Bronsegyllen mezzoklang
Mezzosopranen Randi Stene blir akkompagnert av Bengt Forsberg i Håkonshallen.
Foto: Magnus Skrede
Konsert
Sibelius, Rachmaninov, Medtner, Korngold, Grieg:
Songaftan
Randi Stene, mezzosopran; Bengt Forsberg, klaver. Håkonshallen i Bergen, måndag 28. mai
Mørkt og melankolsk frå Finland og Russland stod på programmet då Randi Stene og den svenske akkompagnatøren hennar, Bengt Forsberg, presenterte liedprogrammet sitt i ein knapt halvfull Håkonshall. Stene, som er ein av våre mest rutinerte operasongarar, har i utgangspunktet ei fin, bronsegyllen mezzorøyst for dette repertoaret. Likevel var det som om ho ikkje alltid klarte å fylla dei lange, seinromantiske frasane med nok klang, noko som gjorde at lyden frå flygelet dominerte, særleg etter pausen.
Konserten var likevel interessant, for det er sjeldan me får høyra russiske Sergej Rachmaninovs (1873–1951) songar sungne på originalspråket her heime. Forsberg, som er ein dyktig akkompagnatør, hadde òg snike inn nokre solonummer i programmet, mellom anna av russiske Nikolaj Medtner (1880–1951). Eg kan styra begeistringa mi for Medtners dampvegvalsaktige uttrykk, der eg slit med å oppfatta både harmoni, melodi og rytme. Men skal Medtner fyrst spelast, er Forsberg rette mannen, for dei teknisk krevjande stykka frå To fortellinger, op. 20, meistra han utan problem.
Sjur Haga Bringeland
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Konsert
Sibelius, Rachmaninov, Medtner, Korngold, Grieg:
Songaftan
Randi Stene, mezzosopran; Bengt Forsberg, klaver. Håkonshallen i Bergen, måndag 28. mai
Mørkt og melankolsk frå Finland og Russland stod på programmet då Randi Stene og den svenske akkompagnatøren hennar, Bengt Forsberg, presenterte liedprogrammet sitt i ein knapt halvfull Håkonshall. Stene, som er ein av våre mest rutinerte operasongarar, har i utgangspunktet ei fin, bronsegyllen mezzorøyst for dette repertoaret. Likevel var det som om ho ikkje alltid klarte å fylla dei lange, seinromantiske frasane med nok klang, noko som gjorde at lyden frå flygelet dominerte, særleg etter pausen.
Konserten var likevel interessant, for det er sjeldan me får høyra russiske Sergej Rachmaninovs (1873–1951) songar sungne på originalspråket her heime. Forsberg, som er ein dyktig akkompagnatør, hadde òg snike inn nokre solonummer i programmet, mellom anna av russiske Nikolaj Medtner (1880–1951). Eg kan styra begeistringa mi for Medtners dampvegvalsaktige uttrykk, der eg slit med å oppfatta både harmoni, melodi og rytme. Men skal Medtner fyrst spelast, er Forsberg rette mannen, for dei teknisk krevjande stykka frå To fortellinger, op. 20, meistra han utan problem.
Sjur Haga Bringeland
Fleire artiklar
Wako er Kjetil Mulelid, Simon Olderskog Albertsen, Bárdur Reinert Poulsen og Martin Myhre Olsen.
Foto: Eirik Havnes
Sprudlande samspel
Wako serverer ei heilakustisk jazzplate.
Sitrusmarinert kamskjel med estragon, lime og olivenolje.
Alle foto: Dagfinn Nordbø
«Måltidet skreid fram under både lågmælte og høglydte sukk og stønn.»
Stillinga i VM-kampen mellom Ding Liren og Gukesh var 4–4 etter 8 av 14 parti.
Foto: Eng Chin An / FIDE
Sjakken lever vidare som eit kuriosum og freak-show, noko som passar meg ganske bra i denne spalta, skriv Atle Grønn.
Når den ambisiøse kokken Almut (Florence Pugh) møter nyskilde Tobias (Andrew Garfield), endrar livet seg for alltid.
Foto: Ymer Media
At eg tek til tårene, betyr ikkje at eg elskar We Live in Time.
Ein demonstrant med gassmaske protesterer i Tblisi 2. desember mot at den nye regjeringa vil leggja vekk EU-søknaden.
Foto: Irakli Gedenidze / Reuters / NTB