JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Arkivet: R.E.M.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Michael Stipe poserer med Comet-prisen gruppa vann for beste video i 2004.

Michael Stipe poserer med Comet-prisen gruppa vann for beste video i 2004.

Foto: Hermann J. Knippertz / AP / NTB scanpix

Michael Stipe poserer med Comet-prisen gruppa vann for beste video i 2004.

Michael Stipe poserer med Comet-prisen gruppa vann for beste video i 2004.

Foto: Hermann J. Knippertz / AP / NTB scanpix

1152
20181102
1152
20181102

Mellom rockebanda eg har følgt, og med vemod sett løyse seg opp, har R.E.M. ein sentral plass – rett som det er tek eg meg i å sakne forventningane om ny musikk frå den kanten.

Då kan ein jo alltids finne vegen til det som finst, og frå tid til anna aukar det også på, som no, når den omfangsrike boksen R.E.M. at the BBC – ei samling konsertopptak gjort for kringkastaren i tidsrommet 1984–2008 – er her.

Eg har brukt samlinga som jukeboks nokre kveldar, og hoppa hit og dit, og det er saktens nok å glede seg over, sjølv om lydkvaliteten varierer kraftig. Snart 450 minutt har det vorte plass til, med nedslagspunkt i vidt ulike fasar av R.E.M.s rikhaldige liv. Kvifor ikkje? Lytte kan ein gjere over tid.

Opptaka er ikkje fordelte kronologisk utover R.E.M. at the BBC, om du no nærmar deg dette materialet som filer eller CD-plater. Songane riv seg laus frå platene dei høyrer heime på, og finn seg til rette side om side med kvarandre i nye konstellasjonar. Når ein no ser tilbake på diskografien med noko avstand, er det difor først og fremst den jamne låtkvaliteten og den sterke kontinuiteten som er mest påfallande.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Mellom rockebanda eg har følgt, og med vemod sett løyse seg opp, har R.E.M. ein sentral plass – rett som det er tek eg meg i å sakne forventningane om ny musikk frå den kanten.

Då kan ein jo alltids finne vegen til det som finst, og frå tid til anna aukar det også på, som no, når den omfangsrike boksen R.E.M. at the BBC – ei samling konsertopptak gjort for kringkastaren i tidsrommet 1984–2008 – er her.

Eg har brukt samlinga som jukeboks nokre kveldar, og hoppa hit og dit, og det er saktens nok å glede seg over, sjølv om lydkvaliteten varierer kraftig. Snart 450 minutt har det vorte plass til, med nedslagspunkt i vidt ulike fasar av R.E.M.s rikhaldige liv. Kvifor ikkje? Lytte kan ein gjere over tid.

Opptaka er ikkje fordelte kronologisk utover R.E.M. at the BBC, om du no nærmar deg dette materialet som filer eller CD-plater. Songane riv seg laus frå platene dei høyrer heime på, og finn seg til rette side om side med kvarandre i nye konstellasjonar. Når ein no ser tilbake på diskografien med noko avstand, er det difor først og fremst den jamne låtkvaliteten og den sterke kontinuiteten som er mest påfallande.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Jonas Bals er fagleiar i LO og utdanna målarsvein og historikar. Han har skrive fleire bøker og er dessutan spaltist og bokmeldar.

Jonas Bals er fagleiar i LO og utdanna målarsvein og historikar. Han har skrive fleire bøker og er dessutan spaltist og bokmeldar.

Foto: Siw Pessar

BokMeldingar

Jonas Bals har skrive ei tjukk, viktig bok nummer to om fascisme. Men å skrive objektivt om si eiga tid er ei krevjande øving.

Torgeir E. Sæveraas
Jonas Bals er fagleiar i LO og utdanna målarsvein og historikar. Han har skrive fleire bøker og er dessutan spaltist og bokmeldar.

Jonas Bals er fagleiar i LO og utdanna målarsvein og historikar. Han har skrive fleire bøker og er dessutan spaltist og bokmeldar.

Foto: Siw Pessar

BokMeldingar

Jonas Bals har skrive ei tjukk, viktig bok nummer to om fascisme. Men å skrive objektivt om si eiga tid er ei krevjande øving.

Torgeir E. Sæveraas
«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

Alle foto: Frank Furseth

KunstMeldingar

Glede er eit aktivt val

Kva vil det seie å leve eit fullverdig liv? Amerikanske Emilie Louise Gossiaux (f. 1989) utfordrar fordommane våre gjennom ei varm, uvanleg og sterk utstilling.

Eva Furseth
«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

Alle foto: Frank Furseth

KunstMeldingar

Glede er eit aktivt val

Kva vil det seie å leve eit fullverdig liv? Amerikanske Emilie Louise Gossiaux (f. 1989) utfordrar fordommane våre gjennom ei varm, uvanleg og sterk utstilling.

Eva Furseth

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis