JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Både intenst og tilbakelent

Flukten har teke eit steg med den vanskelege andreplata.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1685
20240531
1685
20240531

Jazz

Flukten:

Flukten

Hanna Paulsberg, saksofon; Marius Klovning, gitar; Bardur R. Poulsen, bass; Hans Hulbækmo, trommer. Odin

Flukten vekte oppsikt då dei kom med debutplata Velkommen håp i september 2021 – friskt, fengande og velutvikla samspel ti låtar igjennom. Oppfølgjaren har mange av dei same kvalitetane, men det er ei klar utvikling å spora både i låtmaterialet, arrangementa og samspelet. Utviklinga er både føreseieleg og gledeleg overraskande.

Med Flukten viser dei fire ein sjølvtryggleik som dei brukar til å testa ut meir komplekse komposisjonar og utfordrande arrangement. Sjølvtryggleiken gjev dei ekstra vågemot i samspelet. Spesielt spanande er det å registrera utviklinga i samspelet mellom Paulsberg og Klovning.

Seks av dei åtte låtane er komponerte av Hulbækmo. Dei to andre er signert Klovning. Hulbækmo demonstrerer tidt og ofte kva eineståande trommeslagar han er, men her syner han i tillegg komposisjonsgjevnader det er verdt å merka seg. Bidraga frå Klovning passar fint inn i miksen.

Det beste med Flukten er det at fem låtar er spelte inn i studio, medan dei tre siste kutta er konsertopptak frå Svolvær og Trondheim. Ei samanliknande lytting på opningssporet «Flukten» og første livekutt «Monica fra Svolvær» syner kor medvite dei brukar dei ulike framføringssituasjonane. Studioopptaket er prega av djup og intens konsentrasjon, medan livekuttet formidlar ei tilbakelent og gladlynt formidling. Her har Ole Brum fått viljen sin – ja takk, båe delar! Flukten har teke eit steg vidare.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Flukten:

Flukten

Hanna Paulsberg, saksofon; Marius Klovning, gitar; Bardur R. Poulsen, bass; Hans Hulbækmo, trommer. Odin

Flukten vekte oppsikt då dei kom med debutplata Velkommen håp i september 2021 – friskt, fengande og velutvikla samspel ti låtar igjennom. Oppfølgjaren har mange av dei same kvalitetane, men det er ei klar utvikling å spora både i låtmaterialet, arrangementa og samspelet. Utviklinga er både føreseieleg og gledeleg overraskande.

Med Flukten viser dei fire ein sjølvtryggleik som dei brukar til å testa ut meir komplekse komposisjonar og utfordrande arrangement. Sjølvtryggleiken gjev dei ekstra vågemot i samspelet. Spesielt spanande er det å registrera utviklinga i samspelet mellom Paulsberg og Klovning.

Seks av dei åtte låtane er komponerte av Hulbækmo. Dei to andre er signert Klovning. Hulbækmo demonstrerer tidt og ofte kva eineståande trommeslagar han er, men her syner han i tillegg komposisjonsgjevnader det er verdt å merka seg. Bidraga frå Klovning passar fint inn i miksen.

Det beste med Flukten er det at fem låtar er spelte inn i studio, medan dei tre siste kutta er konsertopptak frå Svolvær og Trondheim. Ei samanliknande lytting på opningssporet «Flukten» og første livekutt «Monica fra Svolvær» syner kor medvite dei brukar dei ulike framføringssituasjonane. Studioopptaket er prega av djup og intens konsentrasjon, medan livekuttet formidlar ei tilbakelent og gladlynt formidling. Her har Ole Brum fått viljen sin – ja takk, båe delar! Flukten har teke eit steg vidare.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Sigrun Slapgard er forfattar og journalist og har skrive ei rekkje kritikarroste biografiar og dokumentarbøker, særleg om sterke kvinnelagnader.

Sigrun Slapgard er forfattar og journalist og har skrive ei rekkje kritikarroste biografiar og dokumentarbøker, særleg om sterke kvinnelagnader.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Frikjend av Slapgard

Alle var på fornamn med statsministerektefellen Werna Gerhardsen på 1950-talet. Også KGB.

ArildBye
Sigrun Slapgard er forfattar og journalist og har skrive ei rekkje kritikarroste biografiar og dokumentarbøker, særleg om sterke kvinnelagnader.

Sigrun Slapgard er forfattar og journalist og har skrive ei rekkje kritikarroste biografiar og dokumentarbøker, særleg om sterke kvinnelagnader.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Frikjend av Slapgard

Alle var på fornamn med statsministerektefellen Werna Gerhardsen på 1950-talet. Også KGB.

ArildBye
Tekniske problem mellom Carlsen og Niemann.

Tekniske problem mellom Carlsen og Niemann.

Foto: Chess.com

Kunnskap
Atle Grønn

Skandaleduellen

«Før Speed Chess Championship var eg 'gira'. Dette var så spanande som moderne sjakk kan vera.»

Kor mykje skal den enkelte forelder ha å seie over barnet? Spørsmålet er til vurdering når barnelova skal oppdaterast.

Kor mykje skal den enkelte forelder ha å seie over barnet? Spørsmålet er til vurdering når barnelova skal oppdaterast.

Foto: Sara Johannessen Meek / NTB

PolitikkSamfunn
Christiane Jordheim Larsen

Flytterett eller vetorett?

Skal mor eller far kunne ta med seg barna og flytte langt bort etter eit samlivsbrot? Barne- og familiedepartementet vil gjere det vanskelegare for fleire, men møter motstand.

Den norske komponisten Sigurd Lie (1871–1904).

Den norske komponisten Sigurd Lie (1871–1904).

MusikkMeldingar
Sjur Haga Bringeland

Klår kulokk

Der er både norsk og tysk nasjonalromantikk i Sigurd Lies romansar.

Tordis Ørjasæter er 97 år gamal og reflekterer rundt det å bli eldre, om litteratur, og dagane som går, og tida som har gått.

Tordis Ørjasæter er 97 år gamal og reflekterer rundt det å bli eldre, om litteratur, og dagane som går, og tida som har gått.

Foto: Mari Parelius Wammer / Cappelen Damm

LitteraturKultur

Å gå på vatnet i ein blå draum

– Alt er så sterkt no som døden er så nær. Og eg drøymer så mykje og så intenst, ei natt drøymde eg at eg gjekk på vatnet!

Hilde Vesaas
Tordis Ørjasæter er 97 år gamal og reflekterer rundt det å bli eldre, om litteratur, og dagane som går, og tida som har gått.

Tordis Ørjasæter er 97 år gamal og reflekterer rundt det å bli eldre, om litteratur, og dagane som går, og tida som har gått.

Foto: Mari Parelius Wammer / Cappelen Damm

LitteraturKultur

Å gå på vatnet i ein blå draum

– Alt er så sterkt no som døden er så nær. Og eg drøymer så mykje og så intenst, ei natt drøymde eg at eg gjekk på vatnet!

Hilde Vesaas

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis