JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Arkivet: Keyboard Fantasies (1986 og 2021)

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Beverly Glenn-Copeland.

Beverly Glenn-Copeland.

Foto: Juri Hiensch

Beverly Glenn-Copeland.

Beverly Glenn-Copeland.

Foto: Juri Hiensch

1569
20220114
1569
20220114

På tampen av året som gjekk, fann eg vegen til Beverly Glenn-Copelands Keyboard Fantasies (1986), eit album eg aldri hadde lytta til før, og som eg oppdaga på grunn av Keyboard Fantasies Reimagined, som vart sleppt i midten av desember. Som tittelen lovar, er sistnemnde ei nytolking av materialet på førstnemnde og på sitt vis ein framifrå døropnar og hyllest til ei plate og ein artist som har fått eit nytt publikum dei siste åra. 

Songaren, komponisten og transkjønnsaktivisten Glenn-Copeland laga musikk alt tidleg på 1970-talet, men det var kjøpet av ein Atari-maskin og ein trommemaskin som førte med seg arbeidet med det som skulle verte Keyboard Fantasies. Berre nokre titals kopiar skifta hender, men plata vart ei kultutgiving i ordets sanne tyding, med få, lidenskaplege lyttarar, som omfatta ein særleg iherdig japansk samlar, og han vart viktig når det gjaldt å opne fleire auge for musikken.

Når profilar som Julia Holter, Blood Orange og Bon Iver tek tak i Glenn-Copelands keyboardfantasiar frå midten av 1980-talet, trekkjer dei også liner inn i vår samtids musikk. Sistnemnde kallar versjonen sin, som er laga saman med Flock of Dimes, ein rework, medan dei to andre brukar omgrepet remix.

Kva for ord ein enn brukar, dreier det seg om uredde, inngripande tolkingar, der råmaterialet utgjer berre éin av mange ingrediensar. Glenn-Copelands uttrykk utmerkte seg i si samtid og peikte på mange måtar fram mot vår tid, noko som berre vert klårare om ein lyttar til dei to utgivingane side om side.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

På tampen av året som gjekk, fann eg vegen til Beverly Glenn-Copelands Keyboard Fantasies (1986), eit album eg aldri hadde lytta til før, og som eg oppdaga på grunn av Keyboard Fantasies Reimagined, som vart sleppt i midten av desember. Som tittelen lovar, er sistnemnde ei nytolking av materialet på førstnemnde og på sitt vis ein framifrå døropnar og hyllest til ei plate og ein artist som har fått eit nytt publikum dei siste åra. 

Songaren, komponisten og transkjønnsaktivisten Glenn-Copeland laga musikk alt tidleg på 1970-talet, men det var kjøpet av ein Atari-maskin og ein trommemaskin som førte med seg arbeidet med det som skulle verte Keyboard Fantasies. Berre nokre titals kopiar skifta hender, men plata vart ei kultutgiving i ordets sanne tyding, med få, lidenskaplege lyttarar, som omfatta ein særleg iherdig japansk samlar, og han vart viktig når det gjaldt å opne fleire auge for musikken.

Når profilar som Julia Holter, Blood Orange og Bon Iver tek tak i Glenn-Copelands keyboardfantasiar frå midten av 1980-talet, trekkjer dei også liner inn i vår samtids musikk. Sistnemnde kallar versjonen sin, som er laga saman med Flock of Dimes, ein rework, medan dei to andre brukar omgrepet remix.

Kva for ord ein enn brukar, dreier det seg om uredde, inngripande tolkingar, der råmaterialet utgjer berre éin av mange ingrediensar. Glenn-Copelands uttrykk utmerkte seg i si samtid og peikte på mange måtar fram mot vår tid, noko som berre vert klårare om ein lyttar til dei to utgivingane side om side.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ein iransk «usynleg» Shahed Saegheh-drone, kopiert etter ein havarert, men intakt RQ-170 Sentinel-drone frå USA, blir paradert i gatene i Teheran 24. september.

Ein iransk «usynleg» Shahed Saegheh-drone, kopiert etter ein havarert, men intakt RQ-170 Sentinel-drone frå USA, blir paradert i gatene i Teheran 24. september.

Foto: Majid Asgaripour / Reuters / NTB

KommentarSamfunn

Knivbyte i Midtausten

Med det iranske missilåtaket mot Israel hevar Iran kniven direkte mot Israel.

Cecilie Hellestveit
Ein iransk «usynleg» Shahed Saegheh-drone, kopiert etter ein havarert, men intakt RQ-170 Sentinel-drone frå USA, blir paradert i gatene i Teheran 24. september.

Ein iransk «usynleg» Shahed Saegheh-drone, kopiert etter ein havarert, men intakt RQ-170 Sentinel-drone frå USA, blir paradert i gatene i Teheran 24. september.

Foto: Majid Asgaripour / Reuters / NTB

KommentarSamfunn

Knivbyte i Midtausten

Med det iranske missilåtaket mot Israel hevar Iran kniven direkte mot Israel.

Cecilie Hellestveit
Butikkvindauge i Worth Avenue i Palm Beach i Florida.

Butikkvindauge i Worth Avenue i Palm Beach i Florida.

Alle foto: Håvard Rem

UtanriksSamfunn
Håvard Rem

Det blonde reservatet

PALM BEACH: Krig og folkevandring verkar inn på alle vestlege val. Eit amerikansk presidentval kan verka andre vegen òg.

Lewis Lapham på Lapham’s Quarterly-kontoret ved Union Square på Manhattan.

Lewis Lapham på Lapham’s Quarterly-kontoret ved Union Square på Manhattan.

UtanriksSamfunn
Ida Lødemel Tvedt

Ein lang marsj mot idiotveldet

NEW YORK: Sett frå minnestunda for Lewis Lapham ser den politiske dagsordenen i USA mindre ny ut.

VINNAREN: På søndag vart Herbert Kickls Fridomsparti (FPÖ) for første gongen største parti i det austerrikske parlamentsvalet. Får partiet makt, vil dei jobbe for å oppheve sanksjonar mot Russland.

VINNAREN: På søndag vart Herbert Kickls Fridomsparti (FPÖ) for første gongen største parti i det austerrikske parlamentsvalet. Får partiet makt, vil dei jobbe for å oppheve sanksjonar mot Russland.

Foto: Lisa Leutner / Reuters/ NTB

KommentarSamfunn
Sigurd Arnekleiv Bækkelund

Politikk i grenseland

Austerrikarane ser på seg sjølv som ein fredsnasjon. Likevel røystar ein tredel på prorussiske høgrepopulistar.

Moss–Horten-ferja er den mest trafikkerte i landet. Skjer det noko uføresett, som då dei tilsette blei tatt ut i LO-streik i fjor, veks køane på begge sider av fjorden.

Moss–Horten-ferja er den mest trafikkerte i landet. Skjer det noko uføresett, som då dei tilsette blei tatt ut i LO-streik i fjor, veks køane på begge sider av fjorden.

Foto: Terje Bendiksby / AP / NTB

ØkonomiSamfunn

Pengegaloppen i ferjetoppen

Det står ei Norled-ferje her og ei Torghatten-ferje der – innstilte. Ferja, ein livsnerve for mange, er eigd av folk vi ikkje aner kven er, utanfor vår kontroll.

Marita Liabø
Moss–Horten-ferja er den mest trafikkerte i landet. Skjer det noko uføresett, som då dei tilsette blei tatt ut i LO-streik i fjor, veks køane på begge sider av fjorden.

Moss–Horten-ferja er den mest trafikkerte i landet. Skjer det noko uføresett, som då dei tilsette blei tatt ut i LO-streik i fjor, veks køane på begge sider av fjorden.

Foto: Terje Bendiksby / AP / NTB

ØkonomiSamfunn

Pengegaloppen i ferjetoppen

Det står ei Norled-ferje her og ei Torghatten-ferje der – innstilte. Ferja, ein livsnerve for mange, er eigd av folk vi ikkje aner kven er, utanfor vår kontroll.

Marita Liabø

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis