JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Arkivet: The Rolling Stones, 1977

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1493
20220513
1493
20220513

The Rolling Stones – no utan trommis Charlie Watts (1941–2021) – turnerer i Europa i sommar, i året då både Mick Jagger og Keith Richards fyller 79. Det seier noko om den slitesterke plassen dei har i rockehistoria, at opptaket på konsertalbumet Live at the El Mocambo, som kjem ut i dag, er nesten 45 år gammalt. Det var tidleg i mars i 1977 at bandet spelte to hemmelege konsertar i klubben El Mocambo i Toronto, for eit publikum på vel tre hundre menneske kvar kveld, altså eit sjeldan unntak frå den langt mindre spontane arenarocken som no har dominert i fleire tiår, og som ein også kan vente seg i juni og juli.

Ikkje berre er energien høg på opptaket, det er også prega av ei laussleppt speleglede det ikkje er så mykje rom for i dei store sceneproduksjonane som no atter skal fylle ulike stadionanlegg og parkar. Repertoaret reflekterer elles at dei beste albuma deira berre var nokre få år gamle – eg tenkjer på syttitalsplatene Sticky Fingers (1971), Exile on Main St. (1972), Goats Head Soup (1973), It’s Only Rock’n Roll (1974) og Black and Blue (1976).

Dei ti utgivingane som har følgt fram til vår tid, kom med ujamne mellomrom og skiftande kvalitet – men at det skal skje, høyrer framleis til i ei fjern framtid denne marskvelden i 1977, i ein liten klubb i den canadiske hovudstaden, idet Jagger struttar ut på scenen, og dei gir seg i kast med «Honky Tonk Women». Eg droppar årets turné, men unner meg ein tur i tidsmaskinen.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

The Rolling Stones – no utan trommis Charlie Watts (1941–2021) – turnerer i Europa i sommar, i året då både Mick Jagger og Keith Richards fyller 79. Det seier noko om den slitesterke plassen dei har i rockehistoria, at opptaket på konsertalbumet Live at the El Mocambo, som kjem ut i dag, er nesten 45 år gammalt. Det var tidleg i mars i 1977 at bandet spelte to hemmelege konsertar i klubben El Mocambo i Toronto, for eit publikum på vel tre hundre menneske kvar kveld, altså eit sjeldan unntak frå den langt mindre spontane arenarocken som no har dominert i fleire tiår, og som ein også kan vente seg i juni og juli.

Ikkje berre er energien høg på opptaket, det er også prega av ei laussleppt speleglede det ikkje er så mykje rom for i dei store sceneproduksjonane som no atter skal fylle ulike stadionanlegg og parkar. Repertoaret reflekterer elles at dei beste albuma deira berre var nokre få år gamle – eg tenkjer på syttitalsplatene Sticky Fingers (1971), Exile on Main St. (1972), Goats Head Soup (1973), It’s Only Rock’n Roll (1974) og Black and Blue (1976).

Dei ti utgivingane som har følgt fram til vår tid, kom med ujamne mellomrom og skiftande kvalitet – men at det skal skje, høyrer framleis til i ei fjern framtid denne marskvelden i 1977, i ein liten klubb i den canadiske hovudstaden, idet Jagger struttar ut på scenen, og dei gir seg i kast med «Honky Tonk Women». Eg droppar årets turné, men unner meg ein tur i tidsmaskinen.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Sigrun Slapgard er forfattar og journalist og har skrive ei rekkje kritikarroste biografiar og dokumentarbøker, særleg om sterke kvinnelagnader.

Sigrun Slapgard er forfattar og journalist og har skrive ei rekkje kritikarroste biografiar og dokumentarbøker, særleg om sterke kvinnelagnader.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Frikjend av Slapgard

Alle var på fornamn med statsministerektefellen Werna Gerhardsen på 1950-talet. Også KGB.

ArildBye
Sigrun Slapgard er forfattar og journalist og har skrive ei rekkje kritikarroste biografiar og dokumentarbøker, særleg om sterke kvinnelagnader.

Sigrun Slapgard er forfattar og journalist og har skrive ei rekkje kritikarroste biografiar og dokumentarbøker, særleg om sterke kvinnelagnader.

Foto: Agnete Brun

BokMeldingar

Frikjend av Slapgard

Alle var på fornamn med statsministerektefellen Werna Gerhardsen på 1950-talet. Også KGB.

ArildBye
Tekniske problem mellom Carlsen og Niemann.

Tekniske problem mellom Carlsen og Niemann.

Foto: Chess.com

Kunnskap
Atle Grønn

Skandaleduellen

«Før Speed Chess Championship var eg 'gira'. Dette var så spanande som moderne sjakk kan vera.»

Kor mykje skal den enkelte forelder ha å seie over barnet? Spørsmålet er til vurdering når barnelova skal oppdaterast.

Kor mykje skal den enkelte forelder ha å seie over barnet? Spørsmålet er til vurdering når barnelova skal oppdaterast.

Foto: Sara Johannessen Meek / NTB

PolitikkSamfunn
Christiane Jordheim Larsen

Flytterett eller vetorett?

Skal mor eller far kunne ta med seg barna og flytte langt bort etter eit samlivsbrot? Barne- og familiedepartementet vil gjere det vanskelegare for fleire, men møter motstand.

Den norske komponisten Sigurd Lie (1871–1904).

Den norske komponisten Sigurd Lie (1871–1904).

MusikkMeldingar
Sjur Haga Bringeland

Klår kulokk

Der er både norsk og tysk nasjonalromantikk i Sigurd Lies romansar.

Tordis Ørjasæter er 97 år gamal og reflekterer rundt det å bli eldre, om litteratur, og dagane som går, og tida som har gått.

Tordis Ørjasæter er 97 år gamal og reflekterer rundt det å bli eldre, om litteratur, og dagane som går, og tida som har gått.

Foto: Mari Parelius Wammer / Cappelen Damm

LitteraturKultur

Å gå på vatnet i ein blå draum

– Alt er så sterkt no som døden er så nær. Og eg drøymer så mykje og så intenst, ei natt drøymde eg at eg gjekk på vatnet!

Hilde Vesaas
Tordis Ørjasæter er 97 år gamal og reflekterer rundt det å bli eldre, om litteratur, og dagane som går, og tida som har gått.

Tordis Ørjasæter er 97 år gamal og reflekterer rundt det å bli eldre, om litteratur, og dagane som går, og tida som har gått.

Foto: Mari Parelius Wammer / Cappelen Damm

LitteraturKultur

Å gå på vatnet i ein blå draum

– Alt er så sterkt no som døden er så nær. Og eg drøymer så mykje og så intenst, ei natt drøymde eg at eg gjekk på vatnet!

Hilde Vesaas

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis