JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Arkivet: Dylan, 1997

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1396
20230127
1396
20230127

Det skulle ha vore interessant å vere fluge på veggen då Bob Dylan og produsent Daniel Lanois vart ståande og krangle på parkeringsplassen utanfor Criteria-studioet i Miami ein januardag i 1997. Dei vart ikkje samde om korleis «Mississippi» skulle høyrast ut, og til slutt vart ikkje songen med på Time Out of Mind, som kom ut same haust.

Det vart siste gong Dylan arbeidde med ein produsent, etter denne innspelinga gjorde han jobben sjølv, og då Love and Theft kom i 2001, dukka «Mississippi» opp igjen, i ei drakt sjefen sjølv kunne seie seg nøgd med.

Alt dette og meir til kan du lese om i eit nyskrive essay av Douglas Brinkley, medan du fordjupar deg i materialet rundt Time Out of Mind, om du skaffar deg boksen Fragments: Time Out of Mind Sessions (1996–1997). For dei som held Time Out of Mind høgt, kan eg love ei feststund av dei sjeldne. I tillegg til Brinkleys fabelaktige tekst finst det også eit nyskrive essay av Steven Hyden her – ein heilt annan generasjon Dylan-lyttar, med andre inngangar. Fragments er den syttande utgåva i The Bootleg Series og høyrer etter mitt syn til mellom dei sterkaste, med tidlege versjonar frå Teatro-studioet til Lanois, nye miksar ved Michael Brauer, og alternative opptak av særs høg kvalitet.

Fleire av konsertversjonane er også strålande, mellom dei ein gneistrande «Can’t Wait» frå oslokonserten i mai 2000.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Det skulle ha vore interessant å vere fluge på veggen då Bob Dylan og produsent Daniel Lanois vart ståande og krangle på parkeringsplassen utanfor Criteria-studioet i Miami ein januardag i 1997. Dei vart ikkje samde om korleis «Mississippi» skulle høyrast ut, og til slutt vart ikkje songen med på Time Out of Mind, som kom ut same haust.

Det vart siste gong Dylan arbeidde med ein produsent, etter denne innspelinga gjorde han jobben sjølv, og då Love and Theft kom i 2001, dukka «Mississippi» opp igjen, i ei drakt sjefen sjølv kunne seie seg nøgd med.

Alt dette og meir til kan du lese om i eit nyskrive essay av Douglas Brinkley, medan du fordjupar deg i materialet rundt Time Out of Mind, om du skaffar deg boksen Fragments: Time Out of Mind Sessions (1996–1997). For dei som held Time Out of Mind høgt, kan eg love ei feststund av dei sjeldne. I tillegg til Brinkleys fabelaktige tekst finst det også eit nyskrive essay av Steven Hyden her – ein heilt annan generasjon Dylan-lyttar, med andre inngangar. Fragments er den syttande utgåva i The Bootleg Series og høyrer etter mitt syn til mellom dei sterkaste, med tidlege versjonar frå Teatro-studioet til Lanois, nye miksar ved Michael Brauer, og alternative opptak av særs høg kvalitet.

Fleire av konsertversjonane er også strålande, mellom dei ein gneistrande «Can’t Wait» frå oslokonserten i mai 2000.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Kina fyrer på alle sylindrane: Ingen bygger ut så mykje kolkraft som kinesarane gjer. Biletet viser eit kolkraftverk i Dingzhou  i Hebei-provinsen.

Kina fyrer på alle sylindrane: Ingen bygger ut så mykje kolkraft som kinesarane gjer. Biletet viser eit kolkraftverk i Dingzhou i Hebei-provinsen.

Foto: Ng Han Guan / AP / NTB

Samfunn

Ein straum av problem

Straumforbruket i verda aukar framleis raskare enn fornybar kraftproduksjon. Kolkraftverk skal varme kloden i mange år enno.

Per Anders Todal
Kina fyrer på alle sylindrane: Ingen bygger ut så mykje kolkraft som kinesarane gjer. Biletet viser eit kolkraftverk i Dingzhou  i Hebei-provinsen.

Kina fyrer på alle sylindrane: Ingen bygger ut så mykje kolkraft som kinesarane gjer. Biletet viser eit kolkraftverk i Dingzhou i Hebei-provinsen.

Foto: Ng Han Guan / AP / NTB

Samfunn

Ein straum av problem

Straumforbruket i verda aukar framleis raskare enn fornybar kraftproduksjon. Kolkraftverk skal varme kloden i mange år enno.

Per Anders Todal
Christian Treutmann-orgelet frå 1737 i stiftskyrkja St. Georg i Grauhof.

Christian Treutmann-orgelet frå 1737 i stiftskyrkja St. Georg i Grauhof.

Foto via Wikimedia Commons

MusikkMeldingar
Sjur Haga Bringeland

Monumental pedal

Masaaki Suzukis frasering gjev rom for smertelege dissonansar.

Trålar utanfor Måløy sentrum.

Trålar utanfor Måløy sentrum.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Ordskifte
RagnarSandbæk

Barents blues, også et flytende samfunn

Min tiårige til-og-fra-periode i den tøffe trålbobla har preget meg nokså sterkt.

Ludmila Shabelnyk syner bilete av sonen Ivan i landsbyen Kapitolivka ved Izium i Ukraina, 25. september 2022. Russiske okkupasjonsstyrkar mishandla Ivan grovt før dei drap han. Landsbyen vart seinare gjenerobra av ukrainske styrkar.

Ludmila Shabelnyk syner bilete av sonen Ivan i landsbyen Kapitolivka ved Izium i Ukraina, 25. september 2022. Russiske okkupasjonsstyrkar mishandla Ivan grovt før dei drap han. Landsbyen vart seinare gjenerobra av ukrainske styrkar.

Foto: Evgeniy Maloletka / AP / NTB

KommentarSamfunn
Cecilie Hellestveit

Overgrep som skakar folkeretten

Okkupasjonsmakta Russland viser ingen respekt for konvensjonen som skal verne sivile i krig.

Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Foto: Arthaus

FilmMeldingar

Venleik og udyr

Den vakre og vonde dokumentaren til tunisiske Kaouther Ben Hania er stor filmkunst, skriv Håkon Tveit om Olfas døtre.

Håkon Tveit
Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Foto: Arthaus

FilmMeldingar

Venleik og udyr

Den vakre og vonde dokumentaren til tunisiske Kaouther Ben Hania er stor filmkunst, skriv Håkon Tveit om Olfas døtre.

Håkon Tveit

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis