Ein fest av ei remikssamling
Å høyre Madonnas jubileumssamling er ein opptur med ein liten nedtur.
I år er det 40 år sidan debutsingelen til Madonna kom ut.
Foto: Wikimedia
Pop
Madonna
Finally Enough Love
Warner Records
Madonna blei fødd i 1958, og i år er det 40 år sidan debutsingelen hennar, «Everybody», blei spelt inn. 50 av utgjevingane hennar – inkludert eit heilt album, You Can Dance, i 1987 – har oppnådd nummer-éin-plassering på den amerikanske Billboard Dance Club Songs-hitlista. Finally Enough Love feirar høvet ved å samle remiksar av 16 av desse, og 19. august kjem ei 50 spor lang samling, Finally Enough Love: 50 Number Ones.
Kortversjonen startar storslått med utvalde spor frå You Can Dance, og denne meldaren er entusiastisk med på notane fram til spor 13: Det er ingen løyndom at underteikna ikkje er fan av den svenske produsenten Avicii, og den overkomprimerte «Girl Gone Wild (Avicii’s UMF Mix)» framstår, med sine heller barnslege og banale synthriff, som temmeleg tam, veik og bleik. Det kjem seg heldigvis fram mot spor 16: Honey Dijons remiks av Madonnas dansehit nummer 50, «I Don’t Search I Find», er ein svært kompetent djup houseproduksjon, og det er teksten til denne songen tittelen til samlinga kjem frå.
Med unntak av ein liten nedtur utgjer Finally Enough Love ei medrivande tidsreise gjennom Madonnas musikkarriere i form av remiksar dei færraste tidligare har høyrt, og eg for min del blir sitjande att svolten på meir. Den komplette samlinga blir nok litt av ei skattekiste som ein vil kunne storkose seg med, lik ein diskotekets kong Krøsus, fanga i popdronninga sitt trollbindande, taktfaste grep. Og nett no vil eg sjå TV-serien Pose igjen. Han handlar om den skeive ballroomscenen i New York på 80-talet, subkulturen som inspirerte og bidrog til videoen til songen «Vogue».
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er DJ, trommeslagar, kunstnar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Pop
Madonna
Finally Enough Love
Warner Records
Madonna blei fødd i 1958, og i år er det 40 år sidan debutsingelen hennar, «Everybody», blei spelt inn. 50 av utgjevingane hennar – inkludert eit heilt album, You Can Dance, i 1987 – har oppnådd nummer-éin-plassering på den amerikanske Billboard Dance Club Songs-hitlista. Finally Enough Love feirar høvet ved å samle remiksar av 16 av desse, og 19. august kjem ei 50 spor lang samling, Finally Enough Love: 50 Number Ones.
Kortversjonen startar storslått med utvalde spor frå You Can Dance, og denne meldaren er entusiastisk med på notane fram til spor 13: Det er ingen løyndom at underteikna ikkje er fan av den svenske produsenten Avicii, og den overkomprimerte «Girl Gone Wild (Avicii’s UMF Mix)» framstår, med sine heller barnslege og banale synthriff, som temmeleg tam, veik og bleik. Det kjem seg heldigvis fram mot spor 16: Honey Dijons remiks av Madonnas dansehit nummer 50, «I Don’t Search I Find», er ein svært kompetent djup houseproduksjon, og det er teksten til denne songen tittelen til samlinga kjem frå.
Med unntak av ein liten nedtur utgjer Finally Enough Love ei medrivande tidsreise gjennom Madonnas musikkarriere i form av remiksar dei færraste tidligare har høyrt, og eg for min del blir sitjande att svolten på meir. Den komplette samlinga blir nok litt av ei skattekiste som ein vil kunne storkose seg med, lik ein diskotekets kong Krøsus, fanga i popdronninga sitt trollbindande, taktfaste grep. Og nett no vil eg sjå TV-serien Pose igjen. Han handlar om den skeive ballroomscenen i New York på 80-talet, subkulturen som inspirerte og bidrog til videoen til songen «Vogue».
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er DJ, trommeslagar, kunstnar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Klima- og miljøminister Andreas Bjelland Eriksen (Ap)
Foto: Javad Parsa / NTB
Bedre forhold for villreinen
Villreinen som lever i fjellområdene i Sør-Norge, sliter. Skal vi lykkes med å snu utviklingen, må vi finne løsninger sammen.
Oppsettingar og konsertar er ein viktig og synleg del av skolegangen på musikklinjene. Her frå Hakkebakkeskogen ved Stord vidaregåande skule.
Foto: Stord vgs
Kampen om kunstfaga
Om kunstfaglege linjer ved vidaregåande skolar har livets rett, er ein årleg debatt når elevplassar og kroner skal fordelast.
Lars Elling har skrive eit portrett av venen Stian Carstensen.
Foto: Trond A. Isaksen
Singel og sanatorium
Lars Elling skriv sprudlande, intelligent overskotsprosa
frå sinnets undergrunn.
Mannsutvalet saman med kultur- og likestillingsminister Lubna Jaffery under overrekkinga av rapporten.
Foto: Ole Berg-Rusten
Vil avlive likestillingsmytar
Forskar Mari Teigen ønskjer seg ein kjønnsdebatt bygd på kunnskap.
Den norske fiskeflåten er mangfaldig. Her er ringnotfartøy ved kai i Egersund våren 2017.
Foto: Per Anders Todal
Fiskar er fiskar verst
Striden om kvotemeldinga kan få Fiskarlaget til å rivne.