Ein fest av ei remikssamling
Å høyre Madonnas jubileumssamling er ein opptur med ein liten nedtur.
I år er det 40 år sidan debutsingelen til Madonna kom ut.
Foto: Wikimedia
Pop
Madonna
Finally Enough Love
Warner Records
Madonna blei fødd i 1958, og i år er det 40 år sidan debutsingelen hennar, «Everybody», blei spelt inn. 50 av utgjevingane hennar – inkludert eit heilt album, You Can Dance, i 1987 – har oppnådd nummer-éin-plassering på den amerikanske Billboard Dance Club Songs-hitlista. Finally Enough Love feirar høvet ved å samle remiksar av 16 av desse, og 19. august kjem ei 50 spor lang samling, Finally Enough Love: 50 Number Ones.
Kortversjonen startar storslått med utvalde spor frå You Can Dance, og denne meldaren er entusiastisk med på notane fram til spor 13: Det er ingen løyndom at underteikna ikkje er fan av den svenske produsenten Avicii, og den overkomprimerte «Girl Gone Wild (Avicii’s UMF Mix)» framstår, med sine heller barnslege og banale synthriff, som temmeleg tam, veik og bleik. Det kjem seg heldigvis fram mot spor 16: Honey Dijons remiks av Madonnas dansehit nummer 50, «I Don’t Search I Find», er ein svært kompetent djup houseproduksjon, og det er teksten til denne songen tittelen til samlinga kjem frå.
Med unntak av ein liten nedtur utgjer Finally Enough Love ei medrivande tidsreise gjennom Madonnas musikkarriere i form av remiksar dei færraste tidligare har høyrt, og eg for min del blir sitjande att svolten på meir. Den komplette samlinga blir nok litt av ei skattekiste som ein vil kunne storkose seg med, lik ein diskotekets kong Krøsus, fanga i popdronninga sitt trollbindande, taktfaste grep. Og nett no vil eg sjå TV-serien Pose igjen. Han handlar om den skeive ballroomscenen i New York på 80-talet, subkulturen som inspirerte og bidrog til videoen til songen «Vogue».
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er DJ, trommeslagar, kunstnar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Pop
Madonna
Finally Enough Love
Warner Records
Madonna blei fødd i 1958, og i år er det 40 år sidan debutsingelen hennar, «Everybody», blei spelt inn. 50 av utgjevingane hennar – inkludert eit heilt album, You Can Dance, i 1987 – har oppnådd nummer-éin-plassering på den amerikanske Billboard Dance Club Songs-hitlista. Finally Enough Love feirar høvet ved å samle remiksar av 16 av desse, og 19. august kjem ei 50 spor lang samling, Finally Enough Love: 50 Number Ones.
Kortversjonen startar storslått med utvalde spor frå You Can Dance, og denne meldaren er entusiastisk med på notane fram til spor 13: Det er ingen løyndom at underteikna ikkje er fan av den svenske produsenten Avicii, og den overkomprimerte «Girl Gone Wild (Avicii’s UMF Mix)» framstår, med sine heller barnslege og banale synthriff, som temmeleg tam, veik og bleik. Det kjem seg heldigvis fram mot spor 16: Honey Dijons remiks av Madonnas dansehit nummer 50, «I Don’t Search I Find», er ein svært kompetent djup houseproduksjon, og det er teksten til denne songen tittelen til samlinga kjem frå.
Med unntak av ein liten nedtur utgjer Finally Enough Love ei medrivande tidsreise gjennom Madonnas musikkarriere i form av remiksar dei færraste tidligare har høyrt, og eg for min del blir sitjande att svolten på meir. Den komplette samlinga blir nok litt av ei skattekiste som ein vil kunne storkose seg med, lik ein diskotekets kong Krøsus, fanga i popdronninga sitt trollbindande, taktfaste grep. Og nett no vil eg sjå TV-serien Pose igjen. Han handlar om den skeive ballroomscenen i New York på 80-talet, subkulturen som inspirerte og bidrog til videoen til songen «Vogue».
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er DJ, trommeslagar, kunstnar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Skulpturen «Moren» av Tracey Emin utanfor Munchmuseet i Oslo.
Foto: Anne-Line Aaslund
«Moren» og søstrene hennar
Kor original er den ni meter høge skulpturen «Moren», som er plassert utanfor Munchmuseet? Før avdukinga 4. juni 2022 hadde kunstnaren Tracey Emin alt produsert og stilt ut nær identiske skulpturar på tre meter.
Kor mykje skal den enkelte forelder ha å seie over barnet? Spørsmålet er til vurdering når barnelova skal oppdaterast.
Foto: Sara Johannessen Meek / NTB
Flytterett eller vetorett?
Skal mor eller far kunne ta med seg barna og flytte langt bort etter eit samlivsbrot? Barne- og familiedepartementet vil gjere det vanskelegare for fleire, men møter motstand.
Jasmine Trinca i hovudrolla som Maria Montessori, som med ein ny pedagogikk la grunnlaget for montessoriskular over heile verda.
Foto: Another World Entertainment
Traust revolusjon
Det er null nytt i filmen om nyskapingane til Maria Montessori.
Metodeskuggespel med filter
Yanyas tredje album er innovervendt og lite oppsiktsvekkjande.
Partileiinga etter landsmøtet i Sosialistisk Venstreparti 22. februar 1976: Frå venstre nestleiar Steinar Stjernø, ny formann Berge Furre, nestleiar Berit Ås, parlamentarisk leiar Reidar T. Larsen og partisekretær Rune Fredh. Plakat: Mot kapitalmakt.
Foto: Henrik Laurvik / NTB
Personleg rapport om SV
Boka Steinar Stjernø har skrive om SV, reiser indirekte mange spørsmål utan svar.