JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Føreseieleg vellyd

På «Where the Sun Never Sleeps» viser trioen potensialet sitt.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Oddgeir Berg Trio spelar inn platene sine i det tyske selskapet Ozella Music.

Oddgeir Berg Trio spelar inn platene sine i det tyske selskapet Ozella Music.

Foto: Jonas Aandal Kiste

Oddgeir Berg Trio spelar inn platene sine i det tyske selskapet Ozella Music.

Oddgeir Berg Trio spelar inn platene sine i det tyske selskapet Ozella Music.

Foto: Jonas Aandal Kiste

1951
20240614
1951
20240614

Jazz

Oddgeir Berg Trio:

A Place Called Home

Oddgeir Berg, tangentinstrument; Audun Ramo, bass; Lars Berntsen, trommer. Ozella Music

Talet på pianotrioinnspelingar innanfor eit vidt jazzomgrep som blir utgjevne no om dagen, er høgt. Mange av desse trioane har eit relativt stort publikum. Musikken har gjerne ein fellesnemnar i lyriske melodiar ofte innsveipte i ostinat i eit medium tempo. I dette landskapet er det ikkje lett å stikka seg ut. Det er langt mellom dei verkeleg banebrytande utgjevingane.

Oddgeir Berg Trio har dei siste seks åra gjeve ut platene sine på det tyske selskapet Ozella Music. Dette er den femte i rekkja, og med A Place Called Home plasserer trioen seg midt i denne moderne tradisjonen av velspelt vellyd.

Likevel stikk plata seg fram i mylderet fordi Berg skriv ein del særmerkte låtar som varierer i tempo og temperament. Dei jobbar fram fungerande arrangement som eg likevel tykkjer blir for dominerte av enkle ostinat, spesielt i venstrehanda til Berg. Handverket er solid nok. Det betaler seg å spela saman over tid.

Plata opnar oppskriftsmessig med den fengjande og folkemusikkinspirerte «Into the Mountains». Deretter følgjer fire låtar som trass i sine særmerke, manglar kontrast. Det siste får ein til overmål i den rocka «Hommage». Trioen er heilt nedpå i den vemodige Horace Silver-hyllinga «Song for My Mother», før dei skrur opp tempoet att i den latininspirerte «Happyness Is Where You Are».

Både i denne og «Hommage» brukar Berg elektroniske tangentinstrument. Plata tonar ut med balladen «Where the Sun Never Sleeps», høgdepunktet på plata. Her tek Berg seg tid til å utvikla låten. Det kunne Berg & co. med fordel ha gjort meir av på plata. Kora elles verkar ikkje improviserte, men er korte og kalkulerte. Denne trioen har meir inne.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Oddgeir Berg Trio:

A Place Called Home

Oddgeir Berg, tangentinstrument; Audun Ramo, bass; Lars Berntsen, trommer. Ozella Music

Talet på pianotrioinnspelingar innanfor eit vidt jazzomgrep som blir utgjevne no om dagen, er høgt. Mange av desse trioane har eit relativt stort publikum. Musikken har gjerne ein fellesnemnar i lyriske melodiar ofte innsveipte i ostinat i eit medium tempo. I dette landskapet er det ikkje lett å stikka seg ut. Det er langt mellom dei verkeleg banebrytande utgjevingane.

Oddgeir Berg Trio har dei siste seks åra gjeve ut platene sine på det tyske selskapet Ozella Music. Dette er den femte i rekkja, og med A Place Called Home plasserer trioen seg midt i denne moderne tradisjonen av velspelt vellyd.

Likevel stikk plata seg fram i mylderet fordi Berg skriv ein del særmerkte låtar som varierer i tempo og temperament. Dei jobbar fram fungerande arrangement som eg likevel tykkjer blir for dominerte av enkle ostinat, spesielt i venstrehanda til Berg. Handverket er solid nok. Det betaler seg å spela saman over tid.

Plata opnar oppskriftsmessig med den fengjande og folkemusikkinspirerte «Into the Mountains». Deretter følgjer fire låtar som trass i sine særmerke, manglar kontrast. Det siste får ein til overmål i den rocka «Hommage». Trioen er heilt nedpå i den vemodige Horace Silver-hyllinga «Song for My Mother», før dei skrur opp tempoet att i den latininspirerte «Happyness Is Where You Are».

Både i denne og «Hommage» brukar Berg elektroniske tangentinstrument. Plata tonar ut med balladen «Where the Sun Never Sleeps», høgdepunktet på plata. Her tek Berg seg tid til å utvikla låten. Det kunne Berg & co. med fordel ha gjort meir av på plata. Kora elles verkar ikkje improviserte, men er korte og kalkulerte. Denne trioen har meir inne.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Sørkoreanske Han Kang.

Sørkoreanske Han Kang.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Kultur

Den sørkoreanske forfattaren Han Kang er vinnar av Nobelprisen i litteratur. Les intervjuet Dag og Tid gjorde med ho i 2017.

Ronny Spaans
Sørkoreanske Han Kang.

Sørkoreanske Han Kang.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Kultur

Den sørkoreanske forfattaren Han Kang er vinnar av Nobelprisen i litteratur. Les intervjuet Dag og Tid gjorde med ho i 2017.

Ronny Spaans
Carl Reinecke (1824–1910) var Edvard Griegs lærar i Leipzig.

Carl Reinecke (1824–1910) var Edvard Griegs lærar i Leipzig.

Meldingar
Sjur Haga Bringeland

Nordisk tone

Carl Reineckes symfoni Håkon Jarl har kraftfull patos.

Skodespelar Svein Tindberg flettar saman eigne barndomserfaringar med 4000 år gamle forteljingar frå Bibelen.

Skodespelar Svein Tindberg flettar saman eigne barndomserfaringar med 4000 år gamle forteljingar frå Bibelen.

Foto: Marcel Leliënhof

TeaterMeldingar
KristinAalen

Høgaktuelle forteljingar frå Midtausten

Trur vi Bibelen er ei utdatert bok, tek vi feil. Svein Tindberg syner korleis gamle jødisk-kristne soger talar til vår eksistens no når bombene fell mellom folkeslag.

Foto: Dag Aanderaa

Ordskifte
DagAanderaa

Pyntesjuke og luksuslov

Christian Kvart ville styre pynten, krydderet og konfekten.

Kvinner i Det republikanske partiet i USA koser seg kring kortbordet.

Kvinner i Det republikanske partiet i USA koser seg kring kortbordet.

Foto: Nina Leen

Frå bridgeverdaKunnskap

Nevrosexisme

«Er det ikkje noko grunnleggjande problematisk ved å ha ein eigen dame­klasse i ein sport som ikkje dreier seg om fysiske eigenskapar, men om logisk tenking?»

Erlend Skjetne
Kvinner i Det republikanske partiet i USA koser seg kring kortbordet.

Kvinner i Det republikanske partiet i USA koser seg kring kortbordet.

Foto: Nina Leen

Frå bridgeverdaKunnskap

Nevrosexisme

«Er det ikkje noko grunnleggjande problematisk ved å ha ein eigen dame­klasse i ein sport som ikkje dreier seg om fysiske eigenskapar, men om logisk tenking?»

Erlend Skjetne

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis