JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Elektroakustisk univers

Mangfald og tilbakeskoding pregar debuten til bergensduoen.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Jørgen Træen og Stein Urheim debuterer saman med albumet Krympende klode.

Jørgen Træen og Stein Urheim debuterer saman med albumet Krympende klode.

Foto: Grappa Musikkforlag

Jørgen Træen og Stein Urheim debuterer saman med albumet Krympende klode.

Jørgen Træen og Stein Urheim debuterer saman med albumet Krympende klode.

Foto: Grappa Musikkforlag

1632
20211001
1632
20211001

Samtidsmusikk

Jørgen Træen & Stein
Urheim:

Krympende klode

Jørgen Træen, synthar, elektronikk, sampling, platespelar og perkusjon; Stein Urheim, strengeinstrument, elektronikk, sampling, trommemaskin, perkusjon, fløyter og munnspel
Hubro

Jørgen Træen og Stein Urheim inviterer oss inn i eit elektroakustisk univers som har mange fasettar. Lydbiletet kan til tider overvelda, men mykje av musikken er i korte snuttar attkjenneleg, ja, beintfram nostalgisk. Musikken er også ei hylling til pionerane i den elektroniske musikken, ifølgje Urheim, og spor av Raymond Scott, Delia Derbyshire, Harry Partch og Bjørn Fongaard kan finnast av den innvigde.

Samarbeidet mellom Træen og Urheim byrja så smått i 2010, då båe var med i Bjørn Torskes Planteband. Seinare har Træen miksa og produsert fleire av soloplatene til Urheim på Hubro. Musikken har blitt til litt etter litt, mellom anna då duoen deltok på ein eksperimentell konsertserie på Bergen kjøtt for fem år sidan. Samarbeidet vart lyfta til eit nytt nivå då Borealisfestivalen tinga eit verk av dei til festivalen i fjor.

Dei fem komposisjonane har alle svært ulik karakter både i tempo, tonalitet og kva del av instrumentariet som dominerer, men fascinerande musikalsk forteljekunst er det heile vegen. Det seier noko om mangfaldet når dei to låtane som skil seg mest frå kvarandre, «Kveldens varme elektriske mørke» og «Fugletyderens bevegelser», også er høgdepunkta på plata. Nostalgi treng ikkje vera keisamt.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Samtidsmusikk

Jørgen Træen & Stein
Urheim:

Krympende klode

Jørgen Træen, synthar, elektronikk, sampling, platespelar og perkusjon; Stein Urheim, strengeinstrument, elektronikk, sampling, trommemaskin, perkusjon, fløyter og munnspel
Hubro

Jørgen Træen og Stein Urheim inviterer oss inn i eit elektroakustisk univers som har mange fasettar. Lydbiletet kan til tider overvelda, men mykje av musikken er i korte snuttar attkjenneleg, ja, beintfram nostalgisk. Musikken er også ei hylling til pionerane i den elektroniske musikken, ifølgje Urheim, og spor av Raymond Scott, Delia Derbyshire, Harry Partch og Bjørn Fongaard kan finnast av den innvigde.

Samarbeidet mellom Træen og Urheim byrja så smått i 2010, då båe var med i Bjørn Torskes Planteband. Seinare har Træen miksa og produsert fleire av soloplatene til Urheim på Hubro. Musikken har blitt til litt etter litt, mellom anna då duoen deltok på ein eksperimentell konsertserie på Bergen kjøtt for fem år sidan. Samarbeidet vart lyfta til eit nytt nivå då Borealisfestivalen tinga eit verk av dei til festivalen i fjor.

Dei fem komposisjonane har alle svært ulik karakter både i tempo, tonalitet og kva del av instrumentariet som dominerer, men fascinerande musikalsk forteljekunst er det heile vegen. Det seier noko om mangfaldet når dei to låtane som skil seg mest frå kvarandre, «Kveldens varme elektriske mørke» og «Fugletyderens bevegelser», også er høgdepunkta på plata. Nostalgi treng ikkje vera keisamt.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Foto: Poetry Foundation

Meldingar

Ung amerikansk dikting på norsk

Felles for fleire i antologien er viljen til å trekkja moderne teknologi og media djupt inn i diktinga.

Kjetil Berthelsen
Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Roque Rachel Salas Rivera er poet, omsetjar og redaktør, og ein av poetane i antologien.

Foto: Poetry Foundation

Meldingar

Ung amerikansk dikting på norsk

Felles for fleire i antologien er viljen til å trekkja moderne teknologi og media djupt inn i diktinga.

Kjetil Berthelsen
Abid Raja er advokat og Venstre- politikar.

Abid Raja er advokat og Venstre- politikar.

Foto: Lina Hindrum

BokMeldingar
EinarHaakaas

Det trugande utanforskapet

På sitt beste er Vår ære og vår frykt historia om ei integrering på retur og ei kraftig åtvaring om kva som kan skje som følgje av det.

MusikkMeldingar
Lars Mossefinn

Fargerikt om tolsemd

Me får garantert høyra meir til komponisten Eilertsen.

Birger Emanuelsen har skrive både romanar, essay og sakprosa etter debuten i 2012.

Birger Emanuelsen har skrive både romanar, essay og sakprosa etter debuten i 2012.

Foto: Christopher Helberg

BokMeldingar
Odd W. Surén

Endringar til godt og vondt

Birger Emanuelsen skriv om folk slik at ein trur på det.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Foto: Carina Johansen / NTB

ØkonomiSamfunn

Ser ei slagside i direktoratet

Sokkeldirektoratet overdriv verdien av norsk
olje og gass, meiner universitetsrektor og petroleumsøkonom Klaus Mohn.

Per Anders Todal
Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Foto: Carina Johansen / NTB

ØkonomiSamfunn

Ser ei slagside i direktoratet

Sokkeldirektoratet overdriv verdien av norsk
olje og gass, meiner universitetsrektor og petroleumsøkonom Klaus Mohn.

Per Anders Todal

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis