Arkivet: Baksida blei historisk plateomslag
Bo Diddley song «I look like a farmer/ but I’m a lover/ you can’t judge a book by looking at its cover.» Sist helg hadde Oslo-galleriet (art with a) Purpose i samarbeid med foreininga Grafill ei utstilling med 105 rockhistoriske LP-cover laga av teikneserieskaparar.
Det er ny sjanse til å sjå utstillinga denne helga. Kurator Lars Fiske og gallerist Michael Manasse siterer Bo Diddley og har kalla utstillinga Judge it by the cover, med eit kremutval av norske og utanlandske teiknarar.
Her heng coveret til Cheap Thrills, som var debutalbumet til Janis Joplin og The Big Brother & the Holding Company i 1968, laga av undergrunnsteiknar nr. 1, Robert Crumb.
Crumb likte Janis Joplin fordi ho kunne synge gamal countryblues, men kunne ikkje utstå den psykedeliske rocken til Big Brother. Han blei uglad då framsida han teikna, blei vraka til fordel for baksideillustrasjonen med ei fantasifull teikneserierute for kvart spor.
Men Robert Crumb, som har fleire tusen 78-plater med blues, jazz og hillbilly frå 20- og 30-åra, har gitt ut eigne LP-ar der han tolkar akustiske old-timey-favorittar saman med Cheap Suit Serenaders. Cover ved Robert Crumb. Eit av dei er på utstillinga.
Øyvind Pharo
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Bo Diddley song «I look like a farmer/ but I’m a lover/ you can’t judge a book by looking at its cover.» Sist helg hadde Oslo-galleriet (art with a) Purpose i samarbeid med foreininga Grafill ei utstilling med 105 rockhistoriske LP-cover laga av teikneserieskaparar.
Det er ny sjanse til å sjå utstillinga denne helga. Kurator Lars Fiske og gallerist Michael Manasse siterer Bo Diddley og har kalla utstillinga Judge it by the cover, med eit kremutval av norske og utanlandske teiknarar.
Her heng coveret til Cheap Thrills, som var debutalbumet til Janis Joplin og The Big Brother & the Holding Company i 1968, laga av undergrunnsteiknar nr. 1, Robert Crumb.
Crumb likte Janis Joplin fordi ho kunne synge gamal countryblues, men kunne ikkje utstå den psykedeliske rocken til Big Brother. Han blei uglad då framsida han teikna, blei vraka til fordel for baksideillustrasjonen med ei fantasifull teikneserierute for kvart spor.
Men Robert Crumb, som har fleire tusen 78-plater med blues, jazz og hillbilly frå 20- og 30-åra, har gitt ut eigne LP-ar der han tolkar akustiske old-timey-favorittar saman med Cheap Suit Serenaders. Cover ved Robert Crumb. Eit av dei er på utstillinga.
Øyvind Pharo
Fleire artiklar
Christian Treutmann-orgelet frå 1737 i stiftskyrkja St. Georg i Grauhof.
Foto via Wikimedia Commons
Monumental pedal
Masaaki Suzukis frasering gjev rom for smertelege dissonansar.
Trålar utanfor Måløy sentrum.
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Barents blues, også et flytende samfunn
Min tiårige til-og-fra-periode i den tøffe trålbobla har preget meg nokså sterkt.
Ludmila Shabelnyk syner bilete av sonen Ivan i landsbyen Kapitolivka ved Izium i Ukraina, 25. september 2022. Russiske okkupasjonsstyrkar mishandla Ivan grovt før dei drap han. Landsbyen vart seinare gjenerobra av ukrainske styrkar.
Foto: Evgeniy Maloletka / AP / NTB
Overgrep som skakar folkeretten
Okkupasjonsmakta Russland viser ingen respekt for konvensjonen som skal verne sivile i krig.
Det oppstår misvisande biletet av at covid-19 forårsakar Alzheimer, meiner Preben Aavitsland ve FHI.
Foto: Erik Johansen / NTB
Meir om seinfølgjer
Den årlege rapporten FHI har publisert, syner at dødeligheita blant personar under 40 år har vore nokså stabil sidan 2015.
Salman Rushdie har skrive 15 romanar. Den siste boka handlar om knivåtaket på han i 2022.
Foto: Rachel Eliza Griffiths
Ein takk til livet
Salman Rushdie nyttar språket som terapi.