JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Både vitalt og solid

Spesielt balladetolkingane varmar på albumet til Georg Reiss kvartett.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Georg Reiss i spranget.

Georg Reiss i spranget.

Foto: L-P Lorentzen

Georg Reiss i spranget.

Georg Reiss i spranget.

Foto: L-P Lorentzen

1794
20230317
1794
20230317

Jazz

Georg Reiss kvartett:

You Must Believe in Spring

Georg Reiss, klarinett og altsaksofon (8); David Skinner, piano; Stig Hvalryg, bass; Marcus Lewin, trommer.
MJB

Georg Reiss (66) er ikkje den som slamrar hardast med dørene, men er du over gjennomsnittet interessert i eldre jazz, klezmer og tilgrensande, har du heilt sikkert både høyrt og høyrt om Reiss.

Samarbeidet med Morten Gunnar Larsen i Ophelia Ragtime Orchestra, Magnolia Jazzband, Ytre Suløens Jassensemble og hans eigne band Streif og Georg Reiss kvartett har i periodar gjort han til ein travel frilansmusikar, men kvartetten er ikkje mykje dokumentert, og You Must Believe in Spring er den første utgjevinga med denne besetninga.

Repertoaret er sett saman av sju standardlåtar der tittellåten og Ellingtons «In A Sentimental Mood» er dei mest velbrukte. Skinner har levert den tradisjonelle og raske «Scarier Than Chili», men absolutt best læt bandet i balladen «At Home». Ikkje berre er låten nydeleg, men både Skinner, Reiss og Hvalryg spelar interessante og velformulerte kor. Det er gjennomgåande kor mykje fint dei gjer i balladetempo. Også den einaste Reiss-originalen, «Balans», er ein ballade.

Kvartetten musiserer trygt innanfor ei sving-/mainstream-ramme, men det blir aldri keisamt. Det dukkar stadig vekk opp idear som blir testa ut, og den musikalske samtalen flyt utvunge.

Kvartetten er så til dei grader på heimebane. Reiss, Skinner og Hvalryg deler på solistrolla plata igjennom, men på den raske «Little Girl» får Lewin vist at han ikkje berre er ein utsøkt akkompagnatør. Her er fire musikarar som har det kjekt i lag. Det smittar.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Georg Reiss kvartett:

You Must Believe in Spring

Georg Reiss, klarinett og altsaksofon (8); David Skinner, piano; Stig Hvalryg, bass; Marcus Lewin, trommer.
MJB

Georg Reiss (66) er ikkje den som slamrar hardast med dørene, men er du over gjennomsnittet interessert i eldre jazz, klezmer og tilgrensande, har du heilt sikkert både høyrt og høyrt om Reiss.

Samarbeidet med Morten Gunnar Larsen i Ophelia Ragtime Orchestra, Magnolia Jazzband, Ytre Suløens Jassensemble og hans eigne band Streif og Georg Reiss kvartett har i periodar gjort han til ein travel frilansmusikar, men kvartetten er ikkje mykje dokumentert, og You Must Believe in Spring er den første utgjevinga med denne besetninga.

Repertoaret er sett saman av sju standardlåtar der tittellåten og Ellingtons «In A Sentimental Mood» er dei mest velbrukte. Skinner har levert den tradisjonelle og raske «Scarier Than Chili», men absolutt best læt bandet i balladen «At Home». Ikkje berre er låten nydeleg, men både Skinner, Reiss og Hvalryg spelar interessante og velformulerte kor. Det er gjennomgåande kor mykje fint dei gjer i balladetempo. Også den einaste Reiss-originalen, «Balans», er ein ballade.

Kvartetten musiserer trygt innanfor ei sving-/mainstream-ramme, men det blir aldri keisamt. Det dukkar stadig vekk opp idear som blir testa ut, og den musikalske samtalen flyt utvunge.

Kvartetten er så til dei grader på heimebane. Reiss, Skinner og Hvalryg deler på solistrolla plata igjennom, men på den raske «Little Girl» får Lewin vist at han ikkje berre er ein utsøkt akkompagnatør. Her er fire musikarar som har det kjekt i lag. Det smittar.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Dokumentarfilmen følgjer Sondre Justad på ferda frå guterommet i Henningsvær til livet som popartist i Noreg.

Dokumentarfilmen følgjer Sondre Justad på ferda frå guterommet i Henningsvær til livet som popartist i Noreg.

Foto: Ymer Media

FilmMeldingar

Filmen om Sondre Justad er både nordnorsk allsong og lovsong av det nordnorske.

Brit Aksnes
Dokumentarfilmen følgjer Sondre Justad på ferda frå guterommet i Henningsvær til livet som popartist i Noreg.

Dokumentarfilmen følgjer Sondre Justad på ferda frå guterommet i Henningsvær til livet som popartist i Noreg.

Foto: Ymer Media

FilmMeldingar

Filmen om Sondre Justad er både nordnorsk allsong og lovsong av det nordnorske.

Brit Aksnes
Heidi Gjermundsen Broch speler Vilde, her omgitt av dei imaginære «personane» i romanen, Rotta og Reven, spelte av høvesvis Karl-Vidar Lende og Thea Lambrechts Vaulen.

Heidi Gjermundsen Broch speler Vilde, her omgitt av dei imaginære «personane» i romanen, Rotta og Reven, spelte av høvesvis Karl-Vidar Lende og Thea Lambrechts Vaulen.

Foto: Monica Tormassy

TeaterMeldingar

Leiken mot døden

Ei spenstig blanding av det brutale og det vakre i ei framsyning som godt kunne vore korta ned.

Jan H. Landro
Heidi Gjermundsen Broch speler Vilde, her omgitt av dei imaginære «personane» i romanen, Rotta og Reven, spelte av høvesvis Karl-Vidar Lende og Thea Lambrechts Vaulen.

Heidi Gjermundsen Broch speler Vilde, her omgitt av dei imaginære «personane» i romanen, Rotta og Reven, spelte av høvesvis Karl-Vidar Lende og Thea Lambrechts Vaulen.

Foto: Monica Tormassy

TeaterMeldingar

Leiken mot døden

Ei spenstig blanding av det brutale og det vakre i ei framsyning som godt kunne vore korta ned.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis