Blåklokkeklart
Duoen Siril Malmedal Hauge og Kjetil Mulelid tolkar og lagar standardlåtar.
Kjetil Mulelid og Siril Malmedal Hauge.
Foto: Eirik Havnes
Jazz
Siril Malmedal Hauge og Kjetil Mulelid:
Blues and Bells
Siril Malmedal Hauge, vokal; Kjetil Mulelid, piano; Henriette Eilertsen, fløyte (5); Hildegunn Øiseth, bukkehorn (3) og trompet (8). Grappa
Samarbeidet mellom dei to musikarane har strekt seg over ti år, men ikkje primært i duoformatet. Det var først i fjor vår at ideen om ei slik plate byrja å materialisera seg, med god fødselshjelp frå det japanske plateselskapet Blue Gleam.
Nytt og gammalt
Repertoaret er tredelt. Fem låtar er det me kan kalla jazzstandardar, tre låtar er henta frå rock- eller pop-universet og tre har dei skrive sjølve. Likevel har repertoaret både tekstlege og musikalske fellestrekk. Kjærleikens vilkår går att som tema, og uttrykket er gjennomgåande prega av melankoli. Unntaket er den dystre og surrealistiske «Cherry-Coloured Funk» av det skotske kultbandet Coctau Twins.
Arrangementa er enkle med lite effektar og berre eit par døme på stemmepålegg. Solistane har ei avgrensa, men effektiv rolle. Øiseths bukkehornkor på Reid/Shamblins «I Can’t Make You Love Me» gjev ei langt sterkare avslutning enn Bonnie Raitts, i den elles så fabelaktige innspelinga hennar frå 1991.
Eviggrøn kvalitet
Siril Malmedal Hauge syng vart og til tider med ein diskret vibrato. Sjølv om pianokompet ved eit par høve er både sterkt og utbrodert, er ho krystallklart til stades.
Det er ikkje mange improviserte parti, men Mulelids kor på «Body and Soul» er eitt av høgdepunkta. Eit anna høgdepunkt er «Blame It on My Youth». Gjennom mellomspelet og dei små endringane i repetisjonen blir tolkinga så truskuldig som tenkjast kan.
Sist, men ikkje minst har dei laga «For You I’ll Do Anything» (musikk: Mulelid/ tekst: Hauge). Dette er ein låt som har eviggrøne kvalitetar.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Jazz
Siril Malmedal Hauge og Kjetil Mulelid:
Blues and Bells
Siril Malmedal Hauge, vokal; Kjetil Mulelid, piano; Henriette Eilertsen, fløyte (5); Hildegunn Øiseth, bukkehorn (3) og trompet (8). Grappa
Samarbeidet mellom dei to musikarane har strekt seg over ti år, men ikkje primært i duoformatet. Det var først i fjor vår at ideen om ei slik plate byrja å materialisera seg, med god fødselshjelp frå det japanske plateselskapet Blue Gleam.
Nytt og gammalt
Repertoaret er tredelt. Fem låtar er det me kan kalla jazzstandardar, tre låtar er henta frå rock- eller pop-universet og tre har dei skrive sjølve. Likevel har repertoaret både tekstlege og musikalske fellestrekk. Kjærleikens vilkår går att som tema, og uttrykket er gjennomgåande prega av melankoli. Unntaket er den dystre og surrealistiske «Cherry-Coloured Funk» av det skotske kultbandet Coctau Twins.
Arrangementa er enkle med lite effektar og berre eit par døme på stemmepålegg. Solistane har ei avgrensa, men effektiv rolle. Øiseths bukkehornkor på Reid/Shamblins «I Can’t Make You Love Me» gjev ei langt sterkare avslutning enn Bonnie Raitts, i den elles så fabelaktige innspelinga hennar frå 1991.
Eviggrøn kvalitet
Siril Malmedal Hauge syng vart og til tider med ein diskret vibrato. Sjølv om pianokompet ved eit par høve er både sterkt og utbrodert, er ho krystallklart til stades.
Det er ikkje mange improviserte parti, men Mulelids kor på «Body and Soul» er eitt av høgdepunkta. Eit anna høgdepunkt er «Blame It on My Youth». Gjennom mellomspelet og dei små endringane i repetisjonen blir tolkinga så truskuldig som tenkjast kan.
Sist, men ikkje minst har dei laga «For You I’ll Do Anything» (musikk: Mulelid/ tekst: Hauge). Dette er ein låt som har eviggrøne kvalitetar.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Christian Treutmann-orgelet frå 1737 i stiftskyrkja St. Georg i Grauhof.
Foto via Wikimedia Commons
Monumental pedal
Masaaki Suzukis frasering gjev rom for smertelege dissonansar.
Trålar utanfor Måløy sentrum.
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Barents blues, også et flytende samfunn
Min tiårige til-og-fra-periode i den tøffe trålbobla har preget meg nokså sterkt.
Ludmila Shabelnyk syner bilete av sonen Ivan i landsbyen Kapitolivka ved Izium i Ukraina, 25. september 2022. Russiske okkupasjonsstyrkar mishandla Ivan grovt før dei drap han. Landsbyen vart seinare gjenerobra av ukrainske styrkar.
Foto: Evgeniy Maloletka / AP / NTB
Overgrep som skakar folkeretten
Okkupasjonsmakta Russland viser ingen respekt for konvensjonen som skal verne sivile i krig.
Det oppstår misvisande biletet av at covid-19 forårsakar Alzheimer, meiner Preben Aavitsland ve FHI.
Foto: Erik Johansen / NTB
Meir om seinfølgjer
Den årlege rapporten FHI har publisert, syner at dødeligheita blant personar under 40 år har vore nokså stabil sidan 2015.
Salman Rushdie har skrive 15 romanar. Den siste boka handlar om knivåtaket på han i 2022.
Foto: Rachel Eliza Griffiths
Ein takk til livet
Salman Rushdie nyttar språket som terapi.