JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Arkivet: Lyden av eit bilete

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Laurie Anderson viser fram boka til Brian Eno, Simon McBurney og Nitin Sawhnhey.

Laurie Anderson viser fram boka til Brian Eno, Simon McBurney og Nitin Sawhnhey.

Skjermdump

Laurie Anderson viser fram boka til Brian Eno, Simon McBurney og Nitin Sawhnhey.

Laurie Anderson viser fram boka til Brian Eno, Simon McBurney og Nitin Sawhnhey.

Skjermdump

1058
20220408
1058
20220408

«Eg opplevde det som om eg lytta til eit fotografi», sa Laurie Anderson nyleg i ein nettsamtale i serien Ways of Listening med Brian Eno, Simon McBurney og Nitin Sawhnhey, idet ho løfta opp og viste fram I listen to the wind that obliterates my traces: Music in vernacular photographs 1880–1955, boka kunstaren og samlaren Steve Roden gav ut i 2011 på plateselskapet/ forlaget Dust to Digital.

Bileta som fascinerte Anderson slik, var av menneske som lytta til musikk, men prosjektet spenner breiare enn som så, med ei ganske eklektisk samling fotografi der musikken i menneskelivet er fellesnemnar. I listen to the wind that obliterates my traces inneheld ei bok på 184 sider, med 150 fotografi, tekst og essayistikk av Roden og utdrag frå ei rekkje litterære tekstar. Med følgjer også to CD-plater med opptak laga i perioden 1925–1955.

Boka er eit kjært innslag i mi eiga hylle, så eg stemmer i med Anderson og tilrår henne, som er noko av eit funn for dei som har interesse både for fotografiet og for musikken.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

«Eg opplevde det som om eg lytta til eit fotografi», sa Laurie Anderson nyleg i ein nettsamtale i serien Ways of Listening med Brian Eno, Simon McBurney og Nitin Sawhnhey, idet ho løfta opp og viste fram I listen to the wind that obliterates my traces: Music in vernacular photographs 1880–1955, boka kunstaren og samlaren Steve Roden gav ut i 2011 på plateselskapet/ forlaget Dust to Digital.

Bileta som fascinerte Anderson slik, var av menneske som lytta til musikk, men prosjektet spenner breiare enn som så, med ei ganske eklektisk samling fotografi der musikken i menneskelivet er fellesnemnar. I listen to the wind that obliterates my traces inneheld ei bok på 184 sider, med 150 fotografi, tekst og essayistikk av Roden og utdrag frå ei rekkje litterære tekstar. Med følgjer også to CD-plater med opptak laga i perioden 1925–1955.

Boka er eit kjært innslag i mi eiga hylle, så eg stemmer i med Anderson og tilrår henne, som er noko av eit funn for dei som har interesse både for fotografiet og for musikken.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Skulpturen «Moren» av Tracey Emin utanfor Munchmuseet i Oslo.

Skulpturen «Moren» av Tracey Emin utanfor Munchmuseet i Oslo.

Foto: Anne-Line Aaslund

KunstFeature

«Moren» og søstrene hennar

Kor original er den ni meter høge skulpturen «Moren», som er plassert utanfor Munchmuseet? Før avdukinga 4. juni 2022 hadde kunstnaren Tracey Emin alt produsert og stilt ut nær identiske skulpturar på tre meter.

ÅshildEliassen
Skulpturen «Moren» av Tracey Emin utanfor Munchmuseet i Oslo.

Skulpturen «Moren» av Tracey Emin utanfor Munchmuseet i Oslo.

Foto: Anne-Line Aaslund

KunstFeature

«Moren» og søstrene hennar

Kor original er den ni meter høge skulpturen «Moren», som er plassert utanfor Munchmuseet? Før avdukinga 4. juni 2022 hadde kunstnaren Tracey Emin alt produsert og stilt ut nær identiske skulpturar på tre meter.

ÅshildEliassen
Johannes Engelsen Espedals «Brottsjø» (2023) er laga av eit gamalt stakittgjerde frå kyrkjegarden ved Hoff kyrkje på Toten.

Johannes Engelsen Espedals «Brottsjø» (2023) er laga av eit gamalt stakittgjerde frå kyrkjegarden ved Hoff kyrkje på Toten.

Foto: Eva Furseth

Meldingar
Eva Furseth

Retrobølgje på Haustutstillinga

Haustutstillinga 2024 er ei spenstig og særs variert utstilling. Her er det ingen kunstnarar som trampar i takt.

Partileiinga etter landsmøtet i Sosialistisk Venstreparti 22. februar 1976: Frå venstre nestleiar Steinar Stjernø, ny formann Berge Furre, nestleiar Berit Ås, parlamentarisk leiar Reidar T. Larsen og partisekretær Rune Fredh. Plakat: Mot kapitalmakt.

Partileiinga etter landsmøtet i Sosialistisk Venstreparti 22. februar 1976: Frå venstre nestleiar Steinar Stjernø, ny formann Berge Furre, nestleiar Berit Ås, parlamentarisk leiar Reidar T. Larsen og partisekretær Rune Fredh. Plakat: Mot kapitalmakt.

Foto: Henrik Laurvik / NTB

BokMeldingar
Bjørn Kvalsvik Nicolaysen

Personleg rapport om SV

Boka Steinar Stjernø har skrive om SV, reiser indirekte mange spørsmål utan svar.

Ukrainsk personell bruker søkjelys når dei ser etter russiske dronar.

Ukrainsk personell bruker søkjelys når dei ser etter russiske dronar.

Foto: Gleb Garanich / Reuters / NTB

Samfunn
Andrej Kurkov

Pengar er makt

Krigen utløyser stadig nye kontroversar, som når kopeken får nytt namn, medan dei russiske droneåtaka forsterkar konflikten mellom Belarus og Russland.

Sjukepleiar støttar ein pasient ved eit norsk sjukehus. Sidan 2019 har sjukefråværet auka med 25 prosent i Noreg, og sjukepleiarar er blant yrkesgruppene med høgast sjukefråvær.

Sjukepleiar støttar ein pasient ved eit norsk sjukehus. Sidan 2019 har sjukefråværet auka med 25 prosent i Noreg, og sjukepleiarar er blant yrkesgruppene med høgast sjukefråvær.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Samfunn

Ei skrantande folkehelse

Kan det tenkast at sjukefråværet aukar fordi fleire enn før blir sjuke?

Per Anders Todal
Sjukepleiar støttar ein pasient ved eit norsk sjukehus. Sidan 2019 har sjukefråværet auka med 25 prosent i Noreg, og sjukepleiarar er blant yrkesgruppene med høgast sjukefråvær.

Sjukepleiar støttar ein pasient ved eit norsk sjukehus. Sidan 2019 har sjukefråværet auka med 25 prosent i Noreg, og sjukepleiarar er blant yrkesgruppene med høgast sjukefråvær.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Samfunn

Ei skrantande folkehelse

Kan det tenkast at sjukefråværet aukar fordi fleire enn før blir sjuke?

Per Anders Todal

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis