JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Arkivet: David Blue

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1240
20221125
1240
20221125

Då eg først såg maratonfilmeksperimentet Renaldo & Clara (1978) midt på 1990-talet ein gong, var det ei lang scene eg beit meg merke i: Ein fyr med solbriller røykte og spelte på eit flipperspel og snakka i veg om barndomsminne, Sisyfos-myten, draumen om å verte skodespelar, folkmiljøet i Greenwich Village og mangt anna: ein sann forteljar. Først seinare fann eg ut at den karismatiske karen var David Blue (1941–1982).

Renaldo & Clara, som vart teken opp på midten av 1970-talet, er laust organisert rundt Bob Dylan og menneska som følgde han før og under Rolling Thunder Revue-turneen, mellom dei Blue, som sjølv var ein akta trubadur, ein slik som låtskrivarar held høgt for kvaliteten på handverket – ein av dei som løfta han fram var Leonard Cohen.

For min del hamna Blue i skuggen av samtidige som fekk leve lenger enn han, men i det siste har eg lytta til Stories (1972), som har komme i ei eksklusiv vinylutgåve på Eremite Records, og det er verkeleg eit framifrå album (der Jack Nitzsche, Rita Coolidge og Ry Cooder dukkar opp): Spor som «Looking For a Friend», «House of Changing Faces» og «The Blues (All Night Long)» står ikkje tilbake for det beste av det som kom ut på den tida. Ta ein lytt.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Då eg først såg maratonfilmeksperimentet Renaldo & Clara (1978) midt på 1990-talet ein gong, var det ei lang scene eg beit meg merke i: Ein fyr med solbriller røykte og spelte på eit flipperspel og snakka i veg om barndomsminne, Sisyfos-myten, draumen om å verte skodespelar, folkmiljøet i Greenwich Village og mangt anna: ein sann forteljar. Først seinare fann eg ut at den karismatiske karen var David Blue (1941–1982).

Renaldo & Clara, som vart teken opp på midten av 1970-talet, er laust organisert rundt Bob Dylan og menneska som følgde han før og under Rolling Thunder Revue-turneen, mellom dei Blue, som sjølv var ein akta trubadur, ein slik som låtskrivarar held høgt for kvaliteten på handverket – ein av dei som løfta han fram var Leonard Cohen.

For min del hamna Blue i skuggen av samtidige som fekk leve lenger enn han, men i det siste har eg lytta til Stories (1972), som har komme i ei eksklusiv vinylutgåve på Eremite Records, og det er verkeleg eit framifrå album (der Jack Nitzsche, Rita Coolidge og Ry Cooder dukkar opp): Spor som «Looking For a Friend», «House of Changing Faces» og «The Blues (All Night Long)» står ikkje tilbake for det beste av det som kom ut på den tida. Ta ein lytt.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Etter valet i 2016 blei det vanleg å seie at Trump vann fordi folk hadde oversett kjenslene til den kvite arbeiderklassa. Er biletet eit anna i denne omgangen?

Etter valet i 2016 blei det vanleg å seie at Trump vann fordi folk hadde oversett kjenslene til den kvite arbeiderklassa. Er biletet eit anna i denne omgangen?

Foto: Dustin Chambers / Reuters / NTB

UtanriksSamfunn

Overkorrigeringa

NEW YORK: Mark Lilla fekk enorm merksemd for sin diagnose av presidentvalet i USA i 2016. Eg oppsøker han for å få oppdaterte psykologiseringar av den amerikanske folkesjela anno 2024.

Ida Lødemel Tvedt
Etter valet i 2016 blei det vanleg å seie at Trump vann fordi folk hadde oversett kjenslene til den kvite arbeiderklassa. Er biletet eit anna i denne omgangen?

Etter valet i 2016 blei det vanleg å seie at Trump vann fordi folk hadde oversett kjenslene til den kvite arbeiderklassa. Er biletet eit anna i denne omgangen?

Foto: Dustin Chambers / Reuters / NTB

UtanriksSamfunn

Overkorrigeringa

NEW YORK: Mark Lilla fekk enorm merksemd for sin diagnose av presidentvalet i USA i 2016. Eg oppsøker han for å få oppdaterte psykologiseringar av den amerikanske folkesjela anno 2024.

Ida Lødemel Tvedt
Med jamne mellomrom legg Riksrevisjonen, her representert ved riksrevisor Karl Eirik Schjøtt-Pedersen, fram undersøkingar med nokså hard kritikk av korleis vedteken politikk vert gjennomført av forvaltinga.

Med jamne mellomrom legg Riksrevisjonen, her representert ved riksrevisor Karl Eirik Schjøtt-Pedersen, fram undersøkingar med nokså hard kritikk av korleis vedteken politikk vert gjennomført av forvaltinga.

Foto: Ole Berg-Rusten / NTB

Samfunn
Eva Aalberg Undheim

Eit spørsmål om kontroll

I rapport etter rapport kritiserer Riksrevisjonen statlege institusjonar for feil og manglar. Men kva kjem det eigentleg ut av kritikken?

Odd Nordstoga slo gjennom som soloartist i 2004. No har han skrive sjølvbiografi.

Odd Nordstoga slo gjennom som soloartist i 2004. No har han skrive sjølvbiografi.

Foto: Samlaget

BokMeldingar
ArildBye

Ein av oss

Odd Nordstoga skriv tankefullt om livet, ut frå rolla som folkekjær artist.

Stian Jenssen (t.v.) var alt på plass i Nato då Jens Stoltenberg tok til i jobben som generalsekretær i 2014. Dei neste ti åra skulle dei arbeide tett i lag. Her er dei fotograferte i Kongressen i Washington i januar i år.

Stian Jenssen (t.v.) var alt på plass i Nato då Jens Stoltenberg tok til i jobben som generalsekretær i 2014. Dei neste ti åra skulle dei arbeide tett i lag. Her er dei fotograferte i Kongressen i Washington i januar i år.

Foto: Mandel Ngan / AFP / NTB

IntervjuSamfunn
Christiane Jordheim Larsen

Nato-toppen som sa det han tenkte

Stian Jenssen fekk kritikk då han som stabssjef i Nato skisserte ei fredsløysing der Ukraina gjev opp territorium i byte mot Nato-medlemskap. – På eit tidspunkt må ein ta innover seg situasjonen på bakken, seier han.

Feature

Greske byggjeklossar

Eg dreg til Kreta og lærer om skilnaden på tyske og britiske turistar.

May Linn Clement
Feature

Greske byggjeklossar

Eg dreg til Kreta og lærer om skilnaden på tyske og britiske turistar.

May Linn Clement

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis