Arkivet: 21st Century Juke Joint Blues
R.L. Boyce døydde 9. november, 68 år gammal.
Pressefoto
Ikkje før er Dan Auerbachs antologiplate Tell Everybody! ute til ovasjonsarta mottaking, så døyr ein av bidragsytarane, R.L. Boyce, i heimbyen Como i Mississippi, der han kom til verda for 68 år sidan. Knøttlitle Como er episenteret for det som er blitt kjent som North Mississippi Hill Country Blues, bluestradisjonen som er oppkalla etter det bølgjande skog- og bakkelandskapet med små plantasjar og sjølvbergingsgardar søraust for Memphis i Tennessee.
R.L. Boyce var nummer seks i ein ungeflokk på 13. Ingen av foreldra var musikarar, men dei arrangerte samkomer i helgene der den lokale slidegitaristen Fred McDowell (1904–1972) var husven og sosialt midtpunkt. The Rolling Stones krediterte McDowell for innspelinga deira av gospelbluesen «You Got To Move» på albumet Sticky Fingers.
Som gutunge spelte R.L. Boyce skarp- og basstromme for onkelen Othar Turner i Rising Fife And Drums Band, som spelte ein rytmesterk blanding av blues og ringleikar til piknik og festopptog. I tjueåra lærte Boyce gitarspel av R.L. Burnside og låta «Coal Black Mattie», som opnar Tell Everybody!. Dette var musikken Dan Auerbach og trommekompisen Patrick Carney i Black Keys spelte før dei blei eit av USAs største rockeband. Dei spelar også på plata, som dei har gitt undertittelen 21st Century Juke Joint Blues.
Musikkbulemusikk for i dag.
Øyvind Pharo
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Ikkje før er Dan Auerbachs antologiplate Tell Everybody! ute til ovasjonsarta mottaking, så døyr ein av bidragsytarane, R.L. Boyce, i heimbyen Como i Mississippi, der han kom til verda for 68 år sidan. Knøttlitle Como er episenteret for det som er blitt kjent som North Mississippi Hill Country Blues, bluestradisjonen som er oppkalla etter det bølgjande skog- og bakkelandskapet med små plantasjar og sjølvbergingsgardar søraust for Memphis i Tennessee.
R.L. Boyce var nummer seks i ein ungeflokk på 13. Ingen av foreldra var musikarar, men dei arrangerte samkomer i helgene der den lokale slidegitaristen Fred McDowell (1904–1972) var husven og sosialt midtpunkt. The Rolling Stones krediterte McDowell for innspelinga deira av gospelbluesen «You Got To Move» på albumet Sticky Fingers.
Som gutunge spelte R.L. Boyce skarp- og basstromme for onkelen Othar Turner i Rising Fife And Drums Band, som spelte ein rytmesterk blanding av blues og ringleikar til piknik og festopptog. I tjueåra lærte Boyce gitarspel av R.L. Burnside og låta «Coal Black Mattie», som opnar Tell Everybody!. Dette var musikken Dan Auerbach og trommekompisen Patrick Carney i Black Keys spelte før dei blei eit av USAs største rockeband. Dei spelar også på plata, som dei har gitt undertittelen 21st Century Juke Joint Blues.
Musikkbulemusikk for i dag.
Øyvind Pharo
Fleire artiklar
Nicolai Heiberg-Evenstad og Markus Lund er yngre enn fedrane sine, men likevel gode.
Foto: Norsk bridgeforbund
«Bridge er så vanedannande og tidkrevjande at det kan gå på kostnad av både studium, arbeid, kjærleiksliv, eigne born, barneborn og liknande.»
Reisande på Gardermoen i juni i år. Oslo lufthamn er i særklasse den mest lønsame flyplassen Avinor driv. Dei aller fleste norske flyplassane går med underskot.
Foto: Javad Parsa / NTB
Avinor-krisa tok ikkje slutt da pandemitiltaka gjorde det. Kan det vere styringsmodellen det er noko gale med?
Cissy Houston
Wikimedia Commons
Arkivet: Emily «Cissy» Houston (1933–2024)
Berlin: Med bandet kring seg står Bob Dylan ved flygelet og spelar munnspel.
Foto: Håvard Rem
Som å lesa ei bok
Dylan (83) vert eldre, men skriv og syng betre.
Teikning: May Linn Clement