Foto: Mandel Ngan / AFP / NTB
Nato-toppen som sa det han tenkte
Stian Jenssen fekk kritikk då han som stabssjef i Nato skisserte ei fredsløysing der Ukraina gjev opp territorium i byte mot Nato-medlemskap. – På eit tidspunkt må ein ta innover seg situasjonen på bakken, seier han.