JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Arkivet: Baksida blei historisk plateomslag

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1241
20230609
1241
20230609

Bo Diddley song «I look like a farmer/ but I’m a lover/ you can’t judge a book by looking at its cover.» Sist helg hadde Oslo-galleriet (art with a) Purpose i samarbeid med foreininga Grafill ei utstilling med 105 rockhistoriske LP-cover laga av teikneserieskaparar.

Det er ny sjanse til å sjå utstillinga denne helga. Kurator Lars Fiske og gallerist Michael Manasse siterer Bo Diddley og har kalla utstillinga Judge it by the cover, med eit kremutval av norske og utanlandske teiknarar.

Her heng coveret til Cheap Thrills, som var debutalbumet til Janis Joplin og The Big Brother & the Holding Company i 1968, laga av undergrunnsteiknar nr. 1, Robert Crumb.

Crumb likte Janis Joplin fordi ho kunne synge gamal countryblues, men kunne ikkje utstå den psykedeliske rocken til Big Brother. Han blei uglad då framsida han teikna, blei vraka til fordel for baksideillustrasjonen med ei fantasifull teikneserierute for kvart spor.

Men Robert Crumb, som har fleire tusen 78-plater med blues, jazz og hillbilly frå 20- og 30-åra, har gitt ut eigne LP-ar der han tolkar akustiske old-timey-favorittar saman med Cheap Suit Serenaders. Cover ved Robert Crumb. Eit av dei er på utstillinga.

Øyvind Pharo

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Bo Diddley song «I look like a farmer/ but I’m a lover/ you can’t judge a book by looking at its cover.» Sist helg hadde Oslo-galleriet (art with a) Purpose i samarbeid med foreininga Grafill ei utstilling med 105 rockhistoriske LP-cover laga av teikneserieskaparar.

Det er ny sjanse til å sjå utstillinga denne helga. Kurator Lars Fiske og gallerist Michael Manasse siterer Bo Diddley og har kalla utstillinga Judge it by the cover, med eit kremutval av norske og utanlandske teiknarar.

Her heng coveret til Cheap Thrills, som var debutalbumet til Janis Joplin og The Big Brother & the Holding Company i 1968, laga av undergrunnsteiknar nr. 1, Robert Crumb.

Crumb likte Janis Joplin fordi ho kunne synge gamal countryblues, men kunne ikkje utstå den psykedeliske rocken til Big Brother. Han blei uglad då framsida han teikna, blei vraka til fordel for baksideillustrasjonen med ei fantasifull teikneserierute for kvart spor.

Men Robert Crumb, som har fleire tusen 78-plater med blues, jazz og hillbilly frå 20- og 30-åra, har gitt ut eigne LP-ar der han tolkar akustiske old-timey-favorittar saman med Cheap Suit Serenaders. Cover ved Robert Crumb. Eit av dei er på utstillinga.

Øyvind Pharo

Emneknaggar

Fleire artiklar

Kina fyrer på alle sylindrane: Ingen bygger ut så mykje kolkraft som kinesarane gjer. Biletet viser eit kolkraftverk i Dingzhou  i Hebei-provinsen.

Kina fyrer på alle sylindrane: Ingen bygger ut så mykje kolkraft som kinesarane gjer. Biletet viser eit kolkraftverk i Dingzhou i Hebei-provinsen.

Foto: Ng Han Guan / AP / NTB

Samfunn

Ein straum av problem

Straumforbruket i verda aukar framleis raskare enn fornybar kraftproduksjon. Kolkraftverk skal varme kloden i mange år enno.

Per Anders Todal
Kina fyrer på alle sylindrane: Ingen bygger ut så mykje kolkraft som kinesarane gjer. Biletet viser eit kolkraftverk i Dingzhou  i Hebei-provinsen.

Kina fyrer på alle sylindrane: Ingen bygger ut så mykje kolkraft som kinesarane gjer. Biletet viser eit kolkraftverk i Dingzhou i Hebei-provinsen.

Foto: Ng Han Guan / AP / NTB

Samfunn

Ein straum av problem

Straumforbruket i verda aukar framleis raskare enn fornybar kraftproduksjon. Kolkraftverk skal varme kloden i mange år enno.

Per Anders Todal
Christian Treutmann-orgelet frå 1737 i stiftskyrkja St. Georg i Grauhof.

Christian Treutmann-orgelet frå 1737 i stiftskyrkja St. Georg i Grauhof.

Foto via Wikimedia Commons

MusikkMeldingar
Sjur Haga Bringeland

Monumental pedal

Masaaki Suzukis frasering gjev rom for smertelege dissonansar.

Trålar utanfor Måløy sentrum.

Trålar utanfor Måløy sentrum.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Ordskifte
RagnarSandbæk

Barents blues, også et flytende samfunn

Min tiårige til-og-fra-periode i den tøffe trålbobla har preget meg nokså sterkt.

Ludmila Shabelnyk syner bilete av sonen Ivan i landsbyen Kapitolivka ved Izium i Ukraina, 25. september 2022. Russiske okkupasjonsstyrkar mishandla Ivan grovt før dei drap han. Landsbyen vart seinare gjenerobra av ukrainske styrkar.

Ludmila Shabelnyk syner bilete av sonen Ivan i landsbyen Kapitolivka ved Izium i Ukraina, 25. september 2022. Russiske okkupasjonsstyrkar mishandla Ivan grovt før dei drap han. Landsbyen vart seinare gjenerobra av ukrainske styrkar.

Foto: Evgeniy Maloletka / AP / NTB

KommentarSamfunn
Cecilie Hellestveit

Overgrep som skakar folkeretten

Okkupasjonsmakta Russland viser ingen respekt for konvensjonen som skal verne sivile i krig.

Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Foto: Arthaus

FilmMeldingar

Venleik og udyr

Den vakre og vonde dokumentaren til tunisiske Kaouther Ben Hania er stor filmkunst, skriv Håkon Tveit om Olfas døtre.

Håkon Tveit
Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Foto: Arthaus

FilmMeldingar

Venleik og udyr

Den vakre og vonde dokumentaren til tunisiske Kaouther Ben Hania er stor filmkunst, skriv Håkon Tveit om Olfas døtre.

Håkon Tveit

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis